IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota остава най-скъпата автомобилна марка

Японците са на върха за 12-та поредна година

Toyota остава най-скъпата автомобилна марка

Английската консултантска агенция Interbrand публикува класацията на най-скъпите марки на света. В първата стотица са попаднали 14 автомобилни производителя, като лидер сред тях за 12-та поредна година е Toyota.
Toyota си остава най-скъпата автомобилна марка
Стойността на японската компания е оценена на 49,048 млрд. щатски долара, което е с 16% повече от миналата година. В глобалния рейтинг на марките Toyota заема шеста позиция.

На второ място е BMW, оценена на 37,212 млрд. Баварците също регистрират поскъпване – с 9%, като заемат общо позиция 11 в класирането при всички марки. Трети е Mercedes-Benz – 36,711 млрд. долара, при който също има увеличение на стойността. То е със 7%, като компанията от Щутгарт е на 12-то място в общото класиране.

Четвъртата позиция е за Honda, която е оценена на 22,975 мрд. (увеличение с 6%). Японският бранд е 19-ти в общия рейтинг. На пето място при автомобилните марки е Volkswagen – 12,545 млрд. долара (спад с 9%), и общо 35-а позиция.

Сред стоте най-скъпи бранда попадат още Ford (11,578 млрд, 38-о място), Hyundai (11,293 млрд, 39-о), Audi (10,328 млрд., 44-о), Nissan (9,082 млрд, 48-о), Porsche (8,055 млрд, 56-о),  Kia (5,666 млрд., 74-то), Chevrolet (5,133 млрд., 85-о), Land Rover (5,109 млрд., 87-мо) и MINI (4,243 млрд, 98-мо).

Най-скъпата марка в света остава Apple, оценена на 170,276 млрд. Следват Google – 120,314 млрд. и Coca-Cola – 78,423 млрд. Шест от десетте най-скъпи бранда в тази класация представляват технологичния сектор.

Снимка: Toyota

Тагове: interbrand
0 от 500
  • #7
    29 rate up comment 4 rate down comment
    Avensis ( преди 8 години )
    Специално в Европа Тойота присъства наистина с автомобили, които са скучновати и нямат излъчване но са конструирани и предназначени за сегмент, който са проучили добре.В САЩ, близкия и Далечния Изток, както и Югоизточна Азия има доста разнообразни модели и присъствието е значително. Тойота като марка е символ на масов производител на издръжливи, непретенциозни но и качествени автомобили, което малко производители могат да се похвалят. Това е !
  • #6
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Nev ( преди 8 години )
    "Само в източна България работят 7000 човека за тях в раьона на Сливен,Ямбол и Кермен.."С други думи, казваш сакън да ги оставим ВАГ да тровят 700 000 000 по света, защото 7000 работили в БГ-то?
  • #5
    12 rate up comment 24 rate down comment
    Помислете ( преди 8 години )
    Много се кефите на предстоящия фалит на фолксваген.Само в източна България работят 7000 човека за тях в раьона на Сливен,Ямбол и Кермен които правят кабелите за тази фирма да не говорим за северна България където се правят и много други дребни детайли и стъкла за тази фирма.Всички дизели са със такъв софтуер но се удари ФВ без ФВ Германия става слаба и управляема а без Германия нема ЕС, без ЕС след 10 г. ще ходим дружно на работа в Индия,Китай или Бразилия евентуално и в Турция.Помислете.
  • #4
    22 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Масова марка със скучни автомобили.
  • #3
    23 rate up comment 3 rate down comment
    А също така ( преди 8 години )
    Ще останат и номер 1 по продажби за N-та година
  • #2
    25 rate up comment 6 rate down comment
    Nev ( преди 8 години )
    Бих казал, че при сегашните обстоятелства Ваген са далеко от 5-то място, дори съм към дъното на класацията, като една от най-евтините компании!
  • #1
    32 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Е как така остава?!?!Какви са тези тънки журналистически намеци, все едно, че някой се е приближил до показателите на Тойота и им застрашава лидерството!А ВАГ какво прави в тази класация? Те вече са извън всякакви класации, защото са в процедура на ф.алит. Те само глобите не могат да си платят, а какво остава за съдебните искове и които тепърва ще завалят. Продажбите им също ще спаднат драстично и няма да могат да вземат пари от никъде, освен, ако Меркел не им налее милиарди, за да ги спаси!