IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW инвестира 1 млрд. долара в мексикански завод

Откритата през през 1964 г. фабрика произвежда модела Tiguan

VW инвестира 1 млрд. долара в мексикански завод

Германският автомобилен концерн Volkwagen ще вложи 1 млрд. долара в завода си в Пуебла в Мексико, твърди вътрешен за концерна източник, цитиран от Ройтерс. Според него официалното изявление за вложението ще бъде направено в понеделник.
VW инвестира 1 млрд. долара в мексикански завод
С парите ще се разшири производството на модела Tiguan. Инвестицията ще създаде около 1900 нови работни места, предава още агенцията.

В края на декември дъщерната на VW компания Audi обяви, че ще вложи над 1 млрд. евро в нови заводи в Мексико и Бразилия. Само в Мексико през тази година ще има 850 нови назначения.

В средата на януари пък Ройтерс предаде, че и Toyota обмисля строежа на нов завод в Мексико.

Към декември общите инвестиции в автомобилния сектор в страната достигат 19 млрд. долара.

Volkswagen, която откри своя завод в Пуебла през 1964 г., е произвела там през миналата година 475 121 коли от общо около 3,2 млн. автомобили, произведени в страната, става ясно от данни на местната автомобилна асоциация Mexican Automotive Industry Association (AMIA).

Мексико е седмият най-голям автомобилен производител и четвъртият най-голям вносител в света, показват още данните. Над 80% от произведените там коли са за износ.

Общото автомобилно производство е нараснало с 27% през миналата година спрямо 2013 г., а AMIA очаква в Мексико да се правят по над 5 млн. коли на година до 2020 г.

*Главният бразилски завод на Volkswagen в Анчиета. Снимка: Архив Ройтерс

Още икономически новини с автомобилна тематика четете в Investor.bg

0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До долния Ганьо ( преди 9 години )
    Радвам се, че си се припознал като *** и Андрешко едновременно.
  • #13
    4 rate up comment 8 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Дедо Фердо пак си се размечтал,нещо.Ето например ВАГ инвестира 1 милиард в нови заводи и осигурява работни места,макар и в Мексико.А Тойота плаща 1 милиард по извън съдебни споразумения заради дефекти в колите им.Хонда и те вместо да инвестират си уволниха шефа,заради рекордната глоба,която отнесоха в размер на 70 милиона долара за укриване на дефекти.Кой каквото може това прави.Едните правят заводи,а другите плащат глоби.Съдба,какво да се прави,хахахахахаха.
  • #12
    5 rate up comment 4 rate down comment
    до: До Ганьовците ( преди 9 години )
    Да бе,ти понеже има с какво и си се напънал толкова да мислиш,че чак си окалял гащите.Андрешкото в случая май си само ти,защото даваш акъл,без да го имаш.Виж сега,някой с по-малко акъл от твоя можеш да го заблудиш,но останалите,няма начин.Карай си дъртия кашон и друг път не се напъвай,че виж какво става с гащите...
  • #11
    7 rate up comment 5 rate down comment
    До Ганьовците ( преди 9 години )
    Наш *** много се е притеснил за германците и американците!Абе Андрешковци налягайте си парцалите, карайте си дъртите кашони, и не се напъвайте да мислите - няма с какво!
  • #10
    7 rate up comment 8 rate down comment
    хасан ( преди 9 години )
    Само пълен *** и завистливец може да плюе немските шедьоври на автомобилостроенето, купувайте си шевролети, рена и грейт уоли, и не ги мислите немците
  • #9
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Немските талиги са за комплексирани хвалипръцковци които държат да демонстрират че могат да си позволят да платят повече пари за по-нискокачествен продукт, т.е. че са ***. Като ежедневен автомобил една Тойота Камри по нищо не отстъпва на Е-клас или 5-та серия.
  • #8
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Бабо Фердо, да, американците са с висока потребителска култура. Като клиенти са супер разглезени и съдят производители за най-малкото нещо. Човек с висока потребителска култра никога не би си купил нискокачествена немска талига, която още от първата година навестява сервизите по няколко пъти и то задълго, а турбини и скоростна кутия са смятани за консуматив.
  • #7
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И сега какво - купувачите на ВАГ са с най-голяма потребителска култура, останалите - нямат потребителска култура. Тва Тойота, ГМ, Хюндай-КИА се купува основно от сополанковци които хал хабер си нямат от автомобили и можеш да им продадеш и последния ***?Ами кои са тези потребители които масово си купуват автомобили с изолация от АСФАЛТ? Странно, каква им е потребителската култура?
  • #6
    10 rate up comment 7 rate down comment
    до: вурста ( преди 9 години )
    Абе кавал, ти ще се спреш ли с този МкДоналдс и KFC! Яденето и колите са несравними неща. Все пак ще ти отговоря. В развитите и забързани общества ядът предимно фасфуд. В САЩ ядат много такава храна, но също така едни от най-изисканите ресторанти са там. Кой ли се храни в тях, а? В любимата ти Германия знаеш ли че също най-много ядът в МкДоналдс, KFC и Бургер Кинг. Освен това на поразия плющят мазни вурстове и миризливи дюнери. Така, че потребителската култура, вземи си я заври...знаеш къде!
  • #5
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Може би се надяват да пробият в САЩ, но едва ли ще им се получи с тази скапана техника и мексиканска сглобка. Най-много произведеното да го пласират на местния пазар на по-тънка цена, но мексиканците не са глупав народ и бързо ще ги разкрият и ще установят, че новите модели на марката нямат нищо общо с костенурката/бръмбара, който въпреки че беше откраднат модел го правеха здрав и надежден.