IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW възроди легендарна спортна машина

Баварците показаха прототипа 3.0 CSL Hommage

BMW възроди легендарна спортна машина

BMW използва ежегодния конкурс за дизайн - Concorso d’Eleganza Villa d’Este, за да покаже новия си концепт BMW 3.0 CSL Hommage. С него дизайнерите на марката отдават почит на легендарното BMW 3.0 CSL, което властва на пистите през 70-те години на миналия век.
BMW възроди легендарна спортна машина
В случая абревиатурата „CSL“ означава „Coupé Sport Leichtbau“. Благодарение на използването на алуминий в предния и задния капак и калниците, както и стъклата от плексиглас, теглото на машината е с около 200 кг. по-ниско от това на серийния модел. За това помага и карбоновият композит (CFRP), от който е изградена голяма част от каросерията.

Външният вид на концепта е подчинен изцяло на динамиката, която е подчертана от аеродинамичните елементи, големите арки на калници, издължената предница и спойлерите на покрива и в задната част. Предният аеродинамичен елемент служи за вентилация на моторния отсек, докато крилете над предните колела осигуряват оптимално обтичане на автомобила.

Купето е получило преден сплитер от карбон, разположен под хромираната решетка на радиатора, чиято форма образува агресивна „усмивка” с два реда прорези за въздухозаборниците. Машината е оборудвана със светодиодни дневни светлини с лазерни елементи, странични престилки от карбон, както и камери, които заменят огледалата.

Салонът на BMW 3.0 CSL Hommage е оборудван с две спортни седалки с 6-точкови предпазни колани. Приборният панел е минимализиран, а уникалният волан е подобен на този, използван за самолетите-изтребители. Педалите са от алуминий, а тръбният каркас за безопасност е от карбон, като в него има интегрирана противопожарна система. Елементите в салона са от кожа, карбон, дърво и алуминий.

Засега от BMW не разкриват техническите характеристики на автомобила, като уточняват единствено, че той се задвижва от мощен 6-цилиндров двигател с електрически компресор eBoost.

Снимки: BMW

Тагове: bmw csl hommage
0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    или?? ( преди 8 години )
    искам това и къщичка някъде близо до Нюрбургринг.Баси яката кола,ето това е причината да не харесвам Жапонски еднодневки.Къде ти японец и сигурност,тие са камикадзета повечето и правят спортни коли за камикадзета (еднодневки).Къде е Немската педантна мисъл при моторспорта и къде са тия оризови опитни колички тцтцтцтц две противоположности,едните с години правят развиват тестват на състезания,писти и къде ли не всеки елемент от колата а другите какво(форца на мотора и даваи имаме си спортен варел
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    nali?? ( преди 8 години )
    ехаааа браво
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    хъ ( преди 8 години )
    теб кои те пита бе господин Никоиси??
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Какви оризари бе? Я се загледай малко или не можеш щото си се прибрал от чалготеката рано сутринта с гоуфо и едвам виждаш. То заради е с такава решетка да ти ходи на менте Арманито. Аман от селения и разбирковци. Само минуси цъкате това можете а не да погледнете на нещата с истински очи.
  • #10
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Това не е възраждане, а гавра с BMW 3.0 CSL.Жалко че БМВ дават на посредствени дизайнери да опозаряват легендарни спортни машини. Дано хората, които са създали оригинала да не видят това недоразумение. В тази кола няма и зрънце от изчистените линии и агресията на стария модел. Ситроен имаха прототип ,който много прилича на жълтото нещо....
  • #9
    5 rate up comment 9 rate down comment
    .!. ( преди 8 години )
    Е по-грозно едва ли има някъде между фият мултипла и ланча тезис.Ако си кривоглед става.
  • #8
    8 rate up comment 4 rate down comment
    тцтцтцц ( преди 8 години )
    малиииии мноо яка машина ...всеки ден все повече ми харесва,това е състезателна машина мечта.Браво на дизаинерите,не се съмнявам че М-техниците са се потрудили доста за подобаващото представяне на писта...
  • #7
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Вова ( преди 8 години )
    Какой такой верблюд ето!?
  • #6
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    изключае отвратително грозните гигантски бъбреци е ок. Обаче ако ги бяха направили малко по-прибрани щеше да е перфектна.
  • #5
    19 rate up comment 8 rate down comment
    F32 ( преди 8 години )
    "Пъпчасилите оризари почнаха с коментарчетата си....."Точно така, това е модерен поглед над една легенда ! и се е получило доста добре, колата е за атракция няма да влиза серия. Но оризарите са много дразнещи с неадекватния си хейт