IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel представи новата Astra

Моделът използва нова архитектура, по-лек е с до 200 кг.

Opel представи новата Astra

Германската компания Opel представи официално новото поколение на бестселъра си Astra. Автомобилът ще се появи пред публика във Франкфурт през септември, а продажбите ще бъдат факт непосредствено след това.
Opel представи новата Astra
Снимка: Opel

При появата на първите снимки стана въпрос за дизайна на новата Astra от поколение K, затова сега ще се съсредоточим върху техническите новости. А те съвсем не само малко.

Opel Astra K е изградена на нова архитектура, благодарение на която инженерите са успели редуцират масата на колата с между 120 и 200 кг. при различните версии.  Самото купе е с 20% по-леко от това на Astra J, като само чрез новото шаси са спестени близо 50 кг. Конструкцията е изградена от леки, но здрави материали като високоякостна и ултра високоякостна стомана.

Новото поколение на модела е с 5 см. по-късо в сравнение с Astra J, като разстоянието между осите е намалено с 2 см. Въпреки това обаче разстоянието за краката на возещите се на задните седалки е увеличено с 35 мм. Освен това автомобилът има подобрен коефициент на челно съпротивление - под 0,30, което се отразява положително на разхода и комфорта в кабината. Точните габарити на новия модел са 4,37 метра дължина, 1,46 м. височина и 2,66 м. междуосие.

Новости има и в гамата мотори, която в началото ще бъде представена от един дизелов и два бензинови мотори. Дизелът има обем от 1.6 литра и развива 95 к.с., а базовият бензинов мотор е 1,0-литров с три цилиндъра и развива 105 к.с. По-мощният бензинов мотор е също нова разработка, има обем от 1,4 литра и генерира 145 к.с. и 250 Нм.

Сред новите неща са и матричните фарове IntelliLux LED, които според информацията са първите по рода си в този сегмент. Светлините дават по-добра видимост с около 30-40 метра напред при движение с 80 км/час в сравнение с халогенните или ксенонови фарове, сочи информацията.

Сред технологиите на борда дебютира новата инфо-система IntelliLink, работеща с 8-инчов дисплей. Тя поддържа Android Auto и
Apple CarPlay, както и 4G мрежа стандарт LTE.

Интересна новост в изцяло променения интериор са седалките с 18 различни настройки, вентилация, отопление и масаж. Предлагат се също така и задни седалки с функция отопление.

Всички подробности за автомобила, включително цените, ще станат ясни най-късно през септември, когато на изложението във Франкфурт ще се състои публичната премиера.


Тагове: Opel aSTRA
0 от 500
  • #24
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Тодор ( преди 9 години )
    Вие *** ли сте? Засега това са моторите, но това не значи, че това ще са всичките !!! Само тези са представили, но ще има още мотори и със сигурност ще има по-мощни варианти, смотани ли сте, какви сте?Няма как предния модел да има бензинки с 170 и 180 кончета и дизел с 165 и 195 коня, а новия да няма.Мислете малко с тия глави, затова са ви дадени.Модела е убийствен. Единственият проблем на Опел-а преди години беше ръждата, хората го оправиха с поцинковано купе и т.н.
  • #23
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    По логиката на някой тук 40-50 к.с. стигат. Смъкваш 1-2 предавки и си ти. Да бе, да! Незнайно защо тогава, хората правят и по-мощни автомобили. Сигурно ей така за кеф, щом само със смяната на предавките ставал номера да изпреварваш. И много интересно колко ще вдигнеш на 3-та примерно с една малолитражка или как ще тръгнеш да изпреварваш и ще смъкнеш предавките, когато видиш, че някой ти идва насреща? И на магистралата сигурно така правите! Ръгаш 3-та за да изпревариш някой,който се движи със 120
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до: Roadrunner ( преди 9 години )
    Кажи го същото на германци, австрийци, холандци, французи, швейцарци и др., че карат предимно комбита и ванове! Те горките от къде да знаят, че са бедни *** според един форумен капацитет, който се мисли за голямата работа и за големия богаташ, понеже вземал само един куфар за цялото семейство. Викаш по едни бански и по един чифт дрехи ви стигат. Да, виждал съм и подобни мърлячи, които през цялата почивка миришат на пор от пота и мръсотията по дрехите си.
  • #21
    4 rate up comment 10 rate down comment
    abc ( преди 9 години )
    Предните фарове са откраднати от Clio. A задницата е открадната от BMW.
  • #20
    14 rate up comment 6 rate down comment
    до до: Ахтунг ( преди 9 години )
    абе *** ти ако със 136 коня кола не можеш да изпревариш камион дето кара във 60 земи се гръмни. професионален шофьор ми бил - смешен, беден вагенски фен дето кара яйце със 60 умрели коня от 1989 година тръгнал да дава акъл на нормални хора?!?!?!
  • #19
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И заща изпреварването да е проблем? Една-две предавки и си ти. Като професионален шофьор трябва да го знаеш. Или само над 200 коня караш? Не забравай и друго - в европа се кара нормално, спазват се правилата и имат пътища. На никой производител не му пука за Бг с мижавите продажбици. Тези автомобили имат друг таргет и той не е БГ *** !!!!
  • #18
    11 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Поредния провал на хлОпел. Тоя път изимитирали всички френски и корейски коли в всеки един елемент. Ама пак си остава евтина еднодневка която ще се обезцени за една година с 90% и няма да мяза на кола след 15-20 хил. км.
  • #17
    8 rate up comment 17 rate down comment
    ЕКОномии ( преди 9 години )
    дори и за антенката на покрива им се свиди да я боядисат в цвета на купето! ех тоя говърмент моторс бе - ако не осакати колата не може! (не само антенката ами и липсата на 4х4, автоматик с 2 съединителя и т.н.)
  • #16
    9 rate up comment 14 rate down comment
    до: Ахтунг ( преди 9 години )
    Стига писа глупости! Каква колона бе човек? Един тир само ти трябва и си до там. Ще има да се влачиш след него и да не можеш да го изпревариш. Да не говорим за разни стари камиони, които не могат да вдигнат 60.Ако наистина имаше книжка и опит нямаше да пишеш глупости. Малко повече мощ на пътя, никога не са излишни, стига да можеш и знаеш кога да ги ползваш. При изпреварвания са животоспасяващи. Повярвай ми! Повярвай на професионален шофьор с 25 г. зад волана.!
  • #15
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Уж хич не ти пука, а като има статия за Тойота не спираш да пишеш глупости. Тогава много взема да ти пука. В интерес на истината ППЕ е напълно прав за Аурис хибрид. Доказана техника, супер икономичност 3,6/100, прилична динамика и мощност, топ надеждност и здравина, комфорт и багажник на ниво. Има и комби, ако хеча му е малък. ДВГ е 99 к. с. и си в ниската данъчна категория. Получаваш доживотен безплатен нет в колата и 5 г. безплатно обслужване. Какво повече му трябва на човек.