IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche запазва атмосферните двигатели за 911 GT

Базовата версия на популярния модел обаче ще е с 2,7-литров турбомотор

Porsche запазва атмосферните двигатели за 911 GT

Всички GT модели от семейството Porsche 911 ще запазят атмосферните си двигатели след фейслифта, който предстои. Това обяви шефът на подразделението Porsche High Performance Cars – Андреас Пренингер, цитиран от Autocar.
Porsche запазва атмосферните двигатели за 911 GT
Очакваше се след обновяването на модела той да получи турбо-мотори, но такива ще бъдат използвани единствено най-слабите модификации. Освен това Пренингер уточни, че най-вероятно моделът GT3 отново ще бъде оборудван с механична скоростна кутия. Припомняме, че новото 911 GT3 RS се предлага единствено с фирмената трансмисия PDK.

Топ мениджърът допълни, че компанията най-вероятно ще възроди екстремното 911 GT2 RS, като това ще стане през 2018 г. Предишната генерация на този автомобил бе най-мощната и бърза модификация в гамата. Моделът разчита на мотор с 620 к.с., като от него са произведени едва 500 бройки.

Базовата версия на Porsche 911 след фейслифта обаче ще бъде оборудвана с турбо-двигател. Това ще бъде мотор с обем 2,7 литра и мощност 407 к.с. Той заменя сегашния 3,4-литров атмосферен агрегат с 350 к.с. Новият мотор ще бъде по-икономичен, като ще изразходва средно по 8,0 л/100 км. За сравнение настоящият харчи 8,2 л/100 км при версията с PDK и 9,0 л/100 км при механичната скоростна кутия.

Снимка: Porsche

Тагове: porsche 911 gt
0 от 500
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хахахаха, най-тъпите парчета май са фенове на Японското! Убеждавам се за пореден път, колко сте глупави, и коко сте наивни! Безкрайни ***....
  • #18
    2 rate up comment 3 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    koe porsche - tova za 900 000 Euro i 900 konia bez kori na vratite,bez muzika i bez klimatik. E, taka e pyrvo,ina4e 99.9% ot vsi4ki porscheta i 99.999% ot vsi4ki germanski koli sa po-bavni ot edin nissan,bez pretencii da e sportna marka muhahahahaha
  • #17
    6 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 8 години )
    Абе не знам , ама Порше е най-отпред на Нюрбургринг...спорът приключва тук
  • #16
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дааа, гроздето е кисело. Ама бързата кола е Нисан и Лексус,а не порше.
  • #15
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Рамбо ( преди 8 години )
    Убеждавам се че феновете на този кошник GTR са *** парчета.Фактът е един-GTR е тежка,със доста постно оборудване(например едно кaмаро zl1 има по добри гуми и спирачки от завода) кола,която се проваля безславно при тестовете на почти всяко списание. На всичкото отгоре е и чуплива. От road and track направиха 61 launch-а с launch control един след друг в порше 911 turbo s без каквато и да е повреда по колата а GTR-ите след 4-ят launch изписват limp mode on и само можеш да гледаш таблото тъпо.
  • #14
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Състезания,мъстезания.Интересуват ме колите на пазара,а на пазара няма по-бърза германска спортна кола от Нисан и Лексус! Цифрите от Нурбургринг са безкомпромисни. Това се казва да те бият на твоя територия.
  • #13
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Lexus LFA Nurburgring Package 7:14.64 570 к.с.Nissan GT-R Nismo 7:08.68 599 к.с.Porsche 911 GT2 RS 7:18.00 620к.с.Японците разкатаха майката на бедните германски табуретки.Официални данни от Нурбургринг!
  • #12
    5 rate up comment 9 rate down comment
    или?? ( преди 8 години )
    има поне една дузина различни състезания за GT автомобили в които сила мерят почти всички производители със претенции за спортен характер,не ти Лексуси,нисани,поршета,мерцедеси,БМВ-та,корвети,бентлита,аудита,субаро и т.н.стига по едно от тях да се погледа и се разбира кои са претендентите са челни позиции ;) за едно съм сигурен сред тези претенденти никога не е имало Японски представител,Американски може но Японски никога.Порше,БМВ,Мерцедес,Ауди и те тава са .
  • #11
    8 rate up comment 5 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    I samo iskam da vi kaja,4e Nissan nikoga ne sa imali pretencii da bydat sportna marka!! A porschence imat samo takiva pretencii,a edin Nissan im razkaza igrata,sega sledva i Honda NSX! A da ne zabravime,4e i Lexus LFA e po-byrz ot porshencata.Zahvane li se iaponeca ne puska.
  • #10
    8 rate up comment 4 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Ami to vednyj na pista e dostaty4no da se vidi,4e e po-byrza ot vsi4ki germanski ednodnevki. Porschencata padat ot Nissan,ni6to 4e sa pove4e kone. Prosto Nissan napraviha po-dobrata sportna kola,a sportnata kola se meri na pista.