IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan Pulsar получи двигател със 190 к.с.

Бензиновият мотор е доста икономичен, изразходва средно 4,75 л/100 км.

Nissan Pulsar получи двигател със 190 к.с.

Анонсираната още при представянето на Nissan Pulsar версия със 190 к.с. вече се предлага на повечето европейки пазари, съобщават от японската компания.
Nissan Pulsar получи двигател със 190 к.с.
Моделът се оборудва с познатия от Juke бензинов двигател 1.6 DIG-T. Той има четири цилиндъра и система за принудително пълнене, като генерира 190 к.с. и 240 Нм.

Агрегатът, чийто максимален въртящ момент е наличен още при 2000 об/мин, подсигурява ускорение от място до 100 км/час за 7,7 сек. В същото време обаче той е и доста икономичен. Средният му разход на гориво е само 4,75 л/100 км., сочи информацията от Nissan.
Nissan Pulsar получи двигател със 190 к.с.
Новата модификация на Pulsar е получила също така различни окачване и кормилна уредба, а каросерията е била допълнително заздравена. Различни спрямо останалите версии на модела са задните амортисьори, а стандартните джанти са размер 18 инча. Моделът се предлага изключително с 6-степенна механична трансмисия.

Продажбите на Nissan Pulsar DIG-T 190 на европейките пазари стартират през март. В България цените започват от 41 290 лв. с ДДС за версията с трето ниво на оборудване Acenta Premium.

Pulsar се предлага с още два двигателя - бензинов 1.2 DiG-T (115 к.с.) и дизелов 1.5 dCi (110 к.с.).

Тагове: nissan pulsar
0 от 500
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Сканирай и пусни упътване на новите коли, които имаш и където пише, че бензина трябва да е 95 или по-висок октан! Хайде докажи, че не лъжеш!"Какви снимки на упътвания? Пише си го на капачката на резервоара... :)min RON ...
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не знам какво спорите толкова за бензина, но производителя дава минимум октанов. Вече бензин 95 се ползва само в ниско бюджетните автомобили, за останалите мин е 98 и расте нагоре.До анонимен:"Обърнал съм внимание че е извънградско,колега.Да може да харчи 6 на 100 градско"Колега няма как да стане това, разликата между турбиниран бензин или дизел е огромна. Вървят и мощността идва по различен начин. Този разход от 4,75/100 смесено при тези коне е абсурден
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нисан не са го разбрали защото няма възможност автоматика да се комбинира с 4х4.Нито при кашкай нито при х-трейла.Другата глупост от тях е да сложат на тежкия х-трейл 1,6 дизела с огромнта турбо дупка и само с ръчка - изживяването е потресаващо - не знам кой ще си купи това недоразумение.По въпроса за пулсар - ще го пробваме скоро и ще видим.
  • #21
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Сканирай и пусни упътване на новите коли, които имаш и където пише, че бензина трябва да е 95 или по-висок октан! Хайде докажи, че не лъжеш!
  • #20
    5 rate up comment 2 rate down comment
    соло ( преди 9 години )
    Поради първоначално американския, основен, външен пазар всички японски производители масовизираха автоматичните с. к. , налагайки CVT.Специално Нисан предлагат автоматик на всичките си модели, но не на всички двигатели.Едва ли точно те не са разбрали кое е бъдещето!
  • #19
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нисан изкараха страхотен дизайн на последните модели, но политиката им при двигателите е супер смешна. Как може да има предлагат една кола с 110 и с 190 к.с. А нещо посредата?? И кой ще даде 40к+ за тази кола с ръчна кутия. Автоматика е бъдещето, явно не са го разбрали от Нисан, че ръчната кутия изчезва. А разхода е ясно, че е пълна измама.
  • #18
    1 rate up comment 3 rate down comment
    соло ( преди 9 години )
    До специалиста с ценовите листи от Германия: "предлага изключително с 6-степенна механична трансмисия."Разходът който даваш е за механична/автоматична с.к. Явно става дума за друг двигател.
  • #17
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бензинът над 95 октана позволява и по-добра икономия също защото компюютъра има възможност да задава повече предварение на запалването и това подобрява и разхода.
  • #16
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колега, пише си ясно,че безнинът трябва да е 95 или по-висок октан. Нещо май наистина не си карал нова кола. Както казах логично е с по-висок октан да постигнеш по-добро вървене и икономия,ЗАЩОТО когато бензинът е с по-висок октан той детонира по-късно при сгъстяването, това дава възможност на компютъра да настрои изпреварването на запалването на много повече градуси,на които е невъзможно да настрои 95 бензина,защото той започва да детонира и компютъра връща аванса и това намалява вървенето.
  • #15
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    От 10 г. кола на старо не съм имал, но щом казваш...Май точно ти не си карал нова кола друже. пише точно с какъв бензин да се кара колата. Няма долна, няма горна граница. това, което си го смучеш от пръстите го разказвай на някой без книжка и опит!А колкото до логиката, то тя не винаги е на едно мнение с физиката. Вземи си изясни понятието октаново число и после можеш да започнеш да четеш техническа литература за ДВГ и има вероятност да ти се изяснят някой неща!