IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Всички Ferrari с V12 мотори стават хибриди

Италианците са се отказали да ползват система с 4 турбини

Всички Ferrari с V12 мотори стават хибриди

Както всички автомобилни производители, така и компанията Ferrari е принудена да предприеме мерки за намаляване на вредните емисии на двигателите си. И докато при моделите си с V8 мотори италианците са готови да се примирят с поставяне на турбокомпресори, то при тези V12 са намерили различно решение.
Всички Ferrari с V12 мотори стават хибриди
Според изданието Auto Evolution експертите в Маранело от известно време са правили опити с поставянето на 4 турбини в 12-цилиндровите си двигатели, но така и не са успели да решат проблемите с поставянето им в моторния отсек и с осигуряване на нужното охлаждане.

Като алтернатива инженерите на Ferrari са решили да използват допълнителни електромотори и литиево-йонни батерии. Основните кандидати за получаване на хибридидни агрегати са суперколите FF и F12Berlinetta, чиито нови генерации ще се появят през 2017 г. Очаква се FF да запази и бензиновата си версия.

Към момента в гамата на италианците има една хибридна суперкола - Ferrari LaFerrari (на снимката), която е оборудвана с V12 бензинов мотор с 800 к.с., който работи в комбинация с електрически двигател (120 киловата) и 7-степенна роботизирана скоростна кутия. Този автомобил ускорява от 0 до 300 км/ч за 15 секунди.

Снимка: Ferrari

Тагове: ferrari laferrari
0 от 500
  • #2
    41 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    И какво ще стане с дългогодишно граденият спортен имидж на Ферари ако пуснат *** като Вейрон? Да не са *** да гледат от *** автомобил?
  • #1
    6 rate up comment 33 rate down comment
    а тка-а-а! ( преди 9 години )
    "Според изданието *** Evolution експертите в Маранело от известно време са правили опити с поставянето на 4 турбини в 12-цилиндровите си двигатели, но така и не са успели да решат проблемите с поставянето им в моторния отсек и с осигуряване на нужното охлаждане."Ами да питат "простите германчета"! При тях вече 10 год. работят безпроблемно във Budatti.