IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Задно задвижване, задно монтиран двигател

Това е новото поколение Renault Twingo

Задно задвижване, задно монтиран двигател

Две десетилетия след като направи революция в сегмента на малките коли с първото поколение Twingo, Renault преобрази своя градски автомобил. Новото Twingo залага на напълно нова концепция - поставен в задната част двигател, който задвижва задните колела.
Задно задвижване, задно монтиран двигател
"Инженерите и дизайнерите на марката започнаха от чист лист хартия и почерпиха вдъхновение от наследството, оставено от оригиналното Twingo и Renault 5. Резултатът е нов, иновативен и пъргав автомобил, който е много забавен за шофиране", се казва в официалната информация за модела.

Разработката на новото Twingo, което бе разкрито преди часове, стартира още през 2008 година. Основата цел при новия модел е била постигането на по-голям простор и по-голяма маневреност. Именно затова е избрана концепция със задно монтиран двигател, независимо от по-високите разходи за развитие, които налага тази промяна.

Новият Renault Twingo е създаден в сътрудничество с Daimler и споделя голяма част от компонентите със следващите поколения Smart.
Задно задвижване, задно монтиран двигател
Част от възможностите за персонализация при новото Twingo

"Новото Renault Twingo бе вдъхновено не само от оригиналното Twingo, но и от Renault 5. То е модерен поглед към жанра на градския автомобил с акцент върху иновациите по отношение на линиите и архитектурата му. Новото Twingo е забавен, игрив и жизнен градски автомобил.”, споделя Лоранс ван ден Акер, главен дизайнер на Renault.

Освен напълно нови конструкция и концепция за задвижване, новото Twingo е получило и напълно нов дизайн. Twingo вече има 5 врати, което също е новост за модела. А формите са динамични, изпълнени според новия дизайнерски език на френската марка. Моделът предлага и значителни възможности за персонализиране, които обхващат както елементи в интериора, така и от екстериора.

Интериорът на колата все още не е разкрит, като това ще стане на 4-ти март в Женева. Французите обаче уточняват, че дизайнерският екип е почерпил вдъхновение от наследството на модела, за да предложи пъстро и весело купе, което е изкусно преосмислено, за да осигури гъвкавост и леснота за ежедневна употреба.

Всички подробности, включително задвижващите агрегати, ще бъдат съобщени по време на официалната премиера в Швейцария.

Снимки: Renault

Тагове: renault twingo
0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Алекс ( преди 10 години )
    Не са само ЗАЗ и фиат 500,костенурката също е така, сигурно има и други за които не се сещам в момента.
  • #17
    6 rate up comment 1 rate down comment
    135i_Cobb_Stage1 ( преди 10 години )
    Леле не мога да повярвам, първата статия в която не се плуете един друг или по марката. Явно на Трифон зарезан стават и чудеса! А относно по темата много добре замислено от Рено, значи всъщност багажника ще е отпред?
  • #16
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 10 години )
    Защото е много лесно да се сетиш :)-само Заз и Фиат 500, който се произвежда от 40-50 г. са с форма на бидон и двигател отзад :)
  • #15
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Защо ли се сетих за ЗАЗ?
  • #14
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами ако се загледате в задната колоно се виждат врати със същия скрит дизайн като на новото Клио. Пък относно задния двигател, няма да е първата кола с такава конструкция, не забравяйте старите Шкоди и Рена
  • #13
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    kakvi 5 vrati , kato otzad e dvigatelja 4itatelite ne sa tolkova tapi
  • #12
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако сложат мотор от ГТ-Р ще кърти асфалта това зверче.Хайде да не е на Годзила, поне да е нисанския 1,6 с 200 к.с. от Жук низмо. Просто ще разплаква всичко, което срещне по пътя си.
  • #11
    31 rate up comment 2 rate down comment
    Achtung ( преди 10 години )
    Нaродно порше 911! Брaво Рено, поздрaвления. БМВ...минивaн......предно.... 3 цилиндърa.... срaм срaм срaм.
  • #10
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Тони ( преди 10 години )
    По снимките съдя, че бялата с черни джанти, червени огледала и червено-черни стикери, ще е спортната версия. Точно на нея на задницата пише TCe. Най-вероятно това ще е 1.2 турбо 130 коня мотора на рено, който иделано ще пасне. Ако успеят и да я докарат около 900 кила...това ще е изтребителче, лесно за паркиране и бързо в трафика. За вас фън, за жените ви практично. Само да не го сложат 30 000 лева, колкото е сегашното Twingo Sport. Около 25-27000 лева би било страхотен вариант за него.
  • #9
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тази малка градска колица много ме кефи. Да и боднат една моторетка 150-200 коня и гледайте какво става. С тегло под 1 т. и задно разположен двигател ще се превърне моментално в уличен хулиган. Удоволствие ще бъде да се кара в града.Дали са копирали от Фиат не знам и не ме вълнува. Въпросът е че тази ме кефи много без да съм любител на марката Рено.