IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първи поглед към новото върхово Lamborghini

Версията SV на Aventador ще има премиера в Женева

Първи поглед към новото върхово Lamborghini

Шпионски снимки на новия върхов модел в гамата на Lamborghini разпространи изданието Carscoops. Автомобилът носи името Aventador SV и ще има премиера след борени дни в Женева.
Първи поглед към новото върхово Lamborghini
Допълнението SV идва от Super Veloce, което от италиански се превежда като "супербърз". Информацията е ограничена, но като имаме предвид предишните SV модели на Lamborghini, можем да очакваме както по-ниско тегло, така и по-висока мощност.

Към момента нищо не е официално, но спекулациите сочат, че моторът V12 с обем 6,5 литра е настроен да генерира 750 к.с., или с 50 к.с. повече от стандартния Aventador. С толкова конски сили разполага произведеният само в няколко екземпляра Lamborghini Veneno, което навежда на мисълта, че Aventador SV ще заеме доста от неговите технологии.
Първи поглед към новото върхово Lamborghini
Новият върхов модел на Lamborghini ще бъде с около 100 кг. по-лек от Aventador, като сухата му маса няма да превишава 1500 кг. Подобрения ще има също така по шасито и спирачките. Аеродинамиката пък ще бъде оптимизирана с редица карбонови елементи, както става ясно от снимките.
Първи поглед към новото върхово Lamborghini
С емблема SV се удостояват само върховите версии на флагманските V12 коли на Lamborghini. Такива модификации имат Murcielago и Diablo.

Всички подробности за Aventador SV ще бъдат съобщени в Женева.

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    The Aventador was designed by Lamborghini Centro Stile under the directorship of Italian designer Filippo PeriniThe Aventador LP 7004 uses Lamborghini's new 700 PS (510 kW; 690 bhp) 6.5 litre 60 V12 engine weighing 235 kg. Known internally as the L539,[3] the new engine is Lamborghini's fourth in-house engine and second V12. It is the first all-new V12 since the 3.5 litre powerplant found in the 350GTНа ти чети ... че с тъпотията ти убиваш още мозъчни клетки.
  • #10
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    На ауди емблемата може да седи на навигацията ( която е производство на подизпълнител) и некви части като ключалки седалки и подобни двупотопни работи. Стане ли въпрос за двигател, те са строго разработки на ламборгини и затова все още ламбо е инстински италиански автомобил. Като сложиш и аеродинамиката и 4x4 системата им ( да не е куатро) и кво остана за ауди? пребрандирани елементи от доставчици... ехааа велика компания ... 4 кръгли нули .... те са си го заложили в емблемата.
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Те ауди през цялата си история не са направили един смислен двигател спортен сами, тука се пънат. Всеките им S и RS версии дето стават за *** са двигатели правени я от косуард я уилямс я някой друг . ся тоя ни обяснява, че двигателя на ламбо бил от ауди.... колко заблудени хора има ... те взеха v10-така на ламбо и го праснаха на Ауди произведен от тях и кво се оказа? Сервизите пълни с S8 дето виси без двигател и чака, нов щото старя блокирал? Ми що не блокира при ламбо като са еднакви бе?
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кво рече? Двигателя, трансмисията и аеродинамиката се правят единствено и само от ЛАМБОРГИНИ и техните инженери, това че АУДИ взима после наготово и ръга некви нули върху тия част нищо не значи. Гледай National geographic да видиш за моделите на ламбо, какво как и къде се правят.Р8 е опит да вземат всичко на готово и да го брандират, като ауди за да им се вдигат акциите и престижа, самоче до момента нито един модел не е конглокентен на ламботата, които уж са същите. Как бе момче? питам те как?
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    субарист ( преди 9 години )
    Ламбо си е ламбо какво намесвате разни други марки.Даже спряло някъде прави навалица от разбирачи.Забавното е,че Ламбо е най бързия трактор в света поне за сега.
  • #6
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кой от кого вземал технологии? Лелеее тия хора изпростяха. От едно автосписание, като махнаха емблемите на Лаброджини от колата от доло лъснаха емблемите на Ауди, включително и при контактния ключ. След което Ауди спряха да слагат части с емблемата си на моделите на Ламборджини. Но поне тогава стана ясно, че цялото Ламборджини си е Ауди. Р8 си е 1:1 Лаборджини и в шаси,тренсмисия, окачване и ДИВГАТЕЛ! Само, че за да няма пряка конглокенция двигателя при Р8 е скопен/дефорсиран/, с по малко коне.
  • #5
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пичове, аз па да ви кажа всичко над 150 000 евра е изключително и неможе да се говори така за подобни автомобили. Може би само Р8 прави изключение и то поради това, че се опитват да взимат технологии от ламбо и да ги маскират като ауди, което не им се получава нито като дизайн нито като динамика. Но пак неможе да се казва, че е *** или подобни.Ферари,ламбо,порше, астон, макларън и т.н. са марки, които са на върха, кои повече кои по-малко, но това са достойни марки.
  • #4
    4 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ***
  • #3
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ей селянин тва да не е на дедо ти московеца
  • #2
    15 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като гледам по улицитене ги карат тези коли.Сигурно не са хубави.Виж голфовете ги карат.На тази кола ако товаря отзад 5 бали цимент, да видя дали за нещо