IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов рекорден месец за Audi

Германската компания е доставила 170 450 коли през март, това е 51-ви пореден месец на ръст

Нов рекорден месец за Audi

Нов рекорден месец за Audi
Най-успешният модел на компанията през март - А3. Снимка: Audi

Германският производител на премиум автомобили Audi регистрира пореден рекорд по продажби. През месец март компанията е доставила до клиенти 170 450 нови автомобила, което представлява увеличение от 15.4 % спрямо същия месец на миналата година. Март е бил 51-вия пореден месец, в който Audi записва ръст при глобалните си продажбите.

Всъщност месецът е най-успешния в цялата история на компанията. Същото се отнася и за първото тримесечие на 2014 година. За периода януари - март компанията регистрира ръст от 11.7 % и общо 412 850 продадени нови коли в световен мащаб. За първи път в историята си Audi успява да продаде повече от 400 000 коли за период от три месеца.

Най-успешният модел на Audi през март е бил А3 - 28 750 продажби и ръст от цели 52.5%. Подобно е увеличението и при флагмана А8 (49%), както и при Q7 (39%).

Най-големият пазар на Audi остава Европа. През март компанията е реализирала 88 750 автомобила на Стария континент, което представлява увеличение от 7.2%. Най-много продажби са осъществени във Великобритания - 28 068 (ръст от 12.7%) и Германия - 27 226 (ръст от 10.2%). С далеч по-малко продажби на трето място остава Франция - 5 425 реализации и ръст от 5.1%.

Повече от добро е било и представянето на Audi в Китай. На най-големия пазар в света германският производител е реализирал 47 636 коли през март (ръст от 36.6%). Увеличение е записано и в САЩ - 14 246 продажби и ръст от 7.5%.

За първото тримесечие най-много продажби са осъществени отново в Европа - 200 350 (ръст от 6.8%). В Китай сделките достигат 124 520 (ръст от 21.1%), а тези в САЩ - 34 186 (ръст от 3%).

0 от 500
  • #34
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Еми за какво да взема пари като прави собствена фотосесия, която излага в галериите? Все едно моделите на Плейбой да плащат на списание Плейбой да ги снима и изтипоса в списанието си. По принцип списанието плаща на моделите. Все пак когато фотограф прави изложба си търси муза.
  • #33
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Значи Лагерфелд снима Р8 за без пари, ей така от едното вдъхновение? Ха-ха, докъде може да стигне фантазията на промитото от попаганда мозъче! Сигурно е платил и на Брад Крониг, модела от снимките, и целия снимачен екип от собствения си вдъхновен джоб? Или те са минавали случайно и като са видели Алдито и са се вдъхновили и те и са решили да снимат за без пари?
  • #32
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    След като прави сесията с Р8 Карл Лагерфелд се запознава и с останалите продукти на Марката ФВ и пак САМ предлага да направи и дизайрски интериор на Голф като едишън версия. Снимките на Голф са дизайнерската му концепции 'Стайл' и 'Стайл плюс'. Които включват и специални джанти и други джунджурийки, тапицерии и др.. За което вероятно е взел пари. Но в случая всичко тръгва от Р8, където никой не му плаща а той самия го избира и не е нужно да го вярвам, след като той го казва. Ако знаеш малко повече за дизайнера ще разбереш, че той не се купува, той говори каквото си поиска и обижда или величае който си поиска и никой не може да му попречи да си каже мнението.
  • #31
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "САМ ИЗБИРА" да снима реклама за Голф, защото е останал впечатлен от дизайна, а не защото ВАГ са му платили???? Ти това сериозно ли си го вярваш това? Ха-ха!
  • #30
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Карл Лагерфелд сам избира да направи фотосесия на R8 никой не го е карал и не му е плащал за това. Лично се е свързал със ФВ за да ги помоли да направи фотосесия на колата, тъй като е останал впечатлен от дизайна. Забележи лично е правил снимките с фотоапарат. Няма нито една снимка от фотосесията на автомобила да е снимана от друг. Модният дизайнер за първи път избира автомобил за обект на своя фотосесия. Обърни внимание на това "САМ ИЗБИРА" и представи своята фотосесия в цял свят дори и у нас.
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    http://***.carsdirect.com/compare/lexus-ls-460-vs-audi-a8
  • #28
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Карл Лагерфелд е казал каквото са му платили ВАГ да каже. Не е като да нямат бизнес взаимоотношение. Потърси в Гугъл Volkswagen Style by Karl Lagerfeld. Същото важи и за останалите платени "притежатели" на Алди.
  • #27
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Със сигурност знам, че съпругата на Стив Джобс, Лорийн Джобс кара Audi A5,Основателят на веригата за спортни стоки Nike Филип Найт кара черно Audi R8, Майкъл Блумбърг кмета на Ню Йорк кара също Audi R8, Карл Лагерфелд, казва че Audi R8 го е вдъхновил и е колата, която най-много харесва. А Карл Лагерфелд е дизайнер и моден гуру в световен мащаб, освен това е истински ДЕНДИ, не като нашия а дендитата по света са едни от най-интелигентните и умни хора в обществото. Това относно коментара за балъците и НЕинтелигентните, които харесвали Ауди.
  • #26
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мдаа, коментарите в ютюб са покъртителен аргумент! Пълно е със зомбирани фенчета на Алди дето не са помирисвали Лексус, ама коментират. Това е силата на немските премиуми - пропагандата и дезинформацията. Ти как виждаш човек койото може да си позволи А8 или ЛС да седне да напише такъв коментар?
  • #25
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз гледам платеното видео на Тойота в стил, като рекламата на Тойота за предно,платнени седалки и т.н. И докато го гледам, че чудя цащо са сложили в теста старото А8 в тест от 2011г.? Може би защото, тойотата щеше да изглежда комично пред новото А8, която бе обявена за най-добрата кола в света преди да излезе новата S-класа, която вероятно сега би трябвала да се окичи с такова признание.Чета и коментарите отдоло които осмиват голямата Тойота и няма какво да се добави след тях. примерно: AUDI ist much much better than the ugly Toyota i mean Lexus!and who would drive a fucking ugly,cheap toyota