IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi няма да преследва Tesla и BMW

Хибридите са ни по-важни от електромобилите, обяви шефът на компанията

Audi няма да преследва Tesla и BMW

Audi не възнамерява да се включи в пазарния сегмент на напълно електрическите коли, защото техните продажби все още са съвсем малки. Това обяви шефът на компанията Руперт Щадлер пред изданието What Car?, като допълни, че марката няма намерение да следва пътя на Tesla и BMW.
Audi няма да преследва Tesla и BMW
A8 Hybrid. Снимка: Audi

Изявлението на топ мениджъра ярко контрастира с наскоро обявените от Audi намерения за пускане на електрически модификации на всички модели в гамата. Щадлер е категоричен, че компанията му разполага с нужните технологии за това, но по-важни към момента са разработките на хибридни технологии.

„Говорих с клиенти на Tesla Motors и те ме увериха, че предпочитат да карат Audi Q7 Plug-in Hybrid. Също така не мисля, че BMW направи нещо уникално с пускането на i3 и i8, защото тези два модела трябва да се произвеждат отделно от останалите. Докато за Audi е много по-лесно да произвежда хибриди в същите заводи, в които прави и стандартните си модели“, обясни Щадлер.

Изявлението на шефа на Audi идва в момент, в който компанията му усилено тества електрическа версия на Q7. Очакваше се тя да се бори с Tesla Model X, но явно в компанията ще се насочат предимно към хибридни версии на моделите си.

 

0 от 500
  • #17
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    НЕ ЗНАМ ЗАЩО ПРОДЪЛЖАВАТ ДА НИ ЗАНИМАВАТА С ТЕЗИ СКУЧНИ АВТОМОБИЛИ! АЗ ЧЕТА ЛИТЕРАТУРА И САЙТОВЕ СВЪРЗАНИ СЪС СЕЛСКОТО СТОПАНСТВО, НИЩО НЕ СЕ ПИШЕ ЗА КОМБАЙНИ, ТРАКТОРИ И СЕЛСКОСТОПАНСКА ТЕХНИКА, МНОГО Е ЗЛЕ ТОЗИ САЙТ!
  • #16
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ауди не копират, само японците копират от тях. Тойота като видяха хибрида на Ауди и веднага започнаха да проектират хибриден модел и няколко години по-късно представиха Приус. Само, че когато те представиха Приус-1 Ауди вече беше представил трето поколение на хибрид с плъг ин. Нещо което Приус предлага от скоро а Ауди предлагаше още през 1997г.
  • #15
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо ти пак си се напъвал и си си представял кое как е. Ти никога не си карал Хибрид, никога не си карал Audi Q7 Plug-in Hybrid, ншкжго ни сш корол ш Тесла, не познаваш нито един човек, който да познава човек карал Тесла. Но пък знаеш какво си мислели клиентите на Тесла. Хората, които са ги питали са разбрали мнението им. Нарича се социологическо проучване на пазара. Това го правят всички големи компании, в офиса ми звънят всеки месец да ме питат за нещо от такива агенции. Та хората са проучили пазара, не смятат че има пари в тази област за момента и изчакват. Какво толкова не разбра главата ти, че пак си мижал да си представиш кое как е. И Как Ауди нищо не били питали ха ха. Направо си смешен.
  • #14
    4 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    Дошо, по какво мислиш се отличават и приличат клиентите на Тесла и Q7? единствено по модата да караш уж "зелен" автомобил. което е доста идиотско - защото като се качат 10 пъти в годината на самолет - което те най вероятно правят И изгарят толкова гориво, че всичко "зелено" отива по дяволите. иначе искат луксозна и бърза кола и плащат по 90к евра за това - разхода на гориво не им е проблем като пари, а само като мода.
  • #13
    1 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    кондензаторния хибрид много малко се различава от батерийния - разликата е в инвертора или както щете го наречете. т.е. в power електрониката. това е сравнително лесно - няма нужда от милиони километри тестове. ако овладееш всички технологии за батериен хибрид значи лесно може да минеш към кондензаторен.
  • #12
    11 rate up comment 2 rate down comment
    b.b. ( преди 9 години )
    Ето това е момента, когато "ЩЕ" /ще правим това, ще правим онова/ се превръща в ...ама друг път. Някои хора запомнят само "ЩЕ-тата", а не забелязват "...ама друг път" и затова си мислят, че Ауди са велика фирма. Това е така, но те ЩЕ са велика фирма някой ден. ... но като нищо могат да го отложат или да се откажат ;)
  • #11
    12 rate up comment 1 rate down comment
    VAYK ( преди 9 години )
    Ние ще се включим когато Баварците изкарат i-2, i-4, i5, i-6, i-7 и т.н. за да докажем че технологиите не са ни приоритет :)))
  • #10
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    баварец , как ще направят кондензаторни хибриди? Ще чакат Тойота да им ги измисли? А дизелите са ужасни - въздуха в големите градове в Европа е много по-замърсен и лош отколкото в америка и япония например, където масово карат бензинови двигатели - това е нещо влияещо силно на здравето на хората. Дизела е пълен ужас от екологична гледна точка.
  • #9
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Subarufan ( преди 9 години )
    и8 има страхотен дизайн, което въобще не е за подценяване! Колкото и да харесвам Поршето, в това оношение баварците са едни гърди напред и продажбите или по-точно заявките им за продажби с година напред доказват инетереса към този автомобил!
  • #8
    4 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    i8 трябваше да е с много малък и компактен ДВГ който да е само като рейндж-екстендер И голяма ел.мощност като тесла за да може да бие 911. това е незаетата ниша. в момента само шеви волт и опел ампера са с подобни рейндж екстендери - само че те са базирани на конвенционални ДВГ и не са достатъчно компактни и не са с голяма ел.мощност. и са неоправдано скъпи - един ТДИ със 180кс е много по добър от тях ... надявам се загрявате какво казвам