IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru отзова 72 000 коли заради системата EyeSight

Проблемът е в отказа на аварийната спирачка на автомобилите

Subaru отзова 72 000 коли заради системата EyeSight

Японският производител Subaru отзовава повече от 72 000 леки коли и всъдеходи, оборудвани с компрекса от системи за подпомагане на водача EyeSight. Причината е отказването на аварийната спирачка на автомобилите.
Subaru отзова 72 000 коли заради системата EyeSight
От Националната администрация за безопасност на движението на САЩ (NHTSA) съобщиха, че сервизната акция ще засегне автомобили, моделни години 2015 и 2016. Това са Subaru Outback, произведени през периода 24 февруари 2014 – 16 април 2015, XV Crosstreck (16 октомври 2014 – 15 април 2015), WRX (след 23 март 2015) и Legacy (10 март 2014 – 16 април 2015).

По време на тестовете, проведени от NHTSA, се е оказало, че стоповете на автомобилите не действат при включване на аварийната спирачка, която е част от комплекса EyeSight. Освен това системата за автоматично спиране при появана препятствие на пътя също отказва. Засега няма нито един случай с пострадал заради неизправноститe, но системите трябва да бъдат препрограмирани.
Subaru отзова 72 000 коли заради системата EyeSight
Самата EyeSight се появи на моделите на Subaru още в началото на десетилението, а през 2014 г. в автомобилите на марката бе поставено нейното второ поколение. Тя действа с помощта на камери, изображенията от които се използват от няколко системи за безопасност – адаптивен круиз-контрол, система за предупреждение при напускане на лентата и система за аварийно спирани в случай на опасност от сблъсък.

Снимки: Subaru

Тагове: subaru eyesight
0 от 500
  • #6
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Eeee веднаги ки обравдахте, щото са японци а те нали са безгрешни. Програмен бил проблема, лесно се оттранявал, едва ли не нищо не е станало. Ако бяха немска фирма щехте да плюете тука и викате до небето, колко ниско е немското качество. Това са комплексите на жълтия фен.
  • #5
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Дърваруфен ( преди 8 години )
    Уфф олекна ми! Аз па си помислих, че ги отзовават щото брадвето в завода е дало фира!
  • #4
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Нев ( преди 8 години )
    "Колкото до първата генерация на системата, се оказа по-успешна от аналогичните такива на Мерц и Волво дори, и до сега няма никакви дефекти!"Пропуснах да спомена, че първата генерация на EyeSight бе тествана и обявена за единствената реално и ефективно работеща точно от Националната администрация за безопасност на движението на САЩ (NHTSA), поставяйки с-та на Субару пред тези на Волво и Мерцедес!
  • #3
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Nev ( преди 8 години )
    За пореден път от Аутомедия доказват, че дори готова статия не могат да преведат без да изопачат фактите! Чудя се, дали нарочно го правят, или просто не им се отдава?Значи Аутомедия, лекичко сте пропуснали да споменете, че става въпрос за ВТОРАТА генерация на EyeSight, и порблемът е програмен, който се отстранява не много трудно. Колкото до първата генерация на системата, се оказа по-успешна от аналогичните такива на Мерц и Волво дори, и до сега няма никакви дефекти!
  • #2
    20 rate up comment 9 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Колкото повече електроника,толкова повече проблеми.Лошото е,че 99% от новите коли са така.То няма и как иначе да е.Всичките тези "екстри" трябва нещо да ги управлява.И като се бъгне компа,чао.А иначе Субару правят добри коли.Е,поне правеха.
  • #1
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "...с компPекса от системи за..."