IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi тества най-икономичното Q7

Хибридът e-tron ще харчи едва 4.0 л/100 км

Audi тества най-икономичното Q7

Компанията Audi започна изпитания на хибридна модификация на Audi Q7, съобщава изданието Auto Express, като публикува снимки на прототипа, който е маскиран като сегашното поколение на модела. Тестовете се провеждат на Северната дъга на пистата "Нюрбургринг".
Audi тества най-икономичното Q7
Според информацията на изданието това е най-икономичната версия на всъдехода, като предлага 7 места. Тя носи името e-tron и е получила хибриден агрегат, в който влизат двигател с вътрешно горене - V6 3.0 TDI Clean Diesel, и електромотор, захранващ блок с литиево-йонни батерии. Кросовърът може да измине 50 км само на електричество и харчи 4.0 л/100 км.

Хибридът ще може да се зарежда от електропреносната мрежа. Мощността на агрегата не е съобщена официално, но се очаква тя да бъде около 370 к.с., а максималният въртящ момент да достигне 700 Нм. Скоростната кутия за Q7 e-tron е 8-степенен автомат, произведен от компанията ZF. Системата за задвижване към четирите колела със самоблокиращ диференциал ще бъде постоянно работеща.
Audi тества най-икономичното Q7
Само преди 2 месеца техническият шеф на Audi Улрих Хакенберг обяви, че първият дизелово-електрически хибрид на марката ще бъде седанът А8, като той трябва да се появи съвсем скоро - в началото на 2015 г. Очакванията са Q7 e-tron да излезе около половин година след стандартната версия на кросовъра, която трябва да видим съвсем скоро.

Снимки: Auto Express

Тагове: audi q7 e-tron
0 от 500
  • #10
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Lexus 450 h може да се произвежда от 10 години само в главата на Дошо. Тоя човек, както винаги си няма представа от моделите дори на Любимата му Тойота., За останалите марки пък изобщо.
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    какво плюете - това са реални възможности на технологията. нали и на тойота хибридите правят същото - харчат малко докато има тик в батерията. само че на тойота до сега не бяха плуг-ин ,а това ако е плуг-ин 4л са постижими. разликата е че дизеловия хибрид ще харчи по малко на магистралата - там където тойота НЕ намалява разхода
  • #8
    12 rate up comment 6 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Lexus 450 h moje da izmine 3 km. na tok i e v prodajba ot 10 godini, dokato tova germansko nedorazumenie ne e v prodajba muhahahahahahah Niama na pazara po-ikonomi4en hibrid SUV ot Lexus RX 450 h s takava mo6tnost.
  • #7
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Veyron ( преди 10 години )
    Аз карам от 4 години А6 4Ф 3.0 тди авант и разхода не е 15/100. Варира между 10-12 и това е на 2 тона кола с перманентно 4 по 4 и автомат.Половината малолитражки на всички фирми по 1.2 и 1.4 горят 8-10 на сто.
  • #6
    16 rate up comment 16 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Това ще харчи следните консумативи, измерени за еденица разтояние:- 4хх л гориво;- 2 скоростни кутии;- 3-4 диференциала;- 5-6 носача и - 1 ДВГ!
  • #5
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ейй коментиращите в аутомедия - не се научихте, че за Plugin hybrid разхода се мери с заредени батерии затова е толкова нисък.
  • #4
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само за сведение А6-тица с 3.0 дизела в София харчи около 15 литра... Ей така да добиете представа, кое е вярно и кое не.
  • #3
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тоя разход, както го мерят със заредени батерии и контролирани условия е пълна простотия... Това в града няма да харчи по-малко от 10. Друг е въпроса, че ако си го зареждаш всеки ден и имаш път от около 10км. до работа си е супер. Е да и една торба с пари трябва да дадеш преди това де.
  • #2
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Nev ( преди 10 години )
    На този слон, с мотор с такива показатели, горивото трябва не да изгаря, а направо да се разпада на атомно ниво, за да се получи разход от 4 на сто!Тия съвсем взеха да губят връзка с реалността, да не говорим, че ако наистина бъдат задължени да обявят реалния разход, а не този от лабораторните им иследвания, ще минат далече над четворка!
  • #1
    24 rate up comment 7 rate down comment
    az ( преди 10 години )
    Къде е логиката да вземеш голям SUV и да му нацвъкаш хиляда технологии за хиляди евро за да му свалиш разхода до 4 на сто?Не е ли по логично да вземеш компактен автомобил който нормално харчи 4 на сто без хибридна техника. Да не говорим че има и 7 местни ванове които осигуряват разход под 5 на сто и събират повече пътници и багаж от Q7.Светът се е побъркал