IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi превърна ТТ във всъдеход

Серийната версия на модела ще си съперничи с Porsche Macan, Range Rover Evoque и BMW X4

Audi превърна ТТ във всъдеход

Компанията Audi показа на автосалона в Пекин всъдеходна версия на третото поколение на модела си ТТ. Прототипът разчита на хибридния агрегат, представен по-рано на концептуалния кросовър Аllroad shooting brake, чиято премиера се състоя на автосалона в Детройт през януари.
Audi превърна ТТ във всъдеход
Серийната версия на автомобила ще трябва да се конкурира с модели като Porsche Macan, Range Rover Evoque и BMW X4. В силовия агрегат на Audi TT offroad concept е включен 2.0-литров турбо-мотор с 4 цилиндъра и мощност 292 к.с., както и два електромотора. Първият доставя 50 к.с. и е интегриран в скоростната кутия. Вторият развива 115 к.с. и задвижва задната ос. Батериите са литиево-йонни с капацитет 12 кВтч.

Общата мощност на агрегата е 408 к.с. и 650 Нм въртящ момент. Трансмисията е 6-степенна e-S Tronic с два съединителя, а разпределението на масите между двете оси е 54:46 в полза на предната.

Прототипът ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.2 секунди, а максималната му скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч. С едно зареждане на батериите машината може да измине около 50 км само на електрическа енергия при максимална скорост от 130 км/ч. При хибриден режим пробегът на всъдехода е 880 км, а разходът на гориво – около 1.9 л/100 км.

Кросовърът има 3 режима, управляващи електрониката. При EV се използва предимно електромотора на задната ос. При превключване на хибриден режим се активизира двигателя с вътрешно горене и електромотора на предната ос. При превключване на Sport всички агрегати работят на пълна мощност.

Моделът е получил още 21-цолови алуминиеви джанти с гуми 255/40, както и матрични главни светлини. Вместо аналогов панел в интериора е поставен 12.3-инчов TFT-дисплей. Кросовърът разполага и с аудиосистема Bang&Olufsen, а в салона му са използвани материали като кожа Nappa и алкантара.

Снимки: Audi

 

Тагове: audi tt ofroad concept
0 от 500
  • #7
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойота откриха новата ера в Световния шампионат по издръжливост (WEC) с двойна победа в надпреварата "6-те часа на Силвърстоун". Себастиен Буеми, Антъни Дейвидсън и Никола Лапиер взеха победата с една обиколка преднина пред втората кола TS040 HYBRID, която се управлява от Алекс Вурц, Казуки Накажима и Стафан Саразен. В края на дистанцията бе развят червен флаг и състезанието приключи 30 мин. преди края си заради обилен дъжд. Порше записаха подиум при завръщането си на топ-състезателно ниво. На третото място на подиума се качиха Марк Уебър, Тимо Бернхард и Брендън Хартли. Те завършиха на две обиколки от лидерите и на само една от вторите. Ауди бързо ще трябва да забравят този ден, след като и двете нови R18 e-tron quattro отпаднаха след инциденти. Лукас ди Граси загуби колата си в завоя Уудкот в края на първия час докато се движеше трети. Бразилецът успя да прибере колата в бокса, но щетите по предното окачване му попречиха да се завърне. Кола 2 пък загуби време, когато Андре Лотерер загуби контрола в Стоу, а след това Беноа Трелуйе в Копс. Французинът успя да удържи колата в движение, но предното окачване бе сериозно нарушено и колата продължи направо към дълбокия чакъл, откъдето вече нямаше излизане.Прочети повече на: http://***.sportal.bg/news.php?news=483787
  • #6
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Не се палете" много е доста обидно обръщение към собствениците на порше, Дошо. Подбираи си думите де. :)
  • #5
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами като не им се купува обикновеното и сега ще го правят на всъдеход!Хахаххахах
  • #4
    22 rate up comment 15 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Tova e skoda Yeti muhahahahah
  • #3
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    при този разход и автономност от 880км. резервоара ще да е около 17 литранещо не ми се вярва
  • #2
    16 rate up comment 28 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Който ,разбира японско не взима.Немското е друга бира!
  • #1
    19 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Както винаги в статия за Ауди, Дошо е първи!