IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche запазва атмосферните двигатели за 911 GT

Базовата версия на популярния модел обаче ще е с 2,7-литров турбомотор

Porsche запазва атмосферните двигатели за 911 GT

Всички GT модели от семейството Porsche 911 ще запазят атмосферните си двигатели след фейслифта, който предстои. Това обяви шефът на подразделението Porsche High Performance Cars – Андреас Пренингер, цитиран от Autocar.
Porsche запазва атмосферните двигатели за 911 GT
Очакваше се след обновяването на модела той да получи турбо-мотори, но такива ще бъдат използвани единствено най-слабите модификации. Освен това Пренингер уточни, че най-вероятно моделът GT3 отново ще бъде оборудван с механична скоростна кутия. Припомняме, че новото 911 GT3 RS се предлага единствено с фирмената трансмисия PDK.

Топ мениджърът допълни, че компанията най-вероятно ще възроди екстремното 911 GT2 RS, като това ще стане през 2018 г. Предишната генерация на този автомобил бе най-мощната и бърза модификация в гамата. Моделът разчита на мотор с 620 к.с., като от него са произведени едва 500 бройки.

Базовата версия на Porsche 911 след фейслифта обаче ще бъде оборудвана с турбо-двигател. Това ще бъде мотор с обем 2,7 литра и мощност 407 к.с. Той заменя сегашния 3,4-литров атмосферен агрегат с 350 к.с. Новият мотор ще бъде по-икономичен, като ще изразходва средно по 8,0 л/100 км. За сравнение настоящият харчи 8,2 л/100 км при версията с PDK и 9,0 л/100 км при механичната скоростна кутия.

Снимка: Porsche

Тагове: porsche 911 gt
0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Рамбо ( преди 9 години )
    Това време просто НЕ Е логично скъпи фенове на GTR. Кола която буквално унищожава всичко друго на нюрбургринг е 0,2 секунди по-бавна от автомобил с 475 коня ускоряващ до 100км/ч секунда по-бавно,автомобил който дори има по-лошо отношение мощност/тегло и при това на къса писта. Кола която губи гаранцията си ако е карана дори веднъж на писта няма място сред големите имена в спорта :)
  • #8
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Lexus LFA Nurburgring Package 7:14.64 570 к.с.Nissan GT-R Nismo 7:08.68 599 к.с.Porsche 911 GT2 RS 7:18.00 620к.с.Японците разкатаха майката на бедните германски табуретки. Официални данни от Нурбургринг!
  • #7
    24 rate up comment 21 rate down comment
    Рамбо ( преди 9 години )
    Абе май този Гтр само на нюрбургринг е бърз. На други писти яде шамари от почти всичко. GTR Nismo едвам даде по-добро време от orvette z06 и то на писта където awd задвижване има предимство. На track car of the year теста на EVO Nismo-то беше потрошено от 911 GT3. Track Edition-a пък падна от camaro zl1. Пък и трета поредна година остава назад в годишните дра състезания на Motor Trend.
  • #6
    28 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Lexus LFA Nurburgring Package 7:14.64 570 к.с.Nissan GT-R Nismo 7:08.68 599 к.с.Porsche 911 GT2 RS 7:18.00 620к.с. Японците разкатаха майката на бедните германски табуретки.
  • #5
    19 rate up comment 10 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    izviniavam se 918 s 900 konia.
  • #4
    22 rate up comment 15 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Vsi4kite tia padat ot lexusa, i 6to Lambo Aventador dori e po-baven? Po-byrzi ot Lexusa sa samo Dodge Viper,Nissan GTR i 918 s 800 konia.
  • #3
    23 rate up comment 20 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    a da ne zabravia 4e Lexusa e i krasiv,i to iziashten za razlika ot tazi grozna jaba.
  • #2
    23 rate up comment 22 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Bavno i skypo. Tova ne go pravi po-sportna i po-byrza kola ot nissan. A 6to Lexus LFA e 400 000$, ne samo 4e e e po-skyp,ami e i po-byrz ot porschence.
  • #1
    26 rate up comment 23 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Grozni jabi i sapunerki.Pri tova po-bavni ot Nissan i Lexus LFA.