IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi представи преносима еспресо машина

Прави горещо кафе за само 2 минути

Audi представи преносима еспресо машина

Виждали сме всевъзможни аксесоари, създадени от автомобили производители, затова не бива да се изненадваме от най-новото предложение на германската компания Audi. Става дума за еспресо машина, която може да носите навсякъде.
Audi представи... преносима еспресо машина
Преносимото устройство е доста компактно и може да направи топло кафе за само 2 минути, сочи информацията от Audi. Машината има захранване на 12 волта и работи при 16 бара налягане. Необходими са само малко вода и капсула кафе.

Комплектът струва 199 евро и включва две нечупливи чаши, твърд калъф за пренасяне, кърпа за почистване и 18 пакетчета кафе.
Audi представи... преносима еспресо машина
Снимки: Audi

Още по темата:
Bentley и Vertu с телефон за 12 500 евро
Катарама за колан на цената на две суперколи
Най-безумните аксесоари, предлагани от автопроизводителите
Карбонови ски Audi

 

 



0 от 500
  • #32
    5 rate up comment 3 rate down comment
    xff ( преди 9 години )
    Ако и кафето е с такова качество тип "втора цедка", като алудитата... а дали изобщо и тоя термос няма да отиде на ремонт след две-три цедки ....по-добре от некой уличен кафе автомат.
  • #31
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И какви са тези екстри? PS4 в колата?
  • #30
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    " Но всъщност произвежданата стока си е на производителя,"Абе ти кух ли си? Нали ти обяснявам че производителя не е ВАГ, а джойнт-венчър с 50% участие на ВАГ и 50% китайски производител. Следователно ВАГ могат да имат претенции че са произвели половината от производството на тия джойнт-венчъри в Китай. Само че ВАГ броят за произведени всичките 3.7 милиона.
  • #29
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    знам само, че сглобките за Европа се различават от тези за останалия свят, водят ги по луксозни, тоест Европееца е най-капризен. ТОЕСТ, Японците може много да произвеждат в Япония, но за вътрешния пазар и за третия свят, в Европа при глезения европеец нещо не вървятНИЩО НЕ ЗНАЕШ !За вътрешния си пазар японците правят най-качествените сглобки и произвеждат автомобилите си с екстри, за които в Европа не са чували.Това е така наречения JDM - Japanese Domestic Market
  • #28
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Както и на всяка друга марка в Китай. Това е задължително условие. Но всъщност произвежданата стока си е на производителя, просто целта е да влизат повече пари в Китай. И управляващите китайски комунисти да стават все по-богати /защото не е тайна че техни близки и подставени лица са управители в тези сдружения с големи корпорации/.
  • #27
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    Някои критикуват ВАГ че имали вътрешна конглокенция на марките - фолцваген, шкода и сеат, но истината е че те просто към немския пазар са си купили и чешкия и испанския.
  • #26
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    ВАГ се пишат че са продали 10 милиона, ама случайно са пропуснали че 3.7 милиона от тях са в Китай и са правени от китайски джойнт-венчъри на ВАГ. А европееца е най-капризен единствено откъм местно си производство и тракащите канцерогенни дизели. Не случайно в Германия се купуват най-много немски коли, във Франция - френски, Италия - италиански, Чехия - чешки фолцвагени, Испания - испански фолцвагени или и т.н.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това са продажбите за ЕС за 2014г.
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това за 5-те милиона произведени коли в Германия не го вярвам, имаше статия за продажбите в ЕС, но само в Съюза като не се включват вътре държавите от Европа, които не са членки на ЕС. Та в 27-те членки Само ФВ има 3,2 милиона продажби, БМВ има 800000 продажби а Мерцедес 700000 продажби. Форд 1 милион, Опел 900000. Предполагам, че не мъкнат Автомобили от заводите си в Бразилия, за да ги продават в ЕС а са си от заводите в Германия.
  • #23
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма значение къде са произведени! Абсолютно никакво значение, знам само, че сглобките за Европа се различават от тези за останалия свят, водят ги по луксозни, тоест Европееца е най-капризен. ТОЕСТ, Японците може много да произвеждат в Япония, но за вътрешния пазар и за третия свят, в Европа при глезения европеец нещо не вървят. Доколкото четох дори на Японския пазар Мерцедес е с по-големи продажби от Лексу. А В третия свят може много да ги търсят, незнам.