IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Прераждането на Renault Twingo

Задно поставен двигател и задно задвижване за компактната френска кола

Прераждането на Renault Twingo

Още с излизането си на пазара преди две десетилетия компактният Renault Twingo се наложи като новатор. Това бе първата малка кола, която предложи функционален и просторен салон, както и багажник с приличен обем. С третото си поколение, чиято световна премиера се състоя преди минути в Женева, Twingo не просто еволюира. Той се прероди в един напълно различен автомобил.
Прераждането на Renault Twingo
Лорънс ван ден Акер позира с новото Twingo при премиерата в Женева. Снимка: Automedia.bg

Новият Renault Twingo вече не е обичайната градска кола. Двигателят му вече не е отред, а е позициониран на задната ос, която е и задвижващата.

"Стартирахме разработката на третото поколение Twingo от бял лист хартия, сподели при премиерата Лорънс ван ден Акер, главен дизайнер на Renault. Новият модел е не просто секси, той е практичен, забавен и много щур".

Новият Renault Twingo е създаден в сътрудничество с Daimler и споделя голяма част от компонентите си със следващите поколения Smart.

Инженерите и дизайнерите на модела са успели да изместят гумите в самите краища на колата, като по този начин са постигнали по-добро поведение на пътя и по-голям простор в салона. Както и по-малък радиус на завой, който при новото поколение е само 8.65 м.
Прераждането на Renault Twingo
Новото Twingo е по-късо с 10 см. от своя предшественик, но салонът му предлага повече място, благодарение на увеличеното с 13 см. разстояние между предната и задната ос. Моделът е наличен единствено във версия с 5 врати, а предните седалки са позиционирани по-високо, за да доставят по-добър обзор във всички посоки, уточни Лорънс ван ден Акер.

Renault Twingo се оборудва с 3-цилиндрови двигатели, работещи на бензин. Конкретни данни за техническите им характеристики не бяха дадени, като стана ясно единствено, че двигателите ще бъдат два - атмосферен и турбо.

В началото моделът ще предлага избор от четири цвята за екстериора, както и много аксесоари за персонализация.
Прераждането на Renault Twingo
Прераждането на Renault Twingo

Тагове: renault twingo
0 от 500
  • #23
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До нещастника долу ( преди 10 години )
    Ако от *** рено някой те допусне да се повозиш в Опел Инсиния - след това връщайки се към реното ще ти иде да се самоубиеш. Осъзнавайки жалкия живот на люзър, който си водил досега!
  • #22
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Къв опел бе. ( преди 10 години )
    Чисто нови Инсигнии не можем да ги изкараме от сервиза, то не бяха смяна на двигатели ,скорости, окчаването свърши за 5000км от магазина. Ръжда изби по дъното на каросерията. Най големия *** е Опела. Аре спирам да пиша за тях ,че ще изгние сървара на Аутомедия.
  • #21
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе вие в Дачиа качвали ли сте се че ги хвалите?!?!?
  • #20
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тия рена не ги ли забраниха от ЕС заради карценогенност, баси ***. Да им спрат държавната субсидия и да ги отърват от мъките. Винаги са произвеждали ***.Имаме служебни мегани дизелови , 2011 година и вече са абсолючтен дроб. Турбота, инжектори, цялата тропа , вътре ужас и мирише на китай. Абе най големия *** който може да си купи човек. Дачия е 100 пъти по добра и качествена кола от тоя ***. Не знам дали ще ни изкарат докато ги сменят след 2 години, то през ден съм в сервиз с тях.Извода е НИКОГА рено!!!
  • #19
    8 rate up comment 2 rate down comment
    187 ( преди 10 години )
    колата още не е в производство, вие я усрахте, с извинение...хора, това е нещо различно, не стандартния хечбек - 3/5 врати, 4 цилиндъра, предно...даже и на форма си приличат, без значение на марката. за това заслужават уважение. на мен пък ми е интересно колко ще му е багажника ;). относно гординито - лятото четох в един брой на топ гиър за него, не помня колко коня беше и дали ще го произвеждат, но беше нещо брутално.
  • #18
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе тия еднодневки опел правят ли ги още или най после ги закриха? Големи ***!
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    Във версия пагани зонда ми харесва повече *** веднаа да хейтвате мишки
  • #16
    15 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 10 години )
    На какво да се нервя че са били рекорда на мегана който от преди 3 години ли? И сеата който е с 15 коня от горе. Просто още не е потвърдено официално даже и сайта на ринга няма нищо. Изгледай клипа на мегана и после на леона и виш как е снимано едното и другото видео и кажи в кое си по убеден за времето. Не отричам но нека да се види целиян он борд с постоянен таймер
  • #15
    3 rate up comment 13 rate down comment
    До долния ( преди 10 години )
    Цитат: Напомпаната версия на хечбека Seat Leon Cupra, стана най-бързият автомобил с предно предаване, след като подобри рекорда за преминаване на Северната дъга на пистата Нюрбургринг. Испанската машина записа време от 7 минути и 58.44 секунди, като подобри с близо 9 секунди постижението на досегашния рекордьор Renault Megane 265 Trophy." - чети първо преди да пишеш глупости.Разбираме, че явно си някой от изнервените рено-фенове, но това не ти дава правото да тролстваш тук!
  • #14
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Още никъде официално не потърдено. Голф 7 Р е направил обиколката и дал време с 7 сек. по-бавно. Ей хейтарчета долу с тези коментари разбирам че никога няма да можете да карате нито меган рс нито леон нито голф а единствено 20 годишна м-ка на газ 1.6