IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari показа F60 America

Десетте бройки от модификацията на F12berlinetta вече са продадени

Ferrari показа F60 America

Компанията Ferrari представи специална модификация на суперколата си F12berlinetta, която е получила името F60 America. Автомобилът е с изменен дизайн и премахнат покрив, като е разработен в чест на 60-годишнината на италианската марка в САЩ. Премиерата му се състоя през уикенда на церемония в Бевърли Хилс.
Ferrari показа F60 America
Суперколата се различава от оригиналната F12berlinetta по предна част, крилата, вратите и задната броня. Всички машини от серията ще бъдат боядисани в синьо с допълнителни бели декоративни линии в чест на състезателния отбор North American Racing Team (NART). Салонът е двуцветен – червен от страната на шофьора и черен от тази на пасажера до него. Мекият покрив се сваля и вдига при скорост до 120 км/ч.
Ferrari показа F60 America
Ferrari F60 America е оборудван с 6.3-литров двигател с 12 цилиндъра и мощност от 740 к.с. Той работи в комбинация със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с 2 съединителя. От 0 до 100 км/ч машината ускорява за 3.1 секунди, но максималната скорост засега не се съобщава. Стандартната F12berlinetta развива 340 км/ч.
Ferrari показа F60 America
Италианската компания ще построи общо 10 екземпляра от модификацията, като всеки един от тях струва 2.5 млн. щатски долара. Всички автомобили от серията вече са продадени на клиенти, които са ги изплатили напълно.

Снимки: Ferrari

0 от 500
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    sport ( преди 10 години )
    За практичността - вероятно е така /X6 няма да си купя/ :). Идеята на коментиращите е да покажат, че новите и лъскави неща не винаги се оказват по-добри от старите кошари. Аз съм ОК с това, хубаво е някой да сподели такава информация, аз лично се чувствам обогатен :).Като фен на Ferrari само мога да се наслаждавам на поредния им шедьовър! Страхотно изпълнение, наистина страхотно! Честито на новите собственици, да си ги търкалят с кеф. Хейтърите - намерете си някакво друго занимание? :)
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 10 години )
    Италянскиа Вайпер;Непрактично, ама то и въф моторспортъ няма никаква практичнос за комерсиалния живот на хората, ама съчествува нали...
  • #17
    7 rate up comment 0 rate down comment
    fan ( преди 10 години )
    Коментарите трябва да се ограничат до 100 символа, защото иначе се налага да скролваме ужасяващи тъпотии...
  • #16
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Poweeeeer! ( преди 10 години )
    Колко мъка има по света!Статия за Ferrari, повтарям FERRARI и въпреки това се намират хора, които твърдят, че колата не ставала, защото не била практична? Практична?!Това е Ferrari бре, каква практичност?! Имате ли акъл?!Не било комфортна кола, за цялото семейство, барабар с кучето и котката, хладилника, пералнята и микровълновата...Да напиша пак - статията е за ексклузивно Ferrari. Fеrrari бе хора, FERRARI! Какво друго освен емоция и кеф очаквате от такава кола?! Каква практичност ви гони!
  • #15
    17 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 10 години )
    Много верни неща са казани обаче все пак говорим за различни коли с различно предназначение. Все едно да обсъждаме кое е по-практично и удобно - костюм или анцуг. Разбира се че с анцуга ще е по-удобно, но все пак на официални събития отиваш с костюм ;-)Който търси функционалност от Ферари много се е объркал.
  • #14
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    като не ти харесва инфинитито искаш ли да ми го подариш, аз ще ти дам един хладилник "мраз" да си го возиш в мицубишито по горите
  • #13
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колегата май е прав.Имам Инфинити QX70 всички екстри 329 коня 7 степенна автоматична предавка и супер лукс. Имам и едно Мицибиши Аутлендър (като комби) с 180 коня и CVT кутия скромно оборудваме и пластмасов отвътре. Е повярвайте ми Аутлендъре ми харесва доста повече. Багажник огромен - хладилник 1.8 метра висок събира със затворена задна врата. Пералня влиза права с опаковката. Стълба алуминиева 3 метра влиза от предно до задно стъкло със затворена задна врата. 4х4 работи перфектно и т.н.
  • #12
    3 rate up comment 6 rate down comment
    samo_vw ( преди 10 години )
    rambojini aventador e v pai po krasivo ot dosta feralita a novia asterion da ne govorim
  • #11
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мале тоя последния е с неустановена сексуална ориентация , сигурно изпитва проблеми при изборът на дрехи
  • #10
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А защо такива коли са напълно безмислени? Нека опитам да поясня. Случаят, за който ще разправя е истински. Един познат преди няколко години се видя с пари. Доста пари. И така, човекът реши да сбъдне мечтата си и си проъча чисто ново БМВ Х6. Отначало хората около него доста се въодушевиха такава машина досега в компанията не се беше появявала. Фенове и почитатели на автомобилите започнаха да точат зъби за тест на звяра. Чакаха го с нетърпение. И така, след няколко месеца нетърпение, се появи чистак-бърсак БеЕмВенцето, кожени салони, навигации, системи за стабилност, ксенони абе каквото се сетиш. Страшна работа. И така, с треперещи от нетърпение ръчички, най-големите ентусиасти започнаха тестоветеИ тогава взеха да се случват разни неща. Първо оказа се че системата 4Х4 е много зле и дъртия форестър често трябваше да тегли супермашината по поляни и дерета, по пътеки и кьошета. Дори CRV-то /също дърто, от първата генерация/ с включващото се само на моменти 4Х4 се справяше по-добре. Мдаааа, кофти. Но все пак, нужен е компромис. Това не е офроуд машина за джунглата, а високотехнологичен продукт главно за асфалт. Нали така? Добрее. Премина се към тестове на твърда настилка. Първо драг. Срещу един още по дърт accord. И ето ти изненада accord-ът направо съдра високотехнологичната машина. На 100 метра, на 200, на 400, на 1000 БМВ-то губеше и губеше. А сега де. То бива, бива Я на максимална скорост по магистралата, все пак DSC. Ала-бала, гъзария до шия Греда! Акордът по-бърз, по-стабилен, по-Бре! К`во става? Хубаво де, няма нищо, поне е голяма кола, ще събира багаж, компания /тук ще уточня че въпросната компания доста обикаля планините/, за експедиционна машина трябва да е страшен. Нали така? Ами всъщност не. Отзад две седалки. Значи максимум четири човека. Кофти. Покривът скосен, след дълъг път схванати вратове, ругатни. Кофти. Добре де, поне багажника? Вече знаете кофти. Мизерен, малък, непрактичен. А колата чини към 160 000 лева. Уеуе-мауе. И така, ентусиазмът видимо отстъпи на смеха. Към днешна дата приятелите късат от подигравки въпросният нещастен собственик на чисто-нова Х6-ца с фул екстри и винаги като се тръгва нанякъде се тегли чоп. Който загуби пътува с Х6-та, който спечели е във форестъра, CRV-то, или accorda. Та такива ми ти работи за гъзарията и фул екстрите. Тези коли са много добри за плакат, за скрийнсейвър, за обсъждане по форумите, но за притежаване Просто не стават. Освен ако не са 85-та кола в семейството. Или нещо подобно. А фераритата ами в упътването пише на 60 000 км основен ремонт. След два-три основни нов двигател. Това е по упътване. От фирмата. Официално. После, що си седяли в гаража. Ами вие знаете ли колко струва двигател за ферари? Та така. Много е добре но на картинка. В живота комбито, с багажа и хайде на море. :) Това е от мен. Не е задължително да сте съгласни с мен - аз просто тук изказвам лично мнение, на база наблюдение. :)