IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW официално показа новото 7-Series

Флагманът на баварците получи системи за дистанционно паркиране и за управление с жестове

BMW официално показа новото 7-Series

Компанията BMW официално показа новото поколение на флагмана си 7-Series. Моделът е получил лазерни главни светлини, които за първи път се появяват на сериен автомобил, а също така и система за автоматично паркиране, при която водачът не трябва да присъства в салона на лимузината.
BMW официално показа новото 7-Series
Габаритите на новата „седмица” са дължина от 5098 мм, широчина – 1902 мм и височина – 1478 мм. Разстоянието между двете оси се запазва като при предишното поколение – 3070 мм при стандартния седан и 3210 мм при модификацията с удължена база.

Версията с удължено шаси е със 139 мм по-дълга от стандартната – 5237 мм. Това е с 18 мм повече от дългата база при предишната генерация на модела. Разстоянието между предните колела при седана е пораснало с 8 мм, а при задните – с 4 мм. Разпределението на масата между двете оси е 50:50.

В конструкцията на новото 7-Series са използвани армирани въглеродни нишки, благодарение на което моделът е „отслабнал” със 130 кг. От композитни материали са направени предната и задната стойки, както и централния панел на каросерията. Вратите и покривът на седана са от алуминий.
BMW официално показа новото 7-Series
С 15% е намален коефициентът на аеродинамично съпротивление при модела. Това е постигнато с използването на нов вид облицовка на долната част на автомобила, на нови огледала, а също така и на поставените в предната част въздуховоди. Освен това в решетката на седана са поставени активни елементи, които могат да регулират в 5 степени потока на постъпващия въздух в зависимост от нуждите на агрегатите.

Флагманът на BMW е построен на нова модулна платформа и ще се предлага както със задно предаване, така и със система за задвижване на четирите колела. Машината разполага с електромеханически усилвател на кормилната уредба и пълноуправляемо шаси, което ще се предлага като опция както за версиите със задно предаване, така и за тези със система xDrive.

Тази технология позволява на задните колела при маневриране в градски условия да завиват на 3 градуса в посока, противоположна при тази на предните. При движение с високи скорости задните колела могат да завиват на 2 градуса по посоката на предните.

Седанът ще се предлага и с новата система Executive Drive Pro, която е достъпна при всички версии, с изключение на 740e. Тя работи в комбинация с пневматичното окачване, като регулира накланянето на автомобила в завой. Освен това технологията прави окачването максимално комфортно, като успява да предугажда пътните условия пред автомобила и да настройва твърдостта на амортисьорите в зависимост от тях. Данните за пътя се получават с помощта на видеокамера, на навигацията, както и на система, която анализира стила на управление на автомобила от конкретен водач.
BMW официално показа новото 7-Series
Новата „седмица” е получила и последното поколение на мултимедийния компрекс iDrive, който разполага със сензорен централен дисплей и може да се управлява с жестове. С помощта на определени движения на ръката пред екрана може да се регулират мощността на звука, да се отговаря на телефонни повиквания, както и да се управляват други функции на автомобила. Освен това има възможност за зареждане на мобилните телефони без кабел.

Друго нововъведение е дистанционно управление при паркиране. При него водачът може да излезе от автомобила и с помощта на специален бутон да включи тази функция. След нейното активиране автомобилът сам може да влезе в гаража или да се паркира на определено място.

Новата генерация на BMW 7-Series е получила и ново поколение 6-цилиндрови двигатели, както и модернициран 8-цилиндров агрегат. Най-достъпната версия е 730d с 3,0-литров дизел, развиващ 265 к.с. и 620 Нм. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,8 секунди.

Бензиновият вариант 740i има турбо-мотор с 326 к.с., с който от място до 100 км/ч се стига за 5,5 секунди. По-мощният – 750i, на свой ред разчита на 4,4-литров V8 с 450 к.с., при който ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,4 секунди.

Предлага се и хибридна версия – 740e, чийто агрегат се състои от 2,0-литров двигател с 4 цилиндъра, електромотор с 95 к.с. и комплект литиево-йонни батерии. Общата мощност е 326 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5,5 секунди. Само на електричество хибридът изминава 40 км, а средният разход на гориво е 2,1 л/100 км.

Предвиден е и спортен М-пакет със специално оформяне на интериора и екстериора, който ще се предлага в ексклузивни цветове и с различни джанти. За тази версия е предвидена аудиосистема Bowers and Wilkins, система за нощно виждане, панорамен покрив със специално осветление в 6 цвята, както и проекционен дисплей.

Също така моделът ще получи климатична инсталация с йонизация и ароматизация на въздуха в салона, сензорен 7-инчов таблет, вграден в централния подлакътник на задните седалки, чрез който се управляват функциите на информационно развлекателната система.

Снимки: BMW

Тагове: bmw 7-series
0 от 500
  • #56
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Kvi S klasi kvi 7ci be hora. Quatroporte e istinata
  • #55
    6 rate up comment 8 rate down comment
    БМВ ( преди 8 години )
    И как така всичко е копирано от Мерцедес и Ауди и този на БМВ е скучен и еднотипен ? Това значи че и на Мерцедес и Ауди е такъв... Не просто ти си заблудено фенче, което си няма никаква представа от тия работи.
  • #54
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Само Мерцедес ( преди 8 години )
    Стоповете и ауспусите са копирани от Ауди А8. Лед потсветката на интериора е копирана от Мерцедес ЕС-класа. Така не се печели реноме. Екстериора еднотипен при всички модели на БМВ-ве.Никакъв премиум не са БМВ-ве. Само празни приказки.
  • #53
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе както винаги първи Е Мерцедес, после е тая 7-ца и накрая А8-цата. Това е как и да го гледаш. После Фаетона и Лексуса се мъчат нещо да продават ама ей на не е лесно
  • #52
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Честно казано меко казано е делателно да предпочетеш това пред постоянно чупещото се бъкано с дефекти Алуди А8
  • #51
    11 rate up comment 11 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    4estno kazano niama kak da izbera tova pred S clasa,da ne govorim za novoto A8
  • #50
    5 rate up comment 2 rate down comment
    mmm ( преди 8 години )
    За хибрида сиг е постижим този разход,поне приблизително но в така наречените "идиални условия" ,а и сигурно включва 40-те км.изминати само на ток + 60 с работещ двг..Та тиа цифри са си чиста реклама ,да не кажа и пропаганда :). Не случаино искат удължаване срока за новите изисквания за вредни емисий в ЕУ,понеже пък ЕУ искат и да променят начина на измерване за еу микса,та тогава тиа евро 5,6,7 няма да могъд да бъдат покрити.
  • #49
    2 rate up comment 1 rate down comment
    mmm ( преди 8 години )
    М да 3ка е и също е Е90,330д 231 к.с. Средния разход на борд. комп. се движи така 7,3-7,5 ,мисля може да му се вярва.,реално си е такъв разхода,но при условие,че аз я използвам предимно извън градско в Бг.Естествено скороста рядко е по ограничениата,но още по рядко ги превишавам с повече от 20-30 км/ч.
  • #48
    12 rate up comment 1 rate down comment
    коментиращ разхода ( преди 8 години )
    Да ви кажа и моите наблюдения са подобни от дизеловата е90-ка която съм карал, ф30 не съм. Та мисълта ми в първия коментар (трябваше да си сложа име ,че много спам) който направих за разхода е ,че е невъзможно тази 7-мица хибрид да направи такъв разход от 2.1 литра средно. Не оспорвам върховата технология на БМВ, но смело твърдя ,че такива цифри са непостижими към днешна дата от хибрид с такава мощност ,разммери и маса.
  • #47
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Georgi ( преди 8 години )
    Тройката е последния модел F30, 184 коня, 2.0 дизел, зареждам в БГ само на ОМВ и Еко, иначе ползвам служебен дизел на Ромпетрол. За две години съм минал 130 000км без никакви проблеми, дълго време карах служебна единица, която беше предния модел, пак 2.0 дизел, забравил съм номенклатурата, разликата в разхода и автоматичната скоростна кутия е огромна. БМВ сега слагат ZF на всичко освен M моделите и определено това е супер умно решение.