IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Второто поколение Audi Q7

Моделът е по-лек, по-икономичен и разполага с хибридна plug-in версия

Второто поколение Audi Q7

Audi разкри снимки и информация за напълно новото поколение Q7, чиято премиера пред публика ще се състои през януари 2015 г. Втората генерация на модела се отличава с обновен дизайн, нови технологии, по-ниско тегло, подобрена аеродинамика и напълно нов хибриден plug-in агрегат.
Второто поколение Audi Q7
Новият Q7 е най-лекият автомобил в своя клас, твърдят производителите, като посочват, че версията 3.0 TDI тежи точно 1995 килограма, или с цели 325 кг. по-малко от преди. Това е постигнато чрез широко използване на високоякостна стомана и алуминий в платформата, както с изработването изцяло от алуминий на предния капак, вратите и калниците.

При второто поколение на модела е подобрена и аеродинамиката - коефициентът челно въздушно съпротивление е сведен до 0.32. Освен това общата дължина е редуцирана с 37 мм, а широчината е намалена с 15 мм. В същото време обаче пространството в салона е увеличено, като разполага с допълнителни 21 мм между предните и задните седалки, както и с допълнително разстояние за главите на пътниците - 41 мм отпред и 21 мм отзад.

Като стана дума за кабината, тя е напълно нова, изпълнена в стила на новото TT. И разполага с последното поколение на инфо-развлекателната система MMI, благодарение на която голяма част от бутоните по таблото са заместени с дигитални. Напълно ново е оформлението на таблото, а уредите са вече напълно дигитални. Предлагат се Google Android Auto и Apple CarPlay, както и аудиосистеми Bose или Bang & Olufsen.
Второто поколение Audi Q7
Дизайнът на ектериора е еволюционен и залага на по-отсечи форми, благодарение които моделът вече не изглежда толкова обемист, а по-скоро динамичен и устремен. Всъдеходът може да бъде поръчан с новите матрични LED челни фарове, както и с ксенон или LED. От LED технологията са се възползвали и дневните светлини, стоповете и мигачите на по-високите версии.

Гамата от мотори включва богат избор от бензинови и дизелови предложения. В нея присъства и напълно нов хибриден plug-in агрегат.

Хибридният модел носи името Audi Q7 e-tron, като разполага с комбинация от 3.0 TDI двигател с 258 к.с. и електромотор със 128 к.с., който е интегриран в 8-степенната автоматична скоростна кутия. Общата мощност на модела, разполагащ с quattro задвижване, е 373 к.с., а въртящият момент достига 700 Нм.

Първият plug-in дизелов хибрид на Audi има среден разход на гориво от само 1,7 л/100 км, твърдят от компанията. Вредните емисии на СО2 са 50 г/км, а автономният пробег на електрическа енергия достига 50 км. Батериите се зареждат по време на движение, както и в електрическата мрежа.

В хибриден режим Audi Q7 e-tron спринтира от място до 100 км/час за 6 секунди. В напълно електрически режим ускорението до 60 км/час изисква 6,1 сек. Максималната скорост на движение достига 225 км/час.

Гамата от мотори включва още познатия 3.0 TDI с 218 к.с. и 500 Нм, както и по-мощната версия на този двигател, предлагаща 272 к.с. и 600 Нм. И двете модификации са с до 26% по-икономични от преди. Бензиновите модели се оборудват с двигател 3.0 TFSI (333 к.с. и 440 Нм), а новост в гамата е агрегатът 2.0 TFSI, който ще бъде наличен за пазарите на САЩ и Азия.

Пазарната премиера на второто поколение Audi Q7 е насрочена за пролетта на 2015 г., като първите доставки към клиенти ще бъдат осъществени в началото на лятото. Цените в Германия започват от 61 000 евро.

Снимки: Audi

Тагове: Audi Q7
0 от 500
  • #43
    4 rate up comment 7 rate down comment
    еталон ( преди 10 години )
    Страхотно са го направили. На живо ще изглежда много по-компактно отколкото е за разлика от актуалния модел. Това е един от ефектите, който са търсели дизайнерите. А отвътре отново е еталон за който мюхленците ще трябва да се учат още 10 години.
  • #42
    3 rate up comment 1 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Tazi Skoda Solaris ot pone edna godina vyrvi po liniite na gradskia transport v Sofia muhahahaha
  • #41
    7 rate up comment 1 rate down comment
    ДПА ( преди 10 години )
    Вътре и на мен ми харесва. Но от вънка е толкова грозно наистина. Пълен провал с дизайна, пълен, няма такава грозотия. Наистина последния фейслифт е по красив от това чудо тук...най - вероятно дизайнера е турчин, че те май са доста в Германия вече.
  • #40
    12 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    аууу това А3 мноо големо бре.
  • #39
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Wow ( преди 10 години )
    Нее това не е истина, екстериора на Q7 е много грозен, как може да го правят 5 години и накрая да пуснат това чудо. Фен съм на немските премиуми, но това е нелепо! Интериора е много добър но отвън изобщо не ме грабва, дори последната фейслифтова версия на Q7 e много по красив от това!
  • #38
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Фолксваген не е премиум марка
  • #37
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Илко ( преди 10 години )
    Помислех си , че някво комби! Както винаги ужасно е!
  • #36
    14 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    От това което чета, хибридното Q7 ще е много бързо и много икономично. А като гледам интериора, мисля че изппъква доста над конглокенцията.
  • #35
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тоз хибрид пък защо им е ?!? Цял свят ги разбра, че техните хибриди са твърде примитивни за да се сравняват със съвременните системи на японци и даже франзуци! На Аутобилд им беше много тъжно да сравняват хибриди на Ауди и Инфинити например.
  • #34
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На бас, че няма да има налични екземпляри за 61 к Евро, защото в тази цена не са включени 2 страници " екстри ", без които не може, така че цената ще започва от към 75 кЕвро !!!!