IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz E-Class ще отслабне със 150 кг.

Следващото поколение на модела ще се предлага с 2 нови дизелови мотора

Mercedes-Benz E-Class ще отслабне със 150 кг.

Британското издание CAR разкри нови подробности за следващото поколение на Mercedes-Benz E-Class, което трябва да дебютира през 2016 г.
Mercedes-Benz E-Class ще отслабне със 150 кг.
Според източник на изданието, новият модел ще бъде с около 150 кг. по-лек от своя предшественик. Това ще бъде постигнато благодарение на преминаването на новата модулна платформа за модели със задно предаване – MRA. Същата конструкция, която е направена предимно от алуминий, е в основата и на последното поколение C-Class.

Под капака на модела ще се появи нов 2,9-литров редови двигател с 6 цилиндъра и 2 турбини. Неговата мощност е 317 к.с.. Ще има и по-силна версия на същия агрегат, като тя ще разполага с 2 турбини и 2 турбокомпресора и ще развива 405 к.с.

Най-икономичният двигател в гамата на Mercedes-Benz E-Class ще бъде нов 4-цилиндров дизел, предлагащ 124 к.с. При него нивото на вредни емисии СО2 ще бъде сведено до под 99 г/км.

Ще се предлага и хибридна версия с 2,0-литров бензинов двигател с вътрешно горене, който работи в комбинация с електромотор, развиващ 83 к.с. На по-късен етап гамата ще бъде попълнена и с още един хибрид, в който влиза дизелов двигател. А специално за пазара в САЩ е предвиден и хибриден вариант с 3,0-литров V6 и електромотор със 111 к.с.

Новият Mercedes-Benz E-Class ще се предлага в цели 7 модификации – седан, комби, седан с удължена база, кабриолет, купе с две врати, купе с четири врати, както и CLS Shooting Brake.
Mercedes-Benz E-Class ще отслабне със 150 кг.
Освен това моделът ще получи допълнителни електронни асистенти, сред които ще има система за паркиране с помощта на смартфона на водача, както и автопилот. В оборудването ще влязат още проекционен дисплей и система за управление с помощта на жестове.

Снимки: CAR Magazine

Тагове: mercedes-benz e-class
0 от 500
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    Йори, нищо не са разделили. пак са свързани с ос, пак е турбо-компресор с електрическо подпомагане. и както виждаш стига за 600+ к.с. и това е доста скъпо - как точно си представяш че в цивилен автомобил ще сложат два чифта. и пак да кажа- никакви чифтове нама.
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Йори ( преди 9 години )
    Малко повече инфо ще е нужно очевидно.Да на една ос са компресора и турбината при двигателите от Ф1 в комплект зад двигателя, само че Мерцедес приложиха един ***, но гениален трик, който да се чудиш как никой не се беше сетил дотогава. Просто разделиха компресора от турбината и го изместиха пред двигателя. Ето и линк с обяснение http://***.roadandtrack.com/motorsports/videos/a7612/mercedes-clever-f1-turbo-setup/ А в цивилните двигатели ще са по два чифта заради по-компактния размер
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Бобо ( преди 9 години )
    Като фен на BMW се радвам, че Mercedes се засилват и правят невероятни коли напоследък. Първото място по продажби (в луксозния сегмент) в световен мащаб (досега държано от BMW) вече се клати. Дано се усетят в Мюнхен и си пооправят малко интериорите!
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    във Ф1 се ползва една турбина и компресор, който са на една ос - подобно на турбо-компресор и в добавка има електрическо подпомагане за да няма лаг. това с 2 турб. и 2 компр. предполагам е грешен превод - сигурно става дума за 2 турбокомпресора - т.е. би-турбо.
  • #25
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    4.6 million km mercedesНапишете в търсачката.
  • #24
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Do Tanaka ( преди 9 години )
    По твоята логика ЗИЛ са номер едно.
  • #23
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Tanaka ( преди 9 години )
    Germanskite avtomobili naposledak mnooo po4naha da otslabvat,mnogo metal ikonomisvat (stomana).Oka4vane ot aluminii i kupe ot plasmasa vsi4ko tova e ravno na ***.Ot germania samo bira se kupuva
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Преди време гледах една обява на една кремава Зефира навъртяла беше около 12000000 км, явно такси в Германия. Нещо се беше "объркал" продавача. След 2-3 дни беше се поправил, че е на 200000 км. Та една Зефира от новите ги прави тези км. Хората са го казали - хвали старо, карай ново.
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе има да ги гони ФолксВагън! Най-продаваната кола! Най-яките технолигии. Герман рулсссс! После са другите германс.
  • #20
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Йори ( преди 9 години )
    И преди да е попитал някой защо пък по две от вид, да кажа, че когато на тия 3 литра и 6 цилиндъра сложиш на две тройки цилиндри по един компресор и по една турбина, това позволява хем да са по-компактни, хем да работят по-разтоварено и така да са по-издръжливи за продължителна експлоатация