IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шеф дизайнерът на VW разказа за новия Tiguan

Моделът ще порасне с до 200 мм, като ще се предлага в две модификации

Шеф дизайнерът на VW разказа за новия Tiguan

Нови подробности за второто поколение на VW Tiguan бяха разкрити от главния дизайнер на германската марка Клаус Бишоф. Пред агенция Automotive News той разкри, че дължината на кросовъра ще бъде увеличена с до 200 мм в зависимост от модификацията, в която ще се предлага.
Шеф-дизайнерът на VW разказа за новия Tiguan
За модела вече се знаят доста детайли, които сега бяха потвърдени от Бишоф. Той назова и точната дължина на кросовъра – 4500 мм при версията с 5 места, и 4750 мм при тази с 3 реда седалки. За сравнение сегашният Tiguan е дълъг 4430 мм. Увеличението ще засегне и разстоянието между двете оси, което сега е 2604 мм.

Що се касае до дизайна, той ще бъде в стила на концептуалните VW Cross Coupe (на снимките), показан през 2011 г., и T-Roc, който видяхме през миналата година. Производството на 7-местната версия ще бъде съсредоточено в завода в Пуебла, тъй като тя е предвидена за американския пазар. Инвестицията на VW Group в предприятието е над 1 млрд. щатски долара.
Шеф-дизайнерът на VW разказа за новия Tiguan
Известно е, че в основата на Tiguan е платформата MQB, благодарение на която ще бъде постигнато намаление на теглото. Окачването ще бъде стандартно – McPherson отпред и многоточково отзад. Кросовърът ще се предлага със система за задвижване на четирите колела с Haldex от пето поколение.

Двигателите за кросовъра ще бъдат 4-цилиндрови бензинови и дизелови от сериите EA888, EA288 и EA211. Предвидените бензинови агрегати са 1,4 литров (124 и 150 к.с.), 1,8-литров (180 к.с.) и 2,0-литров (220 к.с.). Турбодизелите са с обем 1,6 литра (110 к.с.) и 2,0 литра (150 и 190 к.с.). Механичната скоростна кутия остава, докато 6-степенният автомат ще бъде заменен от роботизирани DSG-трансмисии, сред които ще има и такава с 10 предавки.
Шеф-дизайнерът на VW разказа за новия Tiguan
Клаус Бишоф призна още, че във Volkswagen се работи и върху пълноразмерен кросовър за Северна Америка. Това ще бъде най-големият автомобил на марката в цялата нейна история – дължината му ще достигне 5080 мм, а широчината – 1980 мм.

Снимки: Volkswagen


 

Тагове: volkswagen tuguan
0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    vari go pe4i go golf4eto si e golf4e palen ***.Tova moje german4eto tova prai
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    avtora ( преди 8 години )
    samo edin dezain vijdam ina4e niama JIVOT izvan serviza koeto e tradicia za novi NEMSKI mashini
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    sorry ( преди 9 години )
    На разкази и приказки е едно , а на практика се оказва съвсем друго.Немската прецизност от няколко години трака,трака...
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    vsqko uvajava6to sebe si sportno coupe ima takiva drujki, te pomagat predimno na putnika do 6ofiora po vreme na zavoi ili drift...tova sa snimki ot cross-coupe concept, ta spored men prosto igra...ne gi o4akvaite v seriinoto obzavejdane!a az o4akvam noviq LR defender! ako moje versiq lara croft!
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    shisharkov ( преди 9 години )
    според мен това, което обсъждате не са дръжки, а отвори за да "олекотят" дизайна на мястото за вещи, така то става изключително стилно.
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дръжките са екстра. В базовата версия няма да ги има. Друга екстра са ботуши, да не си намокриш краката когата минава през някоя вада и тостер, като закъсаш и чакаш пътна помощ да си препечеш филийки ;)
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    69006 ( преди 9 години )
    "Що се касае до дизайна, той ще бъде в стила на концептуалните VW Cross Coupe (на снимките)"Моделът няма да изглежда така, а ще бъде в този стил! Случайно да намирате разлика?!
  • #13
    7 rate up comment 4 rate down comment
    на теслата дръжката ( преди 9 години )
    Не мислех, че е чак толкова зле, че чак дръжки на таблото да му слагат. Значи толкова друса, че се хващаш за дръжката, за да не изпаднеш от машината, ха-ха-ха типично за ВАГен
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Един там ( преди 9 години )
    до АнонимнияТака е.И в Кайен ги има. Ама и там не знам за какво са.Та това не е офроудърска машина.Пък и такава да е, въпросната дръжка е неудобно ниско... По-скоро е някаква дизайнерска(?) изгъзица...
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Предполагам, че слагат такива дръжки, за да може да се държиш ако караш по изключително лош терен. На Кайена ги има същите, нещо като ръкохватките над вратите във всеки автомобил. Но по принцип това като офроуд, който едвали някога ще напусне роуда, но има монтирани такива ръкохватки. Не виждам никаква друга причина.