IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Виртуалният VW GTI Roadster стана реалност

Създаденият за играта Gtan Turismo модел развива 503 к.с.

Виртуалният VW GTI Roadster стана реалност

Феновете на моделите на Volkswagen AG бяха зарадвани от ръководството на компанията по време на традиционния фестивал край езерото Вьортерзее. Те имаха възможността да видят наживо концептуалния GTI Roadster, който първоначално бе създаден като виртуален модел за играта Gran Turismo 6.
Виртуалният VW GTI Roadster стана реалност
Автомобилът е изграден в реални размери, като е създаден от трима млади дизайнери на компанията по случай 15-годишнината на популярната компютърна игра. Тяхната работа е оценявана от главния дизайнер на марката Клаус Бишоп и от представителя на Sony и създател на играта Gran Turismo - Казунори Ямаучи.

Тъй като е правен за игра, концептуалният модел няма ограниченията, които са типични за стандартните автомобили. В крайна сметка от няколкомесечния труд на дизайнерите се получава ефектен роудстър, който е лесно разпознаваем като представител на марката Volkswagen.

Междуосието на концептуалния модел е със 137 мм по-късо от това на Volkswagen GTI, като достига 2494 мм. Височината на машината е едва 1090 мм, а широчината – почти 2 метра (1894 мм). Като цяло машината е дълга 4158 мм, а теглото и достига 1420 кг. Специално за нея е създаден и цветът Gran Turismo Red.

Двуместният роудстър е получил и мотор – 3.0-литров V6 би-турбо, който развива 503 к.с. и 560 Нм въртящ момент. Двигателят работи съвместно със 7-степенна DSG трансмисия и система за задвижване на четирите колела 4Motion. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 3.6 секунди, а максималната скорост е 305 км/ч

Засега във Volkswagen нямат намерение за масово производство на подобен автомобил. А феновете на Gran Turismo ще могат да пробват виртуалния GTI Roadster в средата на юни.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 10 години )
    А американския самолетостроиетел Боинг произвел печално известните Б-29 които хвърлили бомбите над Хирошима и Нагасаки, убили десетки хиляди невинни цивилни. Всяка нация има срамни страници в историята си.
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Германският автопроизводител *** Union, който след години става добре познатата ни компания Audi, експлоатирал безмилостно труда от концентрационните лагери по време на Втората световна война. Вследствие на това най-малко 4500 работници са намерили смъртта си във фабриките на автомобилната фирма.Този шокиращ факт идва от скорошно проучване, поръчано от самата компания Audi. Според документа "Ауди" носи "морална отговорност" за смъртата на 4500 души, затворени в лагера Flozenberg, които са починали по време на работа във фабриката на *** Union, намираща се в близост до концлагера. Общо 16 500 души, които са били затворени в концентрационни лагери, са били принудени да работят в два завода на *** Union. Данните са били открити в архивите на компанията, която през 1965 година става част Volkswagen Group, а през 1985 г. променя името си на Audi.Подразделенията на СС са изградили седем концентрационни лагери за *** Union. В лагерите са се произвеждали превозни средства за военните нужди на Адолф Хитлер и третия райх.Изследователите са установили, че бащата на Audi Рихард Брун, който има и награда от федералната република за служба на народа, носи лична отговорност за жестоката експлоатация на затворници от 1942 г. до края на войната. Босът на компанията бил върл нацист.Audi най-вероятно ще изплати обезщетения останалите още живи от пострадалите или на наследниците им.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Йори ( преди 10 години )
    ей *** читак като не ти харесва сайта марш е бо.лук . Никой няма нужда от твоето пошло мнение което дори не е по темата
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    hahaha ( преди 10 години )
    значи е минал цеели 50000 км само със смяна на предница и редовен проблем със чек контрола - е това е нечуплива кола !!! А по темата - красота отвсякъде
  • #14
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хаха, някой пусне коментар с името Дошу и феновете на ВАГ налазват като торен бръмбар .. нали .. да защитат .. нали .. :) Ей аутокомеция, вие сте царе бре, с *** статии събирате още по *** коментари. И трупате тролски рейтинг. Ашколсун бре, аферим!
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ха-ха-ха,Ситроен бил изпипана кола,абе хора вие нормални ли сте,някой от вас ,карал ли е,поддържал ли е С4,С5,е казвам ви няма такива трошляци ,като тези два модела ,постоянно имат проблеми с електрониката и датчиците ,С5-та още като нов имаше проблем със скоростите-беше автоматик,пакнякакъв модул,казвам ви само излеждат добре,почнеш ли да я караш и поддържаш,нон стоп сервиза те зове.
  • #12
    7 rate up comment 0 rate down comment
    лимонад ( преди 10 години )
    Това е най-готиния голф пускан досега :)
  • #11
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    От амбразурата на танк или БТР ще се вижда много по-добре от стъклата на това недоразумение.
  • #10
    6 rate up comment 7 rate down comment
    нововнос ( преди 10 години )
    Ковчег пълен!
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    иван ( преди 10 години )
    оставаше Ситроен да е по-постен от VW в ситроен колкото по-странно и нестандартно толкова по-добре