IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показа дизелово RS5

Купето разполага с 385 к.с. и 750 Нм

Audi показа дизелово RS5

Компанията Audi представи концептуален вариант на купето RS5, което е снабдено с нов 6-цилиндров дизелов мотор с обем 3.0 литра. Моделът е създаден, за да отбележи 25-годишнината на двигателите TDI.
Audi показа дизелово RS5
За първи път моторът, който задвижва RS5 TDI бе показан от германския производител през 2012 г., но едва сега е поставен на прототип. Двигателят тежи 192 кг., а мощността му е 385 к.с. Максималният въртящ момент, който се достига, е 750 Нм.

Агрегатът разполага с електрически задвижван компресор и стандартна турбина. Така нареченият "e-boost" се използва, за да може да осигури тяга при работа на ниски обороти, като сработва още при 1250 об/мин. и работи до 3000 об/мин., когато се активира традиционната турбина. Подобна система позволява да се избегне турбо-ямата, като освен това се подобрява икономията на гориво.

Прототипът Audi RS5, снабден с новия турбо-дизел, ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди (по думите на създателите му). Максималната скорост на купето е ограничена по електронен път на 280 км/ч.

За сравнение, серийното купе с 4.2-литров бензинов мотор ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди. Освен това стандартното RS5 разчита на 7-степенна роботизирана трансмисия, докато новият прототип е оборудван с 8-степенен автомат.

Очаква се новата версия да се превърне в предвестник на първото серийно Audi RS с дизелов мотор. Най-вероятно тя ще се появи на пазара през следващата година, но засега няма официална информация за това.

Снимки: Audi

Тагове: tdi audi rs5 tdi
0 от 500
  • #61
    34 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ееее за мерцедес немога да се съглася наистина изостава спрямо Ауди и БМВ не от към дизаин а от към двигатели ,рама и управление ..
  • #60
    34 rate up comment 9 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    @doge - нямам в предвид, че правят лоши коли-напротив. Имах в предивд че пускат B-Klasse електрички и хибрид а не правят нещо от калибъра на i3 и i8. Пускат Kango с бранда на MB, 2.2 дизела вече много години не са го променяли.Иначе към момента колите им са супер. На мен външно M, GL и E новите хич не ми харесват, но А, CLA, CLS, C, S са супер. А като техника съм сигурен, че всички са на ниво. Може би наистина МБ са тръгнали в по-ралзична посока.
  • #59
    36 rate up comment 14 rate down comment
    doge ( преди 10 години )
    @autoenthusiastMercedes не изостава, a просто логично се отделя от BMW и Audi. Всъщност и мястото му не е сред тях, а пред тях. Mercedes твори, другите гонят. Особено сега - с новата им дизайнерска линия, която е направо брутална и колите им никога не са изглеждали по-красиви и модерни... може би с изключение на М- и S-class (новите не ми харесват толкова, колкото предните модели)
  • #58
    36 rate up comment 9 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Много добре !Някои брандове обаче не се интересуват от локалните изисквания и специфики. Бълват една и съща продукция проектирана за ляво движение и средният ръст в япония и го продават същото навсякъде.Тези брандове могат да вземат пример от други азиатски производители които постриха проектантски центрове в европа и европейците проектират европейските им коли.
  • #57
    33 rate up comment 12 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Концепт е но ще го направят. BMW ги изпревариха с повече от година. Сега да видим отговора на MB.Напоследък ми се струва, че последните (MB) започнаха да поизостават малко-дано не съм прав.
  • #56
    42 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    При Ауди това още е концепт, а BMW от няколко гидини вече продават M550D, което има двигател с подобни характеристики.
  • #55
    37 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    По автокъщите имат следния алгоритъм за клиенти:Ако е клекнала но може да се изправи-> тая е така, като я угасиш и сама си слиза до спортно положениеАко е клекнала и не може да се изправи-> купуваш един датчик за 50 лв. и си готовАко е клекнала на една страна -> отиваш при бай пешо от обеля и за 200 лв щи я оправи, свалям ти 200 лв от ценатаИ така.... :)
  • #54
    36 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Под вадели имам предвид че колата вадели а не възглавницата. Демек само тогава я вадели като дойде клиента иначе, автомобила не се мести и движи, защото не знаят колко време ще издържи възглавницата.
  • #53
    35 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не бе, не съм казал, че ги слагат като дойдат клиентите и после да ги свалят. Слагат ги на колата и не я карат а я оставят в автокъщата и кават, че тази кола не се кара, защото не знаят колко време ще издържат възглавниците. Иначе като си ги монтират, и си стоят на автомобила. Просто не карат колата, Единствено като дойде клиент, който искал да купи колата, тогава автомобила се карал, защото там, вече няма как да кажеш на клиента, няма да тестваш колата. Искат да кажат, че от 600лв. толкова, иначе броиш 2500лв., С две думи слагали възглавници от 600лв. само на коли, които са за продажба. Ако ще си караш ти колата по добре си купи оригиналната скъпа възглавница.
  • #52
    39 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Както се казва,Шайзе Ауто.