IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW: Няма да има M-версия на 7-Series

Ролята на съпeрник на Mercedes-Benz S65 AMG ще продължи да изпълнява Alpina B7

BMW: Няма да има M-версия на 7-Series

Много от феновете на BMW продължават да се надяват, че компанията ще пусне спортна версия на новото поколение 7-Series, която да се конкурира с автомобили като Mercedes-Benz S65 AMG. Надеждите им бяха попарени от директора по планирането Пол Ферайоло, който пред Autocar обяви, че подобен проект не влиза в плановете на баварския концерн.
BMW: Няма да има M-версия на 7-Series
„Основната причина е, че в компанията не сме убедени в потребителския интерес към подобен модел. Освен това към момента Alpina B7 отлично се справя с ролята на спортен флагман на BMW 7-Series“, категоричен е Ферайоло.

Топ мениджърът потвърди, че следващото поколение на представителния седан на BMW се проектира на новата модулна платформа със задно предаване „35up“, в чиято конструкция са използвани магнезий, алуминий, високоякостна стомана и карбон.

На по-късен етап това шаси ще бъде използвано и за други модели на марката, включително за следващите поколения на 5- и 6-Series. Платформата ще позволи на новата „седмица“ да олекне с около 200 кг. в сравнение с настоящия модел. Това означава, че базовата версия на BMW 7-Series ще тежи ориентировъчно около 1650 кг.
BMW: Няма да има M-версия на 7-Series
В гамата двигатели на седана, който засега носи вътрешнокорпоративното название G11, ще влязат бензинови и дизелови мотори, в това число и 4-цилиндров двигател. Ще има и версия с хибриден агрегат, който да се зарежда от електрическата мрежа. Всички двигатели ще се съчетават с 9-степенна автоматична трансмисия, а като опция ще се предлага системата за задвижване на четирите колела xDrive.

Новото BMW 7-Series ще се предлага в три дължини на междуосието. Най-дългата от тях ще се конкурира с показания на автосалона в Лос Анджелис Mercedes-Maybach S-class.

*Alpina B7. Снимки: Alpina

 

 

 

Тагове: bmw 7-series alpina b7
0 от 500
  • #6
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ти като си прочел добре статия кога успя да караш 7-серия с 4 цилиндров двигател който дори не е влязъл в сериино производство, защото това ще е първия 4 цилиндров двигател слаган на 7-ца(до другия анонимен - всъщност най-малкия двигател е 2.8 но пак 6 цилиндъра)
  • #5
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Джоко, ти чете ли статията? А прочете ли аз какво съм написал? Направи го и осмисли прочетеното, че ставаш, като чукчата, който е писател, а не читател.
  • #4
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Джоко ( преди 9 години )
    Най-малкият двигател за 7-мица е 3 литра, 6 цилиндъра, 260 коня. Ти си играч и караш само от 900 коня нагоре предполагам.
  • #3
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Я кажи какво му е супер на най-малкия 4-цилиндров двигател, че нещо не мога да се сетя! Ангренажната верига ли е супер, водещите и колела или разпределителните валове? Поне, като не си запознат не се излагай. БМВ само с 6-цил е истината. Всичко надолу е пълен ***. Освен всичко, какъвто и малък мотор да сложиш на тази лимузина ще е много, много зле. От автоматика се губи част от мощността, както и многото системи в колата ще искат допълнително енергия и се получава манджа с грозде.
  • #2
    14 rate up comment 1 rate down comment
    KKK ( преди 9 години )
    1650кг е много впечатляващо. Ако само успеят да се доближат до това тегло ще е много добре
  • #1
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Джоко ( преди 9 години )
    За мен това е правилно решение. При такива тежки лимузини водещ трябва да бъде комфорта, а на 7-мицата дори и най-малкият двигател е супер.