IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Чудесните коли, които никой не купува

Някои от тях съвсем скоро дори ще напуснат пазара

Чудесните коли, които никой не купува

Има отлични автомобили, които по различни причини не могат да привлекат клиенти и резултатите им на световните пазари непрекъснато падат. Някои от тях дори скоро ще бъдат спрени от производство. С помощта на изданието Wheels ви представяме 10 от тях.

Всеки Lincoln
Чудесните коли, които никой не купува
До неотдавна концернът Ford разполагаше с редица дъщерни компании и не обръщаше никакво внимание на своето премиум подразделение. В крайна сметка, когато това най-после стана, моментът беше пропуснат. А Lincoln и досега не може да си стъпи на краката.

Cadillac ATS
Чудесните коли, които никой не купува
Този модел е настанен в сегмент, в който конкуренцията е жестока. Разбира се, ATS също си има недостатъци, но от друга страна разполага с впечатляваща външност и невероятно шаси. Сега надеждата на американците е, че „напомпаният” ATS-V ще поправи тази несправедливост.

Kia Quoris
Чудесните коли, които никой не купува
Корейският седан не е директен конкурент на Mercedes S-Class и BMW 7-Series, но пък струва с 30 000 долара по-малко и също предлага значителен лукс. С този модел Kia повтори грешката на Volkswagen и техния Phaeton, като се убеди, че клиентите не искат да дават големи пари за автомобил от непремиална марка.

Subaru BRZ

Чудесните коли, които никой не купува
Близнаците Toyota GT-86 и Subaru BRZ тръгнаха добре на пазара, но с всеки изминал месец резултатите им спадат. Другите производители не посмяха да поемат риск и да предложат на клиентите достъпни купета със задно предаване. И няма да посмеят, докато продажбите на Toyobaru, както нарекоха тези два модела, не се променят.

Chevrolet SS
Чудесните коли, които никой не купува
Хората се оплакваха, че Impala е прекалено скучен модел и си искат задното предаване. В Chevrolet рядко се вслушват в желанията на клиентите, но този път го сториха и предложиха впечатляващ масъл кар с такова задвижване. Освен това моделът е оборудван с адаптивно окачване Magnetic Ride, механична скоростна кутия и се предлага с голям избор от цветове. Получи се точно колата, която искат феновете на марката, но се оказа, че никой не иска да я купува.

Dodge Viper
Чудесните коли, които никой не купува
През цялата си история Viper е бил насочен към специална група клиенти. В Dodge обаче направиха огромна глупост, като смениха марката на модела и започнаха да го продават като SRT при това на много високи цени. После се усетиха и започнаха да правят намаления, които стигнаха до 15 000 долара, което може поне да стабилизира продажбите на този модел.

Mitsubishi Lancer Evo
Чудесните коли, които никой не купува
Един отличен автомобил, който обаче изглежда безнадеждно остарял и вече не може да се справя с ролята си на флагман на Mitsubishi, където твърдо се насочиха към хибриди и електромобили. В крайна сметка версията Evo отива в историята, тъй като просто не се вписва в съвременното потребителско общество.

Chrysler 200
Чудесните коли, които никой не купува
Модел, който би трябвало да бъде един от бестселърите в сегмента на седаните със средни размери. Той е мощен, икономичен, наблъскан е с най-съвременните технологии и се предлага със задвижване и на четирите колела. Но въпреки всичко се продава доста трудно. Явно старото име му изигра лоша шега.

BMW Z4
Чудесните коли, които никой не купува
Този роудстър прави впечатление с красивия си класически силует с дълъг нос, с приятния си интериор и с мощния си двигател. Минусът му обаче са липса на багажник. Това се оказа достатъчно, за да прогони клиентите. И целият този потенциал отиде напразно, защото едва ли някой ще предпочете Z4 пред почти идеалното Porsche Boxster.

Всеки Lotus
Чудесните коли, които никой не купува
Легендарна марка, която все по-трудно и по-трудно намира клиенти. Един от най-великите производители на спортни автомобили в историята върви към пропастта. А това е особено жалко, след като на пазара има автомобили като Elise, Exige и Evora...

Снимки: Производителите

 

0 от 500
  • #13
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ха ха този коментар ме разби "Богатите хора в САЩ наистина карат доста често Лексус, Карат също върховите модели на Шевролет, ГМ, Форд, както и европейските МБ и БМВ,но по-рядко. Общо взето в богатите квартали, най-честата кола е Лексус.", странно как така карат рядко БМВ и МВ, а БМВ и МВ са с по-големи продажби от Лексус в САЩ? Нещо май здраво се обърка. Все едно за БГ най-продавания хляб да е белия и да напишеш, че хората тук масово ядът пълнозърнест хляб и рядко ядът бял хляб.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    !!!Някой ( преди 8 години )
    Вие луди ли сте ..... До преди месец-два четох, че всъщност на Лотус продажбите растат и миналата година имаха някакъв рекорд по продажби и ще направят още няколко версии на моделите, а Евората ще бъде подновена. Що за *** статия?!
  • #11
    23 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Богатите хора в САЩ наистина карат доста често Лексус. За Линкълн не бих казал, защото нови модели от марката не се виждат често. Карат също върховите модели на Шевролет, ГМ, Форд, както и европейските МБ и БМВ,но по-рядко. Общо взето в богатите квартали, най-честата кола е Лексус.
  • #10
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Toyota GT-86вече доста остаря, за да се продава добре. Време е да изкарат следващ модел и тази година ще го има. Вече ще е с турбина и над 300к.с. Пак ще избият рибата. Дори и с 200к.с.колата е супер и никак не е бавна, макар да бъде бърза не и е предназначението.
  • #9
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Един форумен "специалист" вчера написа, че заможните хора в САЩ карали само Линкълн и Лексус! :D :D :D
  • #8
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вайпърррр това е просто една уникална кола спомням си кат го видях за пръв път на живо имах го на бурого кабрио на живо беше уникално това беше някъде 98 99. За брз-та според мен е така защото спортните характеристи на тази кола са по слаби и от тези на малките хот хечове клио корса поло фиеста пък да не говорим за големи те им братя.
  • #7
    25 rate up comment 4 rate down comment
    Бай Коста ( преди 8 години )
    Бих си купил всяка от първите шест коли, но има едни проблеми....
  • #6
    32 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Evo-то е остаряло? Стига сте преписвали статии бе, вложете малко личен почерк аутомедия. Изразете някакво мнение, стига с тази бездушност.. Евото е уникална кола и скоростната му кутия с 2 съединителя е мн по-добра от кутиите на повечето масовки. Вариатори, dgs-ta... не могат да се мерят с нея. Единствения проблем му е цената от около 90 000 лв!
  • #5
    26 rate up comment 3 rate down comment
    некой ( преди 8 години )
    Да ама ако си купиш каса бира и трябва да го сложиш в скута на приятелката си - почваш да се замисляш...
  • #4
    4 rate up comment 5 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 8 години )
    за другите не ми пука особено (може би само за лансър ево), но LOTUS ако си оправят дизайна и най-после вкарат ония яките картинки, които се бяха появили по едно време на lotuscars.com на конвеера имат доста добри шансове!