IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Great Wall обединява сили с Volkswagen

Целта е направата на бюджетен модел за развиващите се пазари

Great Wall обединява сили с Volkswagen

Концернът Volkswagen проучва възможността за създаването на съвместен бюджетен модел с китайския производител Great Wall, съобщава изданието Manager Magazine. Подробности не се разкриват, но се твърди, че двете компании вече са провели първите преговори.
Great Wall обединява сили с Volkswagen
Haval Coupe Concept. Снимка: Great Wall

Според информацията на изданието, предложението е дошло от страна на германския производител. Друга медия - Automotive News, цитира шефа на китайския офис на Volkswagen Юхем Хайцман, според който концернът му проявява сериозен интерес към разработването на евтини кросовъри и миниванове за местния пазар.

През миналата година ръководството на Volkswagen утвърди план за създаването на отделна марка бюджетни модели. Основният пазар за тях ще бъде именно Китай, но ако подобни машини се наложат успешно, те ще бъдат предлагани още в Индия, Латинска Америка, Източна Европа и Прибалтика.

В основата на бъдещия модел ще бъде специална версия на платформата MQB, която ще бъде по-евтина от оригиналната. В момента това шаси е в процес на разработка, твърди информацията.

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до бъчваря ( преди 8 години )
    2007г взех Б6 комфо 1,9 за 53к лв. Пасат Б6 почваше от 40к 1,6 101 кс. Сегашното ентри на Б8 е 125кс за 42к лв. Навремето 2007ма имаше един 1,6 FSI 115кс около 42к лв. Какво се е променило за близо 10г в цената? Разгледай екстрите и виж новия какво има, неща които в Б6 се доплащаха стабилно. Има поне 15-20 неща, които се плащаха в Б6 комфо, които са серийни в тренда на Б8. Напротив купуват се масово трендове от фирми, за обслужващия персонал...В крайна сметка пишеш глупости...
  • #17
    7 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 8 години )
    До @до Бумеранг. Предлагат повече екстри ли? Че те 90% от екстрите бяха налични и при предните поколения. С всяко ново поколение автомобили поставят някоя допълнителна екстра като стандарт, като в същото време вдигат цената. Другия вариант е запазване на цените за базови версии с малко повече екстри, но избиване на парите от екстри, щото никой не купува нито базово БМВ, нито базов Форд.Аз понеже следя цените поне 10 години на новите автомобили, мога да кажа, че поскъпването не е само при смяна на моделите или фейслифта, а и на случаен принцип по време на жизнения цикъл. Говоря за България, където примерно за едното увеличение на гаранцията, те задължават да им платиш допълнително 1500 лева. Когато аз взех нова кола за 18 бона 2006 година, само след две години същата тая кола струваше около 20 000. А това бе фейслифт. Почувствах се добре, защото си взех на ниска цена, докато тия след мен се налагаше да платят за същото 2000 лева отгоре. В последствие вдигнаха базовата цена с около 3000 лева при смяна на поколенията, а малко след това добавиха и едни задължителни 1500 лева за 3 години гаранция отгоре. Сега ако отворите ценовите листи ще видите, че базов модел с базов мотор е поне 10 000 лева по-скъп, отколкото преди 10 години., За тия 10 години заплатите не са мръднали, а някои дори вземат по-малко, отколкото през 2008 година, която може да се нарече и най-добрата в новата българска история. От тогава регрес вдигане цените на новите автомобили и застой на заплатите. Това ви го казвам аз, бъчваря и се подписвам с двете си ръце.
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Явно от Грейт Уол са решили да завземат и пазара на ФВ.
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    чакай сеа ( преди 8 години )
    ... А иначе Фердо набива канчето на Винтеркорн заради лошия гешефт в УСАто, както и заради консерватизъм за БЪДЕЩИ планове/концепции/разработки, а не че не е доволен от моментното състояне/продажби/приходи.Пък и мен ако питаш - във всяка компания трябва да се проветрява от време на време...
  • #14
    10 rate up comment 0 rate down comment
    чакай сеа ( преди 8 години )
    "Под 1%, ама след Тойота"Това е по бройки.По оборот ФВ е напред с 3%Стига се бъзика, двата концерна са АБСОЛЮТНО ЕДНАКВИ в момента, само дето Тойота е финансово по-ефективна. Но това няма много общо със самите автомобили, а с търговски и организационни трикове.
  • #13
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Под 1%, ама след Тойота. Значение явно има, щом дедо Фердо набива канчето на инж. по рулетките Винтеркорн.
  • #12
    6 rate up comment 6 rate down comment
    чакай сеа ( преди 8 години )
    Какво значи "не могат да бият Тойота"??В момента ФВ и Тойота имат точно еднакви продажби (под 1% разлика).Печалбата на Тойота е по-голяма защото купува повечето части от поддоставчици из Азия, докато ФВ си произвежда сам в по-голяма степен. Затова ФВ има 500 000 работници, Тойота само 300 000, при същия брой коли и същата автоматизация.
  • #11
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хех, Фолцвагените като видяха че с 13 марки не могат да бият Тойота, решиха да пробват с 14. Големи са смешници, но като осъзнаят всъщност че не е важно колко коли продаваш а колко печелиш, тогава какво ще правят?
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 8 години )
    премиум, а!? гооорчиииивооооо!
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до Бумеранг ( преди 8 години )
    Всъщност колите не са поскъпнали, сравнени с инфлацията. Дори предлагат и повече, под формата на екстри,удобства, сигурност, кс, мощност и по-нисък разход!