IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновиха Tata Nano

Модификацията GenX ще се предлага и с автоматична трансмисия

Обновиха Tata Nano

В Индия официално бе представена обновената Tata Nano, която е получила добавка GenX към името си. Местните дилъри вече приемат поръчки за автомобила, като първите доставки към клиенти ще бъдат извършени още този месец.
Индийците обновиха Tata Nano
Дебютиралата през 2008 г. малолитражка трябваше да стане бестселър на пазара в Индия, като се предвиждаше тя да се предлага и в Европа. Въпреки скромната си цена от 2000 долара (официално това е най-евтиният сериен автомобил в света), моделът така и не успя да се наложи и не се появи на други пазари.
Индийците обновиха Tata Nano
Досега Tata Nano претърпя няколко обновявания, като мощността на двуцилиндровия двигател с обем 624 куб. см. бе увеличена от 35 на 38 к.с., а качеството на материалите в салона бе подобрено. Наскоро се появи и серийна пета врата, след като досега достъпът до багажника при базовите версии се осъществяваше през купето.

Въпреки това, Tata Nano продължи да губи позиции в Индия, като по-скъпи от нея модели се продаваха много по-успешно. За първите 3 месеца на 2015 г. компанията е продала едва 5500 машини, докато резултатът на лидера в Индия Maruti Suzuki е 73 500 бройки.
Индийците обновиха Tata Nano
С новия фейслифт в Tata се надяват това да се промени. За целта е модернизирана предницата на автомобила, а в салона има нов волан и преден панел с повече функции. Срещу доплащане клиентът може да получи аудиосистема с 4 тонколони, CD, както и връзка с USB и Bluetooth.

Технически колата си остава същата. Сега обаче купувачът може да си поръча и роботизирана трансмисия EasyShift.
Индийците обновиха Tata Nano
Изданието Wroom твърди, че в Индия Tata Nano GenX ще струва 280 000 рупии. Това прави около 4440 щатски долара. За сравнение Maruti Suzuki е оценен на 5770 долара.

Снимки: Wroom

Тагове: tata nano genx
0 от 500
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тази ТАТА не е зле за бюджетен автомобил, но май е доста опасна при катастрофа. Точно и за това в Европа никой не е иска. Ако подобрят качеството и сигурността, може би ще се харчи добре.
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Иначе моя проблем с придвижването в града съм го решил с Хонда Инова 125 куб. см. 10 к.с. полуавтоматик. В града ми харчи 2/100. Извънградско падам до 1,5/100, но без да настъпвам много. Ако настъпвам скача на 3/100. Само зимата е проблем, че не мога тогава да го карам и съм се замислил за някакъв хибрид. Ярис-хибрид гледам е доста икономичен, но и все още е скъп втора ръка понеже е нов. Някой, ако има впечатления да сподели, дали си струва инвестицията. Гледам хората постигат разход около 3/100
  • #1
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Сузуки са голяма сила в Индия при автомобилите, а Хонда при моторетките. Мисля, че дори Хонда и Сузуки имат общ завод за моторетки в Индия. Някъде бях чел нещо подобно, но не съм съвсем сигурен. Сигурен съм обаче, че бяха 125 куб. см. и харчеха 1,5/100 бензин. Супер икономични, евтини и здрави. Не зная защо не ги продават в Европа! Явно някой лобита не разрешават, такива икономични МПС-та да се движат, а уж говорят за екология. решава се проблема с газовете, задръстванията, парко-местата и т.н.