IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche: сменяме двигателя на всички 911 GT3

Компанията предприе мащабни мерки, за да реши проблема със самозапалващите се модели

Porsche: сменяме двигателя на всички 911 GT3

Porsche: сменяме двигателя на всички 911 GT3
Porsche излезе с официално решение на проблема с 911 GT3. Двигателите на всички екземпляри на този модел ще бъдат подменени с нови, съобщава AutoGuide, цитирайки говорителят на германската спортна марка Ник Туорк.

Инженерите на марката са открили, че проблемът, заради който два екземпляра на 911 GT3 се самозапалиха в движение, се крие в болтовете, които прикрепват биелите за коляновия вал. А решението за пълна подмяна на моторите е взето, тъй като иска да се презастрахова. Моделът 911 е лидер в класацията по надеждност и в Porsche държат това да остане така.

"В момента утвърждаваме подобрената нова част. Ще подменим двигателя на всеки произведен до момента екземпляр от модела 911 GT3", споделя Туорк пред изданието.
Porsche: сменяме двигателя на всички 911 GT3
От Porsche не се ангажират с конкретно срокове, като заявяват единствено, че държат да бъдат максимално прозрачни за проблема и ще направят всичко възможно сервизната акция да премине бързо. Компанията обаче трябва да произведе поне 785 нови двигателя, тъй като това е броят на реализираните до момента екземпляри от модела 911 GT3.

Що се отнася до компенсациите, за които могат да претендират собствениците на модела, от Porsche споделят, че ще проведат индивидуален разговор със всеки свой клиент.

"Наш основен приоритет в момента е да сведем до минимум неудобството за нашите клиенти", заяви Туорк.

Непосредствено след като беше докладвано за самозапалилите се коли, Porsche спря продажбите на модела и посъветва собствениците му да не го използват.

Хардкор версията на Porsche 911 има цена от 137 303 евро в Германия, а в САЩ се предлага срещу 130 400 долара.

Снимки: Porsche

Тагове: porsche 911 gt3
0 от 500
  • #28
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Чичка - ти чичка ли си или си пенсия на 90 години, която цял живот е карала Москвич?Колата има технологичен дефект и се самозапалва! А колко блокирали Поршета си видял? Май двигателите им си работят, не като мозъчната ти дейност, която е в процес на спиране!Консуматив ти е мозъка май! Колата има проблем и от Порше реагират, като го отстраняват веднага! Може да им коства 5 милиона долара загуби, но клиентите виждат, че фирмата прави всичко, за да са доволни и пак да си го купят!
  • #27
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    ... и така двигателя се превърна в консуматив. Поредното немско гениално откритие в автомобилостроенето.
  • #26
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Das ***, а ти какво очакваш, от Порше да чакат докато всичките 800 двигателя ли се подпалят, яе да почнат да ги сменят? До тогава имиджът им ще клони към нула!
  • #25
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Nev ( преди 10 години )
    Най-вероятно и момиченцата знаят че, от болтовете които държат биелите за коляновия вал ,няма как да стане пожар. Приятелю това не е съвсем така! Ако болтовете се счупят, при едни 6-7 000 оборота, мотовилката и парчетата и излизат директно през картера, маслото се разплсква навсякъде, и ако попадне върху колектора за изгорели газове, се самозаплва директно. Да не говорим, че в картера има масленни пари, които могат да се взривят и от искри, а такива има, когато се случи повредадта!
  • #24
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това е Порше тука компромис няма някакви болтове ли, направо сменяме двигателя, не като тоьота сменяме само маркучите че предизвикват пожар и пак Пълно със самозапалени Тойоти. Мислят и компенсации за клиентите, не се правят на луди да чакат като Тойота клиентите им да ги спукат от дела. И най-важното са коректни, 2 поршета изгоряха и казват стоп, клиентите да не ги карат. Тойота чака да поизмрат доста хора и чак когато съда и спре моделите и ги запукат с дела, признават че стоката им е дефектна
  • #23
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Porsche smenia dvigatelite bezplatno,a Ferrari dava bezplaten pojarogasitel.Niakoi da vijda razlikata???
  • #22
    10 rate up comment 9 rate down comment
    ST до unA ( преди 10 години )
    Колега прав си че Порше е икона но в миналото.тук в случая се използва само емблемата.Преди не се получаваха такива дефекти щото Порш е си беше Порше. Зимата видях Порше каиен боядисано жълто и върти такси ...ако това е икона то вагинщайн богохукства и съсипва славата на велика марка ..
  • #21
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е те щом във високотехнологичното Порши от калпали болтове може да стане такава мизерия не ми се мисли в по ефтините марки на ФВ сигурно кората покриваща двигатия ще води до взрив ... от бъзици по улиците ;) Тея се уляха от що се чудят какво да се оправдават
  • #20
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Строше... Копираха производствената система на Тойота, ама качеството на японците няма как да го настигнат без да наемат японци инженери. Немците просто не стават - прекаляват с лебервурста и им лоясват мозъците.
  • #19
    11 rate up comment 9 rate down comment
    unB ( преди 10 години )
    Икона, как пък не! Щом минават на френски двигатели и платформи, баси иконата!