IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го новото Audi A4

Моделът е станал по-голям, но и по-лек

Ето го новото Audi A4

Изцяло новото поколение на бестселъра си А4 показа германската компания Audi. Версиите седан и комби ще имат премиера през септември във Франкфурт, а на пазара ще бъдат налични непосредствено след това.
Ето го новото Audi A4
Както се вижда от снимките, новото поколение на модела залага на еволюционен дизайн, който е по-технологичен и динамичен от този вече статия модел. Автомобилът демонстрира уголемени арки на калниците, предни и задни LED светлини, както и по-скосен покрив.

Съществена разлика има и при размерите. Новият А4 е с 25 мм по-дълъг и с 16 мм по-широк от предшественика, а междуосието му е нараснало с 12 мм до 2,83 м. Въпреки това обаче общата маса на автомобила е намалена с до 120 кг. Новата платформа облагодетелства и багажното отделение, което достига до 505 литра при модела A4 Avant.

Интериорът също предлага по-щедри размери, като сега пътуващите на задната седалка разполагат с допълнителни 23 мм. Използваните материали са по-качествени, а амбиентното LED осветление в салона предлага 30 различни цвята, сочи информацията. Арматурното табло на новото А4 представлява 12,3-инчов дисплей, познат от новите TT и Q7. На централната конзола е разположен 8,3-инчов екран, който отговаря за инфо-развлекателната система на автомобила.
Ето го новото Audi A4
По отношение на задвижването, новият Audi A4 (B9) ще се предлага с набор от четири- и шест-цилиндрови турбо бензинови и дизелови агрегати.

Базовият бензинов е 1,4 TFSI и предлага 150 к.с., а по-големият 2,0 TFSI е наличен във версии със 190 и 252 к.с.

Популярният дизелов агрегат с обем 2,0 литра предлага 150 или 190 к.с., докато по-големият 3,0 TDI генерира 218 или 272 к.с.

Германската компания е подготвила модификация и на компресиран природен газ (CNG) - A4 Avant g-tron, задвижвана от 2,0-литров TFSI мотор със 170 к.с.

Всички двигатели с четири цилиндъра се оборудват стандартно с нова 6-степенна ръчна предавателна кутия, а като опция се предлага автоматик със 7 степени и два съединителя. Върховият дизелов модел се оборудва с 8-степенна автоматична трансмисия.

Всички подробности комбито и седана А4 ще станат ясни по време на премиерата във Франкфурт, където трябва да бъде изнесена и ценовата листа.

 

Тагове: audi a4
0 от 500
  • #7
    20 rate up comment 4 rate down comment
    нЕкъв ( преди 8 години )
    интересно ми е след 10 години тези дисплеи дали ще издържат
  • #6
    23 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Перфектно е. Немски стил и сдържаност, модерно и елегантно. Типично за Ауди. А кой кого блъска, пазарът ще покаже. Ауди са убедили много хора да си закупят техни автомобили, а Алфа са разубедили много.
  • #5
    30 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Като изключа първото А4, нито един от следващите модели не ме грабва, както и този... 10та година го гледаме тоя дизайн и ни го пробутват за по 80 100 хиляди лева.
  • #4
    12 rate up comment 10 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Не е лоша колицата.Едно комби на газ съм съгласен да покарам,ако ми го подарят.Ако няма кой да ми го подари ще се наложи да изчакам 10-15 годинки да дойде тук като нов внос на реални километри.За съжаление.
  • #3
    10 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Какво е това пенсионерското Мяуди бе! Толкова е грозно и смотано, че няма на къде. Вярна е емблемата му, която значи двоен ***.
  • #2
    34 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не е лошо, от коя година е статията? 2008ма? За екстериора говоря :Д
  • #1
    28 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Сега поглеждаме другата статия за Алфата и разбираме, защо вече не се нарича Ауди и Хмауди. Алфата го блъска в земята още при първия поглед на дизайна и спецификациите.