IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първи изображения на новия Volkswagen Passat

Моделът ще се предлага и с 3-цилиндрови двигатели

Първи изображения на новия Volkswagen Passat

Компанията Volkswagen разпространи първите официални изображения на следващото поколение на модела Passat, което ще получил индекса В8. Дебютът на седана и комбито ще се състои на изложението в Париж през септември, а продажбите ще стартират два месеца по-късно на цени от 26 000 евро.
Първи снимки на новия Volkswagen Passat
Новият модел е построен на модулната платформа MQB, което позволява теглото на автомобила да бъде намалено с 85 кг. (до 1300 кг) в сравнение с предшественика му. Дължината на Passat си остава същата – 4.7 метра, но височината е намалена с 14 мм  – до 1456 мм.

Увеличено е пространството в салона на машината – с 33 м при задните седалки, както и обема на багажника. Той е нараснал с 47 литра и вече предлага 650 литра при вдигнати задни седалки.
Първи снимки на новия Volkswagen Passat
В гамата двигатели ще влязат 1.6- и 2.0-литров дизелови агрегати с мощност между 120 и 240 к.с. Топ-версията ще разчита на въртящ момент от 500 Нм, а средният разход на гориво ще бъде 5.3 л/100 км.

Бензиновите двигатели ще бъдат 3- и 4-цилиндрови с обем 1.4, 1.8 и 2.0 литра, развиващи от 125 до 280 к.с. Планира се и хибридна версия с възможност за зареждане на батериите от електропреносната мрежа. Трансмисиите са механична и роботизирана с два съединителя. Предаването ще е към предната ос, но отново ще се предлага и задвижване на четирите колела.
Първи снимки на новия Volkswagen Passat
Новото поколение на Passat ще се предлага с напълно електронен приборен панел с 12.3-инчов дисплей. Като опция ще може да се поръча и проекционен дисплей, масажиращи седалки и допълнителна развлекателна система за возещите се отзад пътници.

Снимки: Volkswagen

Тагове: Volkswagen Passat
0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Е не разбрах какво точно показахте на тези картинки-ясно е че няма да изглежда точно така, може би CC ще се доближава.И сте пропуснали важни подробности като межуосие-сегашно малко малее и с колко степени ще е DSG-то.Иначе за багажника и мястото отзад-нямаше нужда те и сега са огромни. По добре да го бяхте скъсили малко.Цени от 26К-не ми се вярва освен ако не се опитат да го позиционират по високо и Jetta(зле по мое мнение) да замести VII-цата.Ако наследи качествата на VII ще е върхът.
  • #15
    10 rate up comment 7 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 10 години )
    Еми добре де, аз в гаража имам два немски автомобила и два японски, и четирите си ги харесвам много, тогава какъв съм ? :DДа и четирите не са нови даже два от тях са на 20+ години, т'ва бедна душица ли ме прави, че харесвам определени модели за които годините нямат значение ?И сега какво? Принца на Монако ли е бедна душица, че се вози в Lexus или Путин, че се вози в S-klasse?Пишетев си ги нещата ей така колкото да си чешете пръстите по клавиатурата !
  • #14
    10 rate up comment 6 rate down comment
    бай Железко ( преди 10 години )
    Теглича къде е?Пасат без теглич Пасат ли е
  • #13
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Той като стария бре, кво му е новото?
  • #12
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Ялате да ми видите Сивика, осма ръка на пестин бикубрилиона килуметъра, отвънка съм опънал антената на колата, трeпач, кво антена, то това е щир, фаща дори радио Ереван, ама аз по слушам Истамбулските маанета. Вътре Сивика е разкош. Плетен салон, лично съм го уплел на четири куки 100% вълна, лятото козинките ми смъква и целия са обравам, *** ми е мекоооо, кожения салон пасти да яде. централно заключване, централно отключване, централно парно, абе, ексра до екстра, направо всички екстри.
  • #11
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Да бе кво правите в 17:00ч. в Аутомедия? Нямали хоремаци за вас? Аз си поркам облак, надул съм до дупка Вефа на супер мега хита на Милко Калайджиев я елате пиленца при батко, иначе съм фен на Икебаната и по цял ден му слушам хитовете.
  • #10
    21 rate up comment 8 rate down comment
    оркестрант ( преди 10 години )
    Издишате бе, издишате! Е как може тая Октавия да струва 50 хиляди? Та за тея пари се взима Мазда 6 бре! Но вероятно поне 5 хиляди от продадена ВАГ-енка отива за реклама и купуване на медии, иначе сметката просто не излиза.
  • #9
    12 rate up comment 6 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 10 години )
    А ти как през компютъра разбра кой за колко пари работи и какви финансови възможности има ? Или колко е учен, какви дипломи има, колко е кадърен и как свързва двата края ?И 'що си мислиш, че всеки който има различно мнение от твоето е "Дошо" и т.н. ? То се вижда кой има комплекси !И като си толкова успял какво търсиш във форума през делничен ден преди 17:00 ? (мен не ме питай в болничен съм до края на седмицата !)
  • #8
    14 rate up comment 7 rate down comment
    ЛАПАЙ БАХУРА ( преди 10 години )
    той новият е като старият с БУТИЛКА МАСЪЛЦЕ за изпът дизайн нула хигиена нулева....масажьор за *** ви требе с голем вибратор
  • #7
    12 rate up comment 5 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 10 години )
    На скица-добре, трябва да се види на живо за да се оцени както трябва.VW бяха много добра марка до преди 15-20 години обаче вече...Преди наистина бяхя Volks Wagen (народна кола), вече трябва да е Qualitet Wagen !С тия цени на модели като Golf, Passat, Jetta, Polo и т.н. не виждам нищо "народно" в тях, да не говорим за качеството сравнено с това от преди 20 години !Имат си Audi и Bentley за какво им трябва да се занимават с модели като CC (който наистина изглежда добре) и Phaeton ?