IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Германия избраха най-надеждните автомобили

Победител в класацията на Dekra е Mercedes-Benz E-Class

В Германия избраха най-надеждните автомобили
Най-популярната в Германия компания за технически анализи и наблюдения - Dekra, публикува годишната си класация на най-надеждните автомобили. За 2 години нейните експерти са провели технически прегледи на общо 15 млн. машини, като се оценяват единствено тези, продавани на местния пазар – повече от 1000 модела.
В Германия избраха най-надеждните автомобили
Новата E-Class. Снимка: Mercedes-Benz
 
Dekra базира класацията на широк кръг от проблеми при автомобилите, но в калкулирането на резултатите не се взимат предвид недостатъци като износване на гумите, лоши чистачки или повреди на огледалата за задно виждане.
 
Изследваните модели са разделени на категории, но не по възраст, а по пробег - до 50 000 км, между 50 000 и 100 000 км и от 100 000 до 150 000 км. Събралият най-много точки автомобил получава наградата „Най-добър във всички класове“. През тази година за такъв е обявен Mercedes-Benz E-Class. През миналата титлата отиде при седана Audi A4.
 
Първите 3 модела в отделните категории
 
Супермини автомобили до 50 000 км – 1. Audi A1, 2. Mazda2, 3. Toyota iQ
 
Супермини автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. Mazda2, 2. Volkswagen Polo, 3. Ford Fiesta
 
Супермини автомобили от 100 000 до 150 000 км – 1. MINI, 2. Toyota Yaris, 3. Toyota Aygo
 
Компактни модели до 50 000 км – 1. BMW 1-Series, 2. Ford Focus, 3. Toyota Prius
 
Компактни модели от 50 000 до 100 000 км – 1. Mazda3, 2.Volkswagen Golf VI, 3. Toyota Prius
 
Компактни модели от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Golf VI, 2. Toyota Yaris, 3. Volkswagen Jetta
 
Среден клас автомобили до 50 000 км – 1. Volvo S60/V60, 2. BMW 3-Series, 3. Seat Exeo
 
Среден клас автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. BMW 3-Series, 2. Audi A5, 3. Audi A4
 
Среден клас автомобили от 100 до 150 000 км – 1. Audi A5, 2. Audi A4, 3. Mercedes-Benz C-Class
 
Лимузини до 50 000 км – 1. Mercedes-Benz E-Class, 2.Audi A6, 3. BMW 7-Series
 
Лимузини от 50 000 до 100 000 км – 1. Mercedes-Benz E-Class, 2. BMW 5-Series, 3. Volkswagen Phaeton
 
Лимузини от 100 000 до 150 000 км – 1. Mercedes Benz E-Class, 2. Volvo S80/V70, 3. Mercedes-Benz S-Class
 
Спортни автомобили до 50 000 км – 1. BMW Z4, 2. Porsche 911, 3. Audi TT
 
Спортни автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. Audi TT, 2. Volkswagen Scirocco, 3. Porsche 911
 
Спортни автомобили от 100 000 до 150 000 км – 1. Mercedes SLK, 2. Mercedes SL, 3. Porsche Boxter/Cayman
 
SUV/4x4 до 50 000 км – 1. Mercedes GLK, 2. Volvo XC60, 3. BMW X1
 
SUV/4x4 от 50 000 до 100 000 км – 1. Audi Q5, 2.Volvo XC60, 3. Mercedes GLK
 
SUV/4x4 от 100 000 до 150 000 км – 1. Audi Q5, 2. BMW X5, 3. Porsche Cayenne
 
Миниван до 50 000 км – 1. Mercedes-Benz B-Class, 2. Ford C-Max, 3. Volkswagen Sharan
 
Миниван от 50 до 100 000 км – 1. Renault Scenic, 2. Toyota Corolla Verso, 3. Suzuki SX4
 
Миниван от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Golf Plus, 2. Toyota Corolla Verso, 3. Mercedes-Benz B-Class
 
Ван до 50 000 км – 1. Renault Master, 2. Volkswagen Crafter, 3. Mercedes Sprinter
 
Ван от 50 000 до 100 000 км – 1. Mercedes Sprinter, 2. Volkswagen Crafter, 3. Fiat Ducato
 
Ван от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Crafter, 2. Mercedes Sprinter, 3. Ford Tranzit
 
 

 

0 от 500
  • #22
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не ми се мисли за немска кола. Дори и да стане чудо, да не сгъне скоростната кутия или двигателя, поддръжката е базумно скъпа. Дори и на пършивите фолксвагени и шкоди. Не, благодаря!
  • #21
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Самите немци се смеят със задниците на тези измамни пропагандни фокуси.
  • #20
    19 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Човека по долу е споменал абсолютната истина,немския *** стои в гаража и се чупи.Най-измамната немска нация най измамни класации.Отвратителни недодялани *** бълват.Психично болен *** само може да каже хубава дума за тях.
  • #19
    11 rate up comment 11 rate down comment
    haha ( преди 10 години )
    Доше става въпрос за примеркакви са сегментите незнам но съединитела е японски предполагам и ефтените пласмаси става вапрос за удолетвореност от колатааз съм обективен немога да кажа само заштото имам Тойота че тя е най-добрата
  • #18
    25 rate up comment 15 rate down comment
    SLJ ( преди 10 години )
    Толкова смешна класация не съм чел. Само като видях, че при Миниван до 50 000 км Сценика го няма никакъв, а при Миниван от 50 до 100 000 км е най-надежден и ми се доака от немските измислици.Истината е, че и там вече бюджетът царува. Много са дачиите, пежата по немскит пътища. Всеки гледа евтино, понеже парата куца. Само псевдопатриотите карат немски трошляци от нисък клас за да подплатяват хейта си към всичко ненемско. Екзекютив класа си има добри возила 5ци, Е-клас. Пък за Тойота-здрава си е.
  • #17
    11 rate up comment 2 rate down comment
    ?В! ( преди 10 години )
    В тази класация май не става дума за W211?!?!И тъй като съм собственик на модел от марката МБ, в сервиза, който ме обслужва са ми казва ли, че W211 след фейслифта е от последните Мерцедеси, които наистина си заслужават. Преди фейслифта имат проблем със спирачките (BAS), който се отстрянява в официалното представителство, независимо че е изтекла гаранцията!!!!
  • #16
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    То всичкото хубаво, ама Ауди А6 до БМВ 7ца, Ауди А5 до БМВ 3 и Ауди А4, Ярис хем е супер мини хем в компактен клас.. нещо са сбъркани критериите :)А и много са малко Японците в класацията. Е класата води хорото, на фона на АДАК където се класира около 25 място и яко рев от нея даже от МБ феновете у нас...
  • #15
    11 rate up comment 21 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    Estestweno,4e nemskoto 6te e nai-dobro,samo Do6o wqrwa na tiq qponski 6irpotrebi! :)
  • #14
    15 rate up comment 16 rate down comment
    haha ( преди 10 години )
    благодаря за статията, но аз виждам само Smart Roadster, Mercedes-Benz E 200 T, Alfa 159 3.2, Volvo C30, Renault Espace а относно Тойота имам такава аурис D-4D и мога да кажа - смених съединител на 30000 километра гори масло 1-1,5л. на 10000км. по магистрала с 140 трябва да се надвикваме в колата вози твърдо пласмасите тракат ужасно
  • #13
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кажи кои собственици на Тойота са отвратени от качеството! хАмериканците, ако трябва да изкарат някакви кинти ще осъдят и собствената си майка. Това са групови, а не индивидуални дела. Видели са, че могат да приберат някой долар и юрур дай да ги съдим. Те не са фенове на марките по принцип, като нас и не им пука какво карат. Защо само в хАмерика ги съдят и защо само там има проблеми! Хубаво е да се замисля човек понякога, а не да ползва главата само за равновесие!