IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Троен триумф за Volkswagen в рали „Португалия”

Яри-Мати Латвала успя да се пребори с шампиона Ожие

Троен триумф за Volkswagen в рали „Португалия”

Финландецът Яри-Мати Латвала с Volkswagen Polo спечели 49-ото издание на рали „Португалия”, пети кръг от световния шампионат (WRC).
Троен триумф за Volkswagen в рали „Португалия”
Пилотът на Volkswagen Motorsport записа първи успех за сезона, като успя да финишира с 8,2 секунди аванс пред съотборника си и настоящ световен шампион Себастиан Ожие (Фр). След тях се нареди третият състезател от тима – Андреас Микелсен (Нор), който изостана на 28,6 секунди.

Четвърти финишира Крис Мийк (Вбр, Citroen), а пети остана естонският пилот на M-Sport – От Танак (Ford Fiesta). В първата шестица място намери и Дани Сордо (Hyundai Motorsport i20).

Латвала поведе още в петък сутринта, като в края на деня авансът му бе 11,1 секунди. В събота сутринта финландецът бе бурно атакуван от Мийк, а по-късно в битката се включи и Ожие, който спечели 3 етапа поред и намали изоставането си от лидера до 9,5 секунди.

В първия етап в събота шампионът свали още 1,7 секунди, но Латвала взе следващата отсечка и успя да увеличи аванса си на 10.4 секунди. В същото време Мийк получи повреда, която не само че не му позволи да се бори с лидерите, но и в крайна сметка му струваше и третото място.
Троен триумф за Volkswagen в рали „Португалия”
В класирането Ожие води със 105 т., пред Микелсен – 63, Мадс Остберг (Citroen) – 57, Мийк – 47, Латвала – 46, Елфин Евънс (Вбр, M-Sport) – 41, и др.

Снимки: WRC

 

Тагове: wrc
0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ами как няма Фауве да са първи като Ситроен почти се оттегли от ВРЦ , намалиха бюджета драстично,а и ги разбирам напълно след като спечелиха всичко което им падна.
  • #8
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Последната снимка е брутална! :D
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Все ще се намери някой който ще е по добър от Ожие. Ами ако беше останал в Ситроен щяха да имат от 5 титли и щя щяха вече да със 14 титли. Ако Нювил беше останал в Форд или просто беше изчакал в ситроен мисля че сга щеше да се бори за титлата Хюндая отстъпва все още на другите. Мийк когато бяше и IRC имаше пряк двубой и с Ожие и Микелсен и Нювил, просто имаше доста голяма пауза в кариерата му това му е втория сезон и показва доста добра скорост. WRC то не е скучно винаги е мн атрактивно
  • #6
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Пепо ( преди 8 години )
    На Латвала, Ожие и Микелсен и камион да им дадеш пак ще го качат на първо място....тея са научени да карат рали автомобили преди да могат да ходят хахаВсе пак и конглокенцията е една...WRC става скучно, вече само проверявам кой от тримата е спечелил и тва е :)Догодина оризарите с Ярис балхата ще ги видим какво ще направят хаха Май чай както на Льо Ман, големите очаквания и накрая "догодина"
  • #5
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    щото латвала и микелсен карат от бебета и са природно надарени, а ситроен им подариха ожие, хюндайте и ситроените технически едва ли им отстъпват, даже най-вероятно са по-добри, но няма кой да ги кара
  • #4
    12 rate up comment 4 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Tova Polo se prevarna v rali ikona ve4e.S kakva radost si spomniam predi 3 godini,kogato razrevavah vsi4ko jivo po svetofarite s moeto GTI DSG
  • #3
    21 rate up comment 7 rate down comment
    Рудолф ( преди 8 години )
    Велика марка като Фолксваген би спечелила с лекота и състезание с летящи чинии. Едно е да вариш ориз, друго е да създаваш автомобили.
  • #2
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Жалко за Мийк ако не беше повредата в задния анти ролбар мисля че ще ше да се качи на стълбичката
  • #1
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    защо пак Фолцваген защооооооо???