IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Toyota Prius не успя да остане в тайна

Вече е напълно ясно как ще изглежда четвъртото поколение на хибрида

Новата Toyota Prius не успя да остане в тайна

Премиерата на четвъртата генерация на хибрида Prius е насрочена за 8 септември, но моделът така и не успя да остане в тайна. На страницата на групата Prius Club Malaysia във Facebook се появиха снимки на модела, направени по време на транспортирането му.
Новата Toyota Prius не успя да остане в тайна
От изображенията става ясно, че дизайнът на новия Prius е в стила на водородния модел Mirai. При хибрида обаче фаровете са по-тесни и приличат на бумеранг. Като цяло обликът на модела е напълно разпознаваем, особено профила му.

Основната новост при модела е промяната в конструкцията, тъй като той е изграден на новата платформа на Toyota - TNGA. Снимки на интериора няма, но се знае, че салонът е напълно преработен, като в него са намерили място напълно нова информационно-развлекателна система с голям екран и най-новите технологии на японската марка.

Използването на нова архитектура е довело до редуциране на теглото на хибрида, което повлиява положително върху неговата икономичност. Задвижващият агрегат, в който влизат 1,8-литров бензинов двигател и електромотор, разполага със 150 к.с. Освен това се твърди, че моделът е получил система за задвижване на четирите колела, която се предлага като опция.
Новата Toyota Prius не успя да остане в тайна
Новият Prius ще бъде наличен в две версии - хибрид (Hybrid) и хибрид с възможност за зареждане от ел. мрежата (Plug-In Hybrid). Очаква се, че средното потребление на гориво при Plug-In Hybrid е само 1,42 л/100 км. При стандартния хибрид разходът е около 2,5 л/100 км.

Снимки: Facebook

 

Тагове: toyota prius
0 от 500
  • #36
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Има ли нужда да продтължавам или пак ще ми говориш разни измислици от 1001 нощ за трякащи дизели и изгнили по сервизите щайги?
  • #35
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За същите пари от тойота можех да си купя кола с много по-малко екстри и по-слаб двигател
  • #34
    2 rate up comment 4 rate down comment
    И още ( преди 8 години )
    Разхода на моята кола почти напълно си отговаря на официалния, масло не съм доливал никога.
  • #33
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ми, ако искаш да знаеш си купих моята кола от магазина на VW преди 13 години и до сега е ходила в сервиз само един път, защото някъкъв кабел се беше скъсал по двигателя. Късащите се вериги и тем подобни простотии се дължат на журналистичеки глупости и на некадърни шофьори. И ще си ходя в която си статия искам. Ти пък защо само пишеш от 10 различни ника и плюеш другите коли?
  • #32
    5 rate up comment 2 rate down comment
    до: хаха ( преди 8 години )
    От кои бензини си доволен? От тези с прескачащите и късащи ангренажни вериги ли, от тези с прецакващите се разпределителни валове или от другите които горят масло? А от разхода им доволен ли си? Официалния го умножеваш по 2 и получаваш реалния. От това ли си доволен? И като си доволен от немските кочини, какво правиш за пореден път в статията Тойота и се правиш на умен! Има ли с нещо немско да сравниш Приус? Май нямат такъв автомобил, а? Хайде, като намериш дай да ги сравняваме!
  • #31
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до: ммм ( преди 8 години )
    На Ферари феновете по света са най-много. Това значи ли, че Ферари е най-продаваната марка и се вижда най-често? А ако намекваш, че у нас рядко се виждат, то излез от селото в което си и можеже би ще видиш. Хората са продали 8 млн. бройки по света. Значи все някъде ги карат.
  • #30
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Трагедия ( преди 8 години )
    СМЯХ
  • #29
    3 rate up comment 5 rate down comment
    хаха ( преди 8 години )
    И от 16 ника различни ника да пишеш аз дизел не карам, така че назнам за тракащите немски дизели, но от бензина съм много доволен засега...
  • #28
    5 rate up comment 6 rate down comment
    ммм ( преди 8 години )
    Странно при толкова много фенове ,че не се вижда по нашите пътища,а дори последното поколение е на вече срвнително доста достъпни цени,като се има предвит цената му като нов..
  • #27
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Японско съвършенство от Тойота, недостижимо за немските вурстове!