IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan разкри още подробности за Pulsar

Конкурентът на VW Golf ще се предлага с 3 двигателя за Европа

Nissan разкри още подробности за Pulsar

В навечерието на старта на продажбите на хечбека Nissan Pulsar японският производител разкри нови подробности за модела. Машината е ориентирана към пазара в Европа и според изявлението на компанията е една от най-просторните в класа си.
Nissan разкри още подробности за Pulsar
Междуосието на Pulsar е 2700 мм, а обемът на багажника - 385 л, като при сгъване на задните седалки пространството се увеличава на 1395 литра. За сравнение най-продаваният автомобил от този клас в Европа - Volkswagen Golf, предлага обем 380 литра (1270 при свалени седалки) и междуосие от 2637 мм.
Nissan разкри още подробности за Pulsar
Новият японски хечбек ще се появи при дилърите в няколко нива на оборудване. В базовата си версия автомобилът е оборудван с климатик, 5-инчов дисплей, електрически прозорци на всички врати, датчици за налягането в гумите, 6 въздушни възглавници и система Stop&Start.
Nissan разкри още подробности за Pulsar
Като опции за Nissan Pulsar ще се предлагат система от камери за кръгово наблюдение, система за следене на мъртвите зони, система за предупреждаване при напускане на платното движение, система за спешно спиране при опасност от удар, а също така и мултимедиен комплекс със 7-инчов дисплей.
Nissan разкри още подробности за Pulsar
На пазара хечбекът ще се предлага с 1.2-литров бензинов двигател DIG-T и дизелов агрегат dCi с обем 1.5 литра. Първият развива 115 к.с. и 190 Нм, а вторият - 110 к.с. и 260 Нм въртящ момент. Бензиновата версия с 6-степенна механична скоростна кутия харчи 5 л/100 км, а вредните емисии СО2 при нея са 117 г/км. Дизелът предлага смесен разход от 3.6 л/100 км, а емисиите СО2 са 94 г/км.
Nissan разкри още подробности за Pulsar
В началото на 2015 г. ще излезе и версия с 1.6-литров бензинов турбо-мотор с мощност 190 к.с. Този мотор вероятно ще бъде в основата и на "горещата" модификация на Pulsar, която е предвидена за края на следващата година и е разработвана от специалистите от ателието Nismo.

Снимки: Nissan

Тагове: nissan pulsar
0 от 500
  • #39
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Бареков ( преди 9 години )
    Пардон, Бyкypещ
  • #38
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Бареков ( преди 9 години )
    Гласувайте за мене, ще върна казармата, ще преворъжа армията с най-нови и модерни оръжия и технологии, след това удряме по Истанбул, Атина и Буглокещ, макетата и сърбите сами ще се предадът. Целият балкански полустров ще си върнем така както е било и така както ще бъде! ДА ЖИВЕЕ БЪЛГАРИЯ !
  • #37
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Кончита Вурст ( преди 9 години )
    Мъжът на американския посланик е пуснал жълто на кафевите си ***.
  • #36
    7 rate up comment 4 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Ot 20 godini plashtat za Audi,a karat Skoda ili Golf. Germanski premium muhahahahahahhahaha
  • #35
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За незнаещите - дизелака е от Ренцето.
  • #34
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Баси якия нисан, само цената искам да знам и бих го взел на мига..
  • #33
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Официално Гоуф е една от най-грозните,пенсионерски и трошливи коли,а неофициално в журналистическите среди(знаете кои) се води едва ли не за основоположник на клас,който е създаден от други и тези други ги бият по продажби и по качество.Така,че съвсем официално гоуфов клас наистина няма и няма как да има,но е важно пропагандата да върви и зомбираните фенчета да си мислят,че от гоуфо по-убаво нема.
  • #32
    6 rate up comment 4 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    ...Но и до днес е запазена схемата със задно за моделите ГТ на Корола.Това е разликата между двата наистина основополагащи конКоренти в компактния клас.А иначе ако се сложат един до друг повечето модели и марки от тази класа коли и им се махнат емблемите трудно ще бъдат различавани един от друг.Започнаха много да си приличат,като зайци.
  • #31
    7 rate up comment 3 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Официално "Голфов" клас няма.Но неофициално в журналистическите и автомобилните сфери се използва това наименование.поради една причина-компановката или основния принцип на компактните автомобили.А той е предно разположен мотор с предно предаване.От 1974 г. до сега Голф се произвежда по тази схема.В редки случаи е 4х4.Докато Корола при създаването си е започнала с предно разположен мотор,но със задно предаване.Едва през 1984 г. започват да я произвеждат с предно и 4х4.Но и до днес е запазена...
  • #30
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма как на *** гоуфаджия да му обясниш,че гоуфов клас няма.Фенчето е зомбирано от АутоДеБил и си мисли,че автомобилостроенето започва и завършва с Гоуф.Обикновено,това са хора с много нисък умствен капацитет.Те нямат собствено мнение,а само разчитат на това,което им се поднесе в съответната медия.Ако им напишат,че ВАГ са създали първата ракета ще повярват и ще почнат да убеждават,че е така.Подобни индивиди са основния таргет на ВАГ.Те всъшност на тях разчитат...