IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Audi SQ7 - по-слаб, но по-бърз

Модификацията ще получи двигател с 414 к.с.

Новият Audi SQ7 - по-слаб, но по-бърз

Най-бързата версия на новото поколение на Audi Q7 ще се казва SQ7 и ще излезе на пазара през 2016 г. Това съобщава изданието Autocar, според което модификацията ще получи по-слаб мотор от този на своя предшественик, но въпреки това ще бъде по-бърза.
Audi SQ7 ще е по-слабо, но по-бързо
За задвижването на SQ7 ще отговаря 4,0-литров бензинов V8 с мощност 414 к.с. и 664 Нм въртящ момент. Предишното поколение на Q7 в топ версията си бе оборудвано с 6,0-литров V12 с мощност 500 к.с. и 1000 Нм. То ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,5 секунди, но новият модел ще бъде по-бърз.

По-добрата динамика се дължи на новата платформа MLB, благодарение на която моделът с 325 кг. по-лек от предшественика си. Конкретни данни липсват, но се очаква ускорението 0-100 км/час да отнема малко повече от пет секунди.
Audi SQ7 ще е по-слабо, но по-бързо
Новият Audi Q7 се предлага на пазарите с избор от 3 двигателя – 3,0-литров бензинов V6 с мощност 333 к.с., и два дизелови 3,0-литрови, също V6. При тях мощността е 218 и 272 к.с.

Снимки: SB-Medien

 

Тагове: audi q7 audi sq7
0 от 500
  • #13
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Значи тия класации за надеждност коренно се различават в различните страни. Примерно вижте в Европа: за 2015г. най-надеждните втомобили. Първо място Mercedes-Benz E-Class, а второто и трето за Audi Q5 и Mercedes-Benz GLK съответно.При компактните машини с пробег от 0 до 100 000 км първи е Audi A1, при тези с пробег от 100 000 до 150 000 лидер е Volkswagen Polo.Начело в голф-клас са Toyota Prius (категория с пробег 0 50 000 км), Mazda 3 (категория с пробег 50 000 100 000 км) и Volkswagen Golf VI (категория с пробег над 100 000 км).При автомобилите от сегмент D начело е Volvo S60 (категория с пробег 0 100 000 км), а при тези с пробег над 100 000 км Audi A5.Най-надеждните кросовъри в класацията на Dekra са Mercedes-Benz GLK (пробег от 0 до 100 000 км) и Audi Q5 (пробег над 100 000 км).При седаните от бизнес класа победител е Mercedes Е-Class, който печели както при тези с пробег до 100 000 км, така и при тези с над 100 000 км.Първите места при спортните автомобили са за BMW Z4 (пробег от 0 до 100 00 км) и Audi TT (над 100 000 км).А неотдавна и в САЩ бяха обявени най-надеждните автомобили на местния пазар. Там моделите на Mercedes-Benz се класираха едва на 8-о място, докато Топ 3 бе зает от японски марки Lexus, Toyota и Honda. Хайде сега да си говорим, какви са критериите, шофьорите в САЩ ли са по-различни?, сервизите ли им са по-калпави, японците ли си плащат? За това на класации не вярвам.
  • #12
    13 rate up comment 6 rate down comment
    MAROHO ( преди 8 години )
    SAMOVAR TOVA E TO ....
  • #11
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    A new study from European researchers found breathing polluted air diminishes cognitive abilities.Ето го и научното обяснение за придобитата тъпота на вагон-фенчетата!
  • #10
    12 rate up comment 11 rate down comment
    тоя па ( преди 8 години )
    не знам откъде ги вадиш тия цифри, ама ако става въпрос за трошливи коли, трябва да се гледа цена на употребяван автомобил! а тя е точно обратна на тия цифри отдолу! ХА ХА ХА ти май работиш в ДЪРЖАВНА статистика КАКТО ИСКА ПРЕМИЕРА, ТАКА ПОДРЕЖДАТ ЦИФРИТЕ И МОЖЕ ДА ТИ "обяснят как черното всъщност е оттенък на бялото"
  • #9
    36 rate up comment 4 rate down comment
    bibendum ( преди 8 години )
    На мен ми прилича на едно гооолямо комби. Пътния просвет на този тип коли продължава да намалява, а нашите бордюри остават все така високи.
  • #8
    42 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Аз за дизайн не комнтирам, защото съм открил много странен феномен при немската премиум тройка. Излиза им новия модел и тъй като съм със свръх очаквания, винаги съм разочарован. За сметка на това излиза новото Мондео или Ситроен ДС примерно или Пикасо и ахкам от линиите и футуристиката и казвам е защо немците така направиха, виж ги другите какъв дизайн правят и след 2-3 години моделите на немците започват страшно много да ми харесват а футуристичните модели на другите ми започват да ми евтинеят
  • #7
    13 rate up comment 16 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    До "За дизел феновете" - пак ще го отложат. Докато немските каски не овладеят хибридните технологии, няма как европейците да се откажат от дизела. А това може да трае доста дълго - на немците им отне 27 години да изкопират Шинкансена..
  • #6
    16 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Я, Алди почнали да се отказват от канцерогенниците? Не може да бъде!
  • #5
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Нев ( преди 8 години )
    Предницата и страничната линия ми харесват, но задната част...просто не мога да намеря по-цензуриран вариант на оср@%са се!
  • #4
    7 rate up comment 5 rate down comment
    За дизел феновете ( преди 8 години )
    http://***.carscoops.com/2015/05/car-makers-concerned-about-eus-upcoming.html