IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel сложи нов турбо-мотор на Astra

Бензиновият 1,4-литров двигател ще се предлага в два варианта

Opel сложи нов турбо-мотор на Astra

Компанията Opel представи нов 1,4-литров бензинов двигател от семейството Ecotec, който ще дебютира на новото поколение на Astra. Премиерата на модела с този агрегат ще се състои на автосалона във Франкфурт през септември.
Opel сложи нов турбо-мотор на Astra
Турбо-двигателят е с 4 цилиндъра и със система за директно впръскване на горивото. Той ще се предлага в два варианта на мощност - 125 и 150 к.с. И в двата случая максималният въртящ момент ще е 245 Нм, като той ще бъде достъпен в диапазона 2000-3500 об/мин.

Агрегатът е направен изцяло от алуминий, като е оборудван със система "старт/стоп". Според представител на Opel само блокът на цилиндрите е с 10 кг. по-лек от този на предишния 1,4-литров мотор, който бе от чугун. Олекотени са също така коляновият вал и маслената помпа, което също помага за икономията на гориво. Смесеният разход на гориво при двигателя е 4,9 л/100 км, а нивото на вредни емисии СО2 - 109 гр/км.
Opel сложи нов турбо-мотор на Astra
Новото поколение на Astra бе показано в началото на юни. Базовата версия на модела разчита на 1,0-литров мотор с 3 цилиндъра, развиващ 105 к.с. Освен с 1,4-литровия турбо-мотор автомобилът ще се предлага и с бензинови и дизелови агрегати, развиващи между 90 и 200 к.с.

Снимки: Opel

 

Тагове: Opel Astra ecotec
0 от 500
  • #12
    17 rate up comment 5 rate down comment
    На Дошо баща му ( преди 9 години )
    Хахаха, форумните мишки, дето са с по 20-25 годишни автомобили, тръгнали да коментират нови коли и технологии!Този Опел и без фарове е повече автомобил от трошките ви, на които сте купили лети джанти от OLX-а и ксенон от Симеон!Моят Дошо е същия бунак, тръгнал да коментира нови автомобили, а върви пеш!
  • #11
    14 rate up comment 2 rate down comment
    ФР ( преди 9 години )
    Нормално е базовата версия да е с халогени!При всички производители без изключение е така при този клас - Аурис/Корола, Голф/Джета, Хонда Сивик, Мазда 3, Пежо 308, Хюндай i30 и т.н.Да не искате кола за 25-30 лева да идва с кожен салон и LED фарове?
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хахаха, Ситроен Ц6, най-големият *** на автомобилостроенето бил еталон, ахахахха :)А тоя специалист, дето твърди, че ксеноните не заслепяват, явно не се е качвал на автомобил!
  • #9
    11 rate up comment 1 rate down comment
    до "истината&qu ( преди 9 години )
    ти рено ли караш, че си се увредил до такава степен?
  • #8
    13 rate up comment 2 rate down comment
    До citroen c6 ( преди 9 години )
    Що толкова злобно бе мен? Никой нищо не лови с трици. За всеки влак си има пътници. Това, което предлага Опел на цената на която го предлагат е чудесно. Не може всички да караме само немски и френски (хаха)премиуми.А да говориш за държавни помощи и да се кръстиш ситроен Ц6 е лицемерно, щото на ПСА също им удариха рамо в началото на кризата.
  • #7
    2 rate up comment 16 rate down comment
    истината ( преди 9 години )
    хлОпел е хАмериканска собственост и могат да го затворят когато искат, ВАГените са полу-държавна компания разчитаща на социалистически Китай за части и пласиране на ментетата. Ако баба Меркал спре парите и Китай спрат да купуват край с прехвалената селска марка. МБ разчитат на Рено за платформи и двигатели, а БМВ са се присламчили към Тойота да им дава високи технологии и да ги държи над водата, за да не се набълбукат. Общо взето това е истината за немското автомобилостроене към този момент.
  • #6
    2 rate up comment 19 rate down comment
    citroen c6 ( преди 9 години )
    уважаеми пишешти-разберете едно.С трици маймуни не се ловят.Не може с някакви фарове да притендираш че произвеждаш нещо конглокентно.Не можи също така ако нямаш пари,а чакаш на помощите на Меркел да направиш качествен иновативен автомобил.Опел да десетина години ще изчезне като марка .Просто само селяните го купува.
  • #5
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Този пък сравнява фаровете на 15 годишен Ситроен с някакви халогени на нова и разбрал какво е да имаш фарове въобще и за тва били ок. Аз пък карам с ксенон и никога пак няма да карам с халогени. Ксенона когато е регулиран не заслепява другите, а самият ти виждаш 2 пъти по-добре. За сметка на това доста стари бараки с халогени тип "очите на хамелеон" ми дразнят окото всеки ден!
  • #4
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тук не говорим само за ефективност. Най-ефективни за осветеност са ксеноните. Има обаче нещо друго. Ксенона е капризен. Халогените също. ЛЕД светлините не осветяват по-добре, но са с много ниска консумация на ел. енергия и от там идва икономия на гориво. Другото нещо е че не се обслужват и са проектирани да издържат жизнения цикъл на автомобила. Съвсем отделен е въпросът дали си заслужават цената, която е няколко пъти по-висока. Според мен не си е заслужават и са доста надценени.Търговски трик..
  • #3
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Хадауей до Анонимен ( преди 9 години )
    И какво като е с халогенни крушки?Мислиш, че фаровете не са достатъчно ефективни ли?Не съм карал нов Опел Астра, но съм карал ново Пежо 308 - също с халогени!Ами перфектни са си фаровете - пътувах през нощта, защото бях командирован от Русе за София. В сравнение с 15 годишната ми Ситроен, въпреки същата технология, фаровете на Пежото са много по-ефективни и напълно достатъчни за ролята, която им е предвидена!