IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen разкри още за Polo GTI

Моделът разполага със 192 к.с., излиза в началото на следващата година

Volkswagen разкри още за Polo GTI

След като през септември Volkswagen показа първите снимки на обновеното Polo GTI, днес германската компания разпространи допълнителна информация за модела. Той ще бъде наличен на пазарите в Европа от февруари 2015 година.
Volkswagen разкри още за Polo GTI
Снимка: Volkswagen

Както вече стана ясно, обновеното Polo GTI е оборудвано с нов 1,8-литров турбо-мотор от семейството EA888, който заменя предишния агрегат с обем 1,4 литра и две турбини.

Моторът развива 192 к.с. и 320 Нм въртящ момент, което е със 12 к.с. и 70 Нм. повече от старата версия. Трансмисиите са или ръчна с 6 степени, или автоматична с два съединителя и 7 предавки. Преди обновяването хечбекът се предлагаше изключително с DSG трансмисия.

Задвижването при Polo GTI е само към предните колела, като спринтът от място до 100 км/час отнема 6,7 сек. - само с 0,3 сек. повече от версията Polo R WRC. Максималната скорост на движение е 236 км/час.

Новост при Polo GTI са и предлаганите като опция електронно регулируемите амортисьори с два варианта на твърдост, които се контролират чрез бутон в купето. Наличен и е спортен режим за системата ESC.

От новата информация става ясно също така, че новият мотор е доста икономичен. Според Volkswagen средното потребление на обновеното Polo GTI е 6,0 л/100 км. Версията с DSG е дори по-икономична - средното й потребление е само 5,6 л/100 км.

Продажбите на Polo GTI в Германия са вече факт. На останалите пазари моделът ще бъде наличен от февруари 2015 г.

0 от 500
  • #15
    11 rate up comment 4 rate down comment
    една джулиета... ( преди 9 години )
    Смешното е ,че няма дори нито една Джулиета!! Те са "по-ексклузивни" и от Порше турбо. А колкото до теста между Джулиета с 170 к.с. и един Голф с 160 к.к/две турбини/ може см да видиш резултатите.Аман от "фЕатаджии",които си мислят,че са в центъра на света!
  • #14
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Що се отнася до причинителите на рак, те са твърде много - пластмасовите опаковки на храните, ПВЦ бутилките, оцветителите на дрехите и храните, много от Е-тата в храните, а най-вече - животът в градовете, изнервеността, въздухът, който дишаме и водата, която пием. Така че ако дизелът също способства, това не би ме изненадало. Той просто ще бъде поредният причинител. Един от хилядите.
  • #13
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Среден въртящ момент при около 170 к.с.:Бензин: 170Нм-280НмДизел: 350Нм-420Нм
  • #12
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    КПД бензин: 35%КПД дизел: 46%
  • #11
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ето какво казва СЗО:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/16843-dizelyt-moje-da-prichini-rak/
  • #10
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дизела е за профаните, които нищо не разбират и искат само да се возят по-евтино, отколкото на бензин. И то е по-евтино не заради друго, а заради политиката на Германците и толерирането на дизела. Цената на дизеловото гориво изкуствено се държи ниска. Освен всичко дизела е вреден и то много. В Европа се крие и не се съобщава статистиката за заболелите от рак последните години, но те са пропорционално на увеличението на дизеловите коли. Молбата ми е да не карате дизели!!!
  • #9
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само да попитам защо намаляват турбините? Нали уж щяха да ги увеличават и по 3 да слагат, а в един момент от 2 преминават на 1. Между другото слабата версия 1,4 тси 140 к.с. с дсг е тестваха, защото бяха обявили някакъв супер нисък разход на гориво, а се оказа, че в реални условия вместо 5,2/100 харчи 10. Не ми се мисли напомпаната версия с 2 турбини колко е харчила...За дсг-то има ли смисъл да отваряме приказка. Всеки интересуващ се от коли знае какъв *** е, както всичко на ВАГ.
  • #8
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е ти какво каза - не че защитавам голфа но един бензин винаги ще върви малко повече от нафта при аналогични конеако бензина е и турбо тогава дизела няма никакъв шанс
  • #7
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какво ви е смешно, не виждам. Една Джулиета 1.4, 170 коня разпаря гащята на всеки един голф с подобни коне. Прави спринта наравно с 184 коня ТДИ дето има един варел повече въртящ момент и 15 гоня горница. Сега разбрахте ли на какво се смеем?
  • #6
    12 rate up comment 13 rate down comment
    VW Polo GTI ( преди 9 години )
    Красота!!!