IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Розберг победи Хамилтън в Австрия

Проблем с едно от колелата изхвърли Фетел от първата тройка

Розберг победи Хамилтън в Австрия

Пилотът на Mercedes AMG Нико Розберг (Гер) спечели Голямата награда на Австрия, кръг от Световния шампионат във Формула 1. Още на старта немецът изпревари своя съотборник Люис Хамилтън (Вбр) и постигна третия си успех за сезона.
Розберг победи Хамилтън в Австрия
Хамилтън финишира втори, а трети остана Фелипе Маса (Браз, Williams), който успя до финала да удържи атаките на Себастиан Фетел (Гер, Ferrari). Четирикратният световен шампион стартира трети, но проблем с едно колелата при влизането в бокса го забави и в крайна сметка го изхвърли от Топ 3.

Пети и шести в Австрия останаха Валтери Ботас (Фин, Williams) и Нико Хюлкенберг (Гер, Force India). Места в първата десетка намериха още Пастор Малдонадо (Венец, Lotus), Макс Верстапен (Хол, Toro Rosso), Серхио Перес (Мек, Force India) и Даниел Рикиардо (Авл, Red Bull).
Розберг победи Хамилтън в Австрия
Надпреварата ще се запомни и жестоката катастрофа оше в първата обиколка. Кими Райконен (Фин, Ferrari) не успя да овладее болида си в един от завоите и засече Фернандо Алонсо (Исп, McLaren). Колите се удариха в мантинелата край пистата, но двамата световни шампиони се отърваха без наранявания.
Розберг победи Хамилтън в Австрия
В класирането все още води Хамилтън със 169 т., следван от Розберг – 159. Трети е Фетел със  120, а четвърти Райконен със 72. Пети и шести са Ботас – 67 и Маса – 62. Следващият старт от шампионата е за Голямата награда на Великобритания на 5 юли.

Снимка: gpupadte

 

0 от 500
  • #23
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Бош, Мош..видяхме великият Китайски инженерен гении на Хонда до къде докара завалишките Макларъни!Видяхме ги и на 24ч на Нюрбургринг и ЛьоМан оризарчетата смешни. Технологии, технологии...докъдето ти стигне погледа!Все едно африканец и ядрена централа! Нон сенс отсекъде. Дай му на глупара да клепе и полира тояги, да прави дървени сандали и да бие жена си по време на любов!
  • #22
    8 rate up comment 7 rate down comment
    ili ( преди 8 години )
    Каква японска електроника в автомобилите бе младеж!?Масово се поставя електроника на Бош!
  • #21
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе тапир ти от кое село си?Целия свят използва Японска електроника.Ти луд ли си или ***?:
  • #20
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ***, та вдлъбнат.Нормално е Тъпота и Хуйда да са уж надеждни. От 25 години слагат пълна инжекция, 16 клапана с катализатор. Няма електроника, няма гявол. Кво да му дефектира? Другите се мъчат със сложни Турбини, директни впръсквания, каскадно пълнене, даунсайзинг... А тоя долния, е най-глу... я и т.п бок.. к, дето е изср. н тука. Повтаря тея неверни и платени цитати от 2014та. Колко да си т. п, ра за 1 година да не кажеш нищо по същество.
  • #19
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В топ листата първите 2 места по надеждност се заемат от японските производители Honda и Toyota, а третото място на Mercedes, като разликата между първия и втория е почти двойна. Оказва се, че едва един от 344 двигателя Honda е създал грижа на своите собственици, следвани от 1 от 171 потребителя на Toyota и 1 от всеки 119 собственика на Mercedes. Според специалистите от Warranty Direct моторите са най-разходоемкият ремонт в един автомобилУправляващият директор на Warranty Direct, Дънкан МакКлър Фишър, коментира изследването така: "Ремонтът на двигателя е може би един от най-големите страхове на водача, защото е свързан с много скъпи части и много часове труд. Броят на дефектиралите двигатели може би изглежда малък на фона на проблемите с осите и окачването, но поправките по двигателя почти винаги водят след себе си разходи в хиляди, непокрити от гаранцията на автомобила."Топ 10 на най-здравите двигателиПроизводител Съотношение (%) Брой повреди1 Honda 0.29% 1 от 3442 Toyota 0.58% 1 от 1713 Mercedes-Benz 0.84% 1 от 1194 Volvo 0.90% 1 от 1115 Ягуар 0,98% 1 от 1036 Lexus 0.99% 1 от 1017 Fiat 1.17% 1 от 858 Брод 1.25% 1 от 809 Nissan 1.32% 1 от 7610 Land Rover 1.38% 1 от 72Топ 10 на най-ненадежните двигателиПроизводител Съотношение (%) Брой повреди1 MG Rover 7.88% 1 от 132 Audi 3.71% 1 от 273 MINI 2.51% 1 от 404 Saab 2,49% 1 от 405 Vauxhall 2.46% 1 от 416 Peugeot 2.26% 1 от 447 BMW 2.20% 1 от 458 Renault 2.13% 1 от 469 Volkswagen 1.91% 1 от 5210 Mitsubishi 1.70% 1 от 59
  • #18
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ауди спря производството на RS4 и RS5;Според информация, публикувана от холандския медиите, Audi реши да спре производството на сегашното поколение на RS4 Avant и RS5 Coupe и Cabriolet. Тези нови причинява лека изненада предвид факта, че заместниците им не очакват да започнат през по-малко от две години. В действителност, Audi все още не е дори показват проста A4 въпреки че това се очаква да стане в рамките на месец преди изложбата дебют във Франкфурт през септември.
  • #17
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Директорът, отговарящ за развитието на двигателите на Audi Щефан Книрш е подал оставка, гласи информация от компанията, която все още не е потвърдена. Книрш прекара по-малко от две години на този пост, иначе работи от почти 25 години за Audi, уточнява списание *** motor und sport.Книрш беше начело на екипа, отговорен за последните иновации на Audi в областта на двигателите, включително и задвижването на E-tron хибридите и електромобилите, появили се след сериозни критики, че марката изостава сериозно от съперниците си в областта на хибридното задвижване.Преди Audi Книрш работи за Porsche, където е отговарял за развитието на двигателите и качеството на продукцията.Според източници от компанията, Книрш е решил сам да напусне, а от Audi са положили сериозни усилия за да го задържат, но неуспешно. Все още обаче не е ясно дали директорът ще продължи кариерата си в друга компания или е решил да се оттегли от бизнеса.
  • #16
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    The VW ще проверява всички коли, които припомня изоставаше ръцете и всички ще бъдат разположени върху метална плоча (лист), който ще направи пукащ звук, ако счупена ръка в бъдеще, предупреждават водача. В автомобилите на изоставаше ръцете са били повредени, сменете торсионна греда.Досега VW знае злополуки или наранявания, свързани с този проблем, ремонтите се извършват без разходи за собствениците.Das DeutschkaputwagenDas ScheisseVW Group спира Touareg V8 TDI, Hybrid и Porsche Cayenne S DieselVolkswagen Group ще спре три от модификациите са популярните си SUV модели VW Touareg и Porsche Cayenne. Причината за това са навлизащите в началото на следващата година еко-норми Евро 6, които не могат да бъдат покрити от определени двигатели.В случая става дума за V8 TDI и Hybrid модификациите на Touareg. Хибридът е на практика единствения подобен автомобил от VW, който се произвеждаше серийно към този момент, а дизеловият автомобил има доста ограничена популярност.Що се отнася до Cayenne, там също отпада V8 дизеловия вариант. Причината е, че той не покрива Евро 6 и преработката му би била доста скъпа, като е малко вероятно инвестицията да се изплати.Канцерогенните немски трошляци са за моргата вече.
  • #15
    9 rate up comment 10 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Ауди победи на 24 часа Нюрбургринг,Порше победи на 24 часа Ле Ман,Фолксваген мачка във ВРЦ,Мерцедес гази във Формула 1.Японци в най-големите автомобилни състезания няма.А дори и да има са толкова далеч назад,че и от Хъбъл е трудно да се види инженерния им гении.Бяха силни,навремето,японските марки,сега са мишки.Ядат бой и си траят,само нашите дошовци се пънат,като магаре на баир.
  • #14
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Най добрите слуги на местното население на Дубай са бедните жалки европейски душици.