IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Е-Class – 5 факта за най-технологичния бизнес седан на света

Какво да очакваме от модела, който ще се появи на пазара през 2016 г.

Новата Е-Class – 5 факта за най-технологичния бизнес седан на света

През настоящата 2015 г. Mercedes-Benz представи рекорден брой нови и обновени модели. На най-големите автосалони германците показаха кросовърите GLE и GLC, обновена G-Class, C-Class Coupe, както и фейслифт на семейството A-Class. Най-важната новина обаче компанията от Щутгарт запази за януари догодина. Тогава ще видим новата генерация на E-Class.
Новата Е-Class – 5 факта за най-технологичния бизнес-седан на света
За модела излизат все повече и повече информации, които накараха експертите в бранша да го определят като „най-високо технологичния бизнес седан на планетата”. Дали е така ще стане ясно след малко повече от 2 месеца. Известно е обаче, че моделът ще получи 5 опции, които засега напълно подкрепят това твърдение.

Е-Class ще разполага с авангарден автопилот
Новата Е-Class – 5 факта за най-технологичния бизнес-седан на света
Седанът ще разчита на най-модерните опции и технологии от флагмана S-Class. Той ще бъде оборудван със система за полуавтоматично управление, която включва десетки датчици и сензори в целия автомобил. Електрониката ще може напълно самостоятелно да управлява машината при скорост до 200 км/ч.

Автопилотът няма да се нуждае от пътна маркировка, като ще може да се ориентира без нея до скорост от 130 км/ч. Електрониката ще фиксира и запаметява участниците в движението, пътните знаци, пешеходците и дори постройките и съоръженията край пътя. В Mercedes определят технологията като „полуавтономен режим”, при който водачът все пак ще трябва да държи ръцете си на волана.
Новата Е-Class – 5 факта за най-технологичния бизнес-седан на света
Освен това новата E-Class ще може да обменя информация с другите участници в движението. Технологията Car-to-X при модела ще позволи развиването на автономните системи за управление за бъдеще. Седанът също така ще може да изпраща автоматични съобщения в случай, че попадне в пътен инцидент.

Седанът ще се управлява от смартфон
Новата Е-Class – 5 факта за най-технологичния бизнес-седан на света
Новата E-Class ще може да се свързва със смартфона на собственика, който ще се използва като дистанционно управление за паркиране. За това е нужно специално приложение, което да се инсталира на телефона. То ще може дистанционно да отваря вратите, а също така да стартира двигателя. Връзката със смартфона ще става чрез Bluetooth, като подобна технология вече се използва при новото BMW 7-Series.

Дизайнът на E-Class ще е в стила на S-Class
Новата Е-Class – 5 факта за най-технологичния бизнес-седан на света
Mercedes W213, както е известен още бъдещият модел, ще се доближава на външен вид до новата S-Class, но ще получи и елементи от C-Class. Това се отнася най-вече за челните светлини.
Новата Е-Class – 5 факта за най-технологичния бизнес-седан на света
На размери бизнес седанът ще порасне в сравнение със сегашната генерация. Очаква се дължината да се увеличи с 55 мм, като това ще се отрази и на междуосието. В момента при E-Class то е 2874 мм, което моделът отстъпва на конкурентите си Audi A6 – 2912 мм и BMW 5-Series – 2968 мм.
Новата Е-Class – 5 факта за най-технологичния бизнес-седан на света
Интериорът също ще представлява комбинация между C-Class и S-Class. Предният панел е заимстван от флагмана на марката, като на него ще бъде поставен 12,1-инов дисплей. Аналоговите прибори пък са взети от по-малкото „братче”.

E-Class ще получи и хибридна модификация

Новият модел е изграден на платформата MRA, която за първи път бе използвана от Daimler през 2014 г. и която е в основата на Mercedes S-Class. Засега няма официална информация за двигателите на E-Class, но се знае, че те ще се различават значително от тези на по-малкия модел.
Новата Е-Class – 5 факта за най-технологичния бизнес-седан на света
Очаква се базовата версия да получи бензинов турбо мотор с 4 цилиндъра и мощност 184 к.с. По-скъпите модификации ще бъдат оборудвани с V6 двигатели с мощност от порядъка на 340 к.с. Дизеловите варианти ще са с 4 цилиндъра, като най-мощният ще има 204 к.с.

Mercedes W213 ще получи и хибридна модификация - Plug-in Hybrid. С нея само на електричество седанът ще изминава около 20 км. Всички версии на модела ще бъдат оборудвани с 9-степенна автоматична трансмисия 9G-Tronic.

Автомобилът ще се научи да прогнозира аварии

Новата E-Class ще получи някои системи за безопасност, които досега не са познати в автомобилния бранш. Една от тях е Pre-Safe Impulse Side, която анализира риска от пътно произшествие с помощта на датчици, разположени в цялата каросерия.
Новата Е-Class – 5 факта за най-технологичния бизнес-седан на света
В случай на риск тя подготвя пасажерите за евентуален удар. Първо се задействат въздушните възглавници, монтирани в седалките, които се надуват и избутват пасажерите към средата на салона. Това трябва да стане около секунда преди челния удар. Друга технология е Pre-Safe Sound. Тя също се задейства секунда преди удара, като активира звуков сигнал, който да подготви пътниците за предстоящия сблъсък.

Снимки: Интернет

Тагове: Mercedes-Benz E-Class
0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не съм се возил много в марцедеси, но все ги имах за много комфортни. Наскоро ме повозиха в по-предната Е-класа - чудесен CDI V6 с автоматик. Бяхме петима и очаквах да "плава", но всъщност порядъчно подрусваше. И това при бавно, лежерно каране. разочаровах се, а страшно харесвам този модел. Това си остава лично мнение - все пак карам Ситроен от истинските (с хидропневматика), а по-добре от един Ситроен може да вози единствено само по-голям Ситроен... :)
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    После защо водачите не харесвали електронните помощници. При това така описано автономно управление (до 200км/ч!)не бих седнал в тази кола.А иначе на маскировъчната снимка откъм задницата поразително ми прилича на леко раздут Деу Ланос с *** джанти. Задниците на цялата гама седани са отвратителни. Пак ми намирисва на гейско присъствие в отделите по дизайн и маркетинг.
  • #11
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    От толкова електронни асистенти на човек вече няма да му остане време да се наслади на шофирането, а ще проверява за какво по дяволите нещо непрекъснато пищи, мига, вибрира и прочие.
  • #10
    36 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Основна характеристика на електронните "мега", "гига" и прочее технологични иновации - развалят се.
  • #9
    20 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Виж какво могата мерцедес в ф1 тогава плямпай глупости.
  • #8
    22 rate up comment 27 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Най-технологичния, най-иновативния... и накрая пак същия тракащ канцерогенен дрънкалник с реални емисии 5 пъти по-високи от позволените. Само немския инженерен гений е способен да сътвори подобно недоразумение.
  • #7
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Идеята да се харесва на купувачите а не на драскачите.Пазарна икономиа
  • #6
    10 rate up comment 3 rate down comment
    до: БМВ фен ( преди 9 години )
    Благодаря за искреността.Не крия, че разбирам, но и не искам да се хваля.МБ си имат своя политика и нямам намерение да им е променям, нито имам тази възможност. Просто изказвам собствено мнение. Някой може да е съгласен, а друг не. Тези, които не са съгласни се надявам да кажат защо и кое от това, което съм казал не отговаря на действителността!
  • #5
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Щом не виждаш нещо невиждано значи толкова ти разбира главата.Обърни внимание на детайлите на системите ще видиш ....
  • #4
    14 rate up comment 6 rate down comment
    БМВ фен ( преди 9 години )
    Абе, ти си най-големия разбирач! Ако от Мерцедес те наемат ще ги изведеш на върха в премиум класа :)