IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пикапът на Mercedes-Benz ще е на базата на Nissan Navara

Renault също ще пусне такъв автомобил

Пикапът на Mercedes-Benz ще е на базата на Nissan Navara

Концернът Daimler официално потвърди информациите, че разработва пикап със средни размери под марката Mercedes-Benz, който ще бъде построен на шасито на новото поколение на Nissan Navara (на някои пазари той се предлага като NP300 и Frontier).
Пикапът на Mercedes-Benz ще е на базата на Nissan NP300
Nissan NP300. Снимка: Nissan

От преслужбата на германски производител съобщават, че новият модел е дело на съвместните усилия на Daimler и Nissan. Пикапът ще отговаря на всички изисквания, задължителни за автомобилите на Mercedes-Benz. Той ще има товароподемност от 1 тон и ще разполага с двойна кабина.

Освен Daimler свой пикап със средните размери отново на базата на Nissan NP300 ще разработи и партньорът на японската компания – Renault. Френският модел ще бъде изграден напълно в стила на производителя.

Производството на новите пикапи на Mercedes-Benz и Renault ще бъде съсредоточено на две места. Първото е заводът на Nissan в Кордоба (Арж), където сега се сглобява NP300. Произведените там автомобили ще бъдат насочени към пазарите в Латинска Америка.
Пикапът на Mercedes-Benz ще е на базата на Nissan NP300
Бъдещият пикап на Mercedes-Benz. Снимка: Daimler

В Европа двата модела ще бъдат произвеждани в друг завод на Nissan – този в Барселона (Исп). Продукцията от това предприятие ще зарежда не само пазара на Стария континент, но и Австралия и ЮАР. Производството на двата пикапа ще стартира през 2020 г.

Предвижда се в Барселона годишно да се сглобяват общо 120 000 пикапа от трите марки – Nissan, Mercedes-Benz и Renault. В Кордоба бройката е малко по-скромна – по 70 000 единици на година.

 

Тагове: nissan navara
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Боже колко сте зле! Мерцедес се кооперира с Рено/Нисан, за да им конструират по-евтините класи като Смарт и двигатели за А-класата. В замяна на това Мерцедес предоставя на Нисан технологии за техните скъпи марки като Инфинити както и мултимедийни системи за коли. Кооперацията върви лошо, защото Даймлер имат големи изисквания, които нито франсетата нито японците могат да изпълнят. Но тази кооперация е нужна, защото спестява СТОТИЦИ МИЛИАРДИ ЕВРО и на трите компании. Всички работят по този начин!
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    То Тойота за Европа понеже не се прави баш от дюнерджите! Мерцедес не ги мислете, явно така им излиза по евтино, ползват на другите поточни линии и платформа. Има нещо обаче особено "Пикапът ще отговаря на всички изисквания, задължителни за автомобилите на Mercedes-Benz."Нещо далечно, особено за Рено, донякъде и за Нисан... А продажбите вероятно, ще са им най-големи от на трите компании, без значение, че цената ще е по-скъпа
  • #10
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Германчетата Лютви, Мюмюн, Сабри и Хасан, наистина работят по Тойота. Разглобяват и искат да копират, но такава сложна техника за тях е непонятна. Все едно на един бушмен да дадеш компютър да го копира и произведе. Никакъв шанс. Та така и с германчетата-аборигени и бушмени. Абе в Германия откакто дюнера стана национално кулинарно ястие, освен вурстове и бира не търсете! Колите са им, като шкембе чорба с много чесън. Толкова много, че чак люти на очите.
  • #9
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мит е много отдавна,че немците са точни.В момента са най-големите измамници.Ако видите някой немец да скача от осмия етаж скачайте и вие.Значи има голяма далавера.
  • #8
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе да нямата няква фобия от думата "тойота" та я тананикате под всяка статия бре?
  • #7
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За кои Германци става въпрос?Да не би за тези които в университетите им студентите изучават технологичния опит на Тойота?А или има някакви други Германци?За кои бе мазни балкански диви ***?Отговорете.*** Ганювски прости ***.
  • #6
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    "Тойота купува платформи със задно спортни двигатели и кожени салони от БМВ, "За какво ли им е на Тойота платформата със задно и макферсонки отпред на БМВ, при положение че си имат платформа със задно и двойни носачи във всичките седани на Лексус. Откъде ви хрумват подобни тъпотии не мога да разбера..
  • #5
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    "Германчетата работят по Тойота. Правят им новите високотехнологични модели, и им осигуряват двигатели. С две думи, ще гледат да я спасят от фалит..."Ха-ха, германчетата отдавна работят по Тойота, но със шублер, рулетка, фотоапарат и детектори. И не им правят, а копират новите високотехнологични модели. А Тойота и фалит звучат доста смешно в едно изречение, при положение че в цялата си история досега само 1 година са били със загуба и то поради природен катаклизъм.
  • #4
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Разберете че в днешно време всеки се стреми да намали разходите си за да остане конглокентно способен. БМВ работи с Тойота, Мерцедес с Нисан, има и още много примери. Разменят се технологии и т.н. Крайслер и Фиат се обединиха. Само най-големите концерни като Форд и Фолксваген имащи много марки под един покрив за сега работят самостоятелно. Радвайте се на живота, друго не ни остава.
  • #3
    5 rate up comment 17 rate down comment
    до Лебер.. ( преди 9 години )
    Казвам ти веднага слънчоглед!Bayerische Motoren Werke !!!!!!!!!