IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen намери решение на проблема

То засяга TDI двигателите с обем 1,6 и 2,0 литра

Volkswagen намери решение на проблема

Концернът Volkswagen разкри дългоочакваното техническо решение, с което ще въведе в норма дизеловите си двигатели, при които бе открито устройство за манипулиране на данните за отработените газове.
Volkswagen намери решение на проблема
Снимка: Ройтерс

Към момента решението засяга два от проблемните мотори от семейството EA 189 - 1.6 и 2.0 TDI, като то е представено и заверено от Федералната служба за автомобилна администрация на Германия, сочи официалното съобщение от Volkswagen. Как ще бъде процедирано с най-малкия засегнат от Дизелгейт двигател - 1.2 TDI, ще бъде обявено в най-скоро време.

Информацията сочи, че 1,6-литровият
TDI мотор ще бъде подложен на механични и софтуерни подобрения, като целият процес в сервиза ще изисква по-малко от 1 час. По-големият 2,0-литров двигател изисква само "незначителна актуализация на софтуера", чието интегриране става за около 30 мин.

Най-важното е, че манипулациите по моторите няма да повлияят на производителността и разхода им на гориво, категорични са от
Volkswagen, уточнявайки обаче, че методът все още не е изпробван напълно.

Техническото решение е било одобрено от
Федералната служба за автомобилна администрация на Германия и ще бъде използвано при сервизната акция, която ще стартира от началото на 2016 г. Въпросната сервизна акция засега около 11 млн. коли в света.

Не се съобщава обаче нищо за останалите двигатели, при които бе открито
разминаване между официално посочените нива на вредни емисии CO2 и тези, които автомобилите демонстрират при тест на стенд. Това са автомобили както с дизелови, така и с бензинови двигатели - кои са те вижте ТУК.


Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #12
    10 rate up comment 8 rate down comment
    v-1 ( преди 8 години )
    ПОредните конспиратори се пръкнаха и обясняват как целият свят е срещу Европа и Германия, мъкааа.Как не разбрахте, че всички корпорации работят така, печалбата преди всичко, има много книги описващи как корпорациите са склонни да направят и много по сериозни престъпления в името на печалбата и да прикията вина или проблем и не говоря само за автомобилните корпорации, а за всички. казвате по 30 евро струвала частта, нишо не струвало, ама я ги умножете по 11 млн.
  • #11
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ако си беше извадил главата от *** можеше и да знаеш че специално Mitsubishi имат проблем щото вграждат за Европа тоя *** EA 189 2.0 Tdi. Единствено за Espace има такава информация и тя не е потвърдена. Та изцепки... типично по български
  • #10
    21 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    да бе, целия свят е в конспирация дрещу вагонетките... спирай kool aid-a...
  • #9
    28 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дизели-всичките са еднакви.Тракат вибрират и пушат.
  • #8
    33 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Фолксваген: Намерихме решение!Клиент: Какво решение? Фолксваген: Ами... решение. Идваш в сервиза, пиеш едно кафе и след час всичко е шест.Клиент: Добре, но какво ще правите с колата ми през това време? Какви ще бъдат манипулациите?Фолксваген: Ами... разни работи ще правим... сега не можем точно да кажем какви, но... намерихме решение!Клиент: Какво по-точно е решението?Фолксваген:.............
  • #7
    23 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    *** немски , глупаците свършиха!!!Единственото което бих си купил от вас е книгата "Наръчник на лъжците"!!!
  • #6
    34 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе всичко е ясно, няма как да е толкова лесно и толкова не променящо параметрите на автомобила при положение, че до сега не са го направили, а и по-важното са направили специален софтуер, за да заблуждава институциите, че всичко е наред при тези параметри.Пълен смях са тия в момента, цялата им държава е пълен смях. Къде са им глобите за измама? Къде са осъдените? Къде са им "немските технически средства" за измерване?Пълен смях, цял свят се смее на Германия в момента.
  • #5
    29 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    за незапознатите - ще слагат по една "цедка" между въздушния филтър и колектора и едва ли не ще препрограмират софтуера на ECU-то. Пита се в задачката като е било толкова евтино (цитират се едни $30) и бързо решението що не са го направили изначално...
  • #4
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    С две думи, дори възелин няма да слагат.Направо в .......Дирекшан, ако *** разбирЪти.....
  • #3
    24 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    То е ясно, че в Германия ще ги прикрият по най-мазния начин. Обаче ще ядат теслата отвъд океана. Няма как да променят софтуера, така че да покрива нормите без да се изменят изходните параметри на автомобила.Ако слагат нови дюзи, филтри, турбини работещи по различен начин ок, ама само със софтуер няма как да покрият и нормите и да не се влияят параметрите.Поредната доза прах в очите с подкрепата на дъртата скиорка.