IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Great Wall сваля от производство Voleex C10

Китайците ще се фокусират върху развитието на SUV сегмента

Great Wall сваля от производство Voleex C10

Great Wall преустанови производството на най-малкия си модел – Voleex C10, съобщиха от централата на компанията. Независимо от добрите резултати, на които най-компактният член в семейството на Great Wall се радва в България и в цяла Европа, той няма да се произвежда вече и в завода на Литекс Моторс в Ловеч.
Great Wall сваля от производство Voleex C10
По-рано през годината Great Wall Motors отдели като самостоятелен сегмент SUV моделите си. Компанията се фокусира основно върху пълната гама автомобили в този сегмент. Това е главната причина да се вземе решението за спирането на производството на компактния Great Wall Voleex С10.

Промяната в производствения фокус на Great Wall Motors по никакъв начин няма да повлияе върху политиката на гаранционно и следпродажбено обслужване на всички клиенти, собственици на Voleex С10.

Great Wall Motors (GWM) е най-големият частен производител на автомобили в Китай и износител от азиатската страна. GWM е марката с най-популярните и най-продаваните SUV автомобили в Китай за последните 5 поредни години, както и с най-продавани пикапи за последните 14 поредни години. Компанията реализира автомобилите си Great Wall в над 130 страни по целия свят, вкл. държави от Европейския съюз. GWM са първата и все още единствената независима китайска автомобилна компания, която има типово одобрение на продуктите си за продажба в ЕС.

Снимки: Литекс Моторс


 

Тагове: great wall voleex c10 litex
0 от 500
  • #27
    6 rate up comment 1 rate down comment
    666 ( преди 10 години )
    В Китай са го спрели тоя модел от миналата година, заменен е с по-новия Great Wall C20R . По красив е и дано започнат производството му в България, но на разумна цена до 12 000 лв, в Китай е 6500 долара, според нашия глокс излиза около 9600 лв.
  • #26
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Иво ( преди 10 години )
    Тук псевдобизнесмените в България искат да си избият инвестицията за около 5-6 години,нямат търпението за дългосрочни инвестиции и развитие.Така явно се случва с ловешкия бизнес,високи цени на продукта на неизвестна марка със съмнително качество!Има Дачия за около 12500 лв,а при Voleex С10 , че имала ел.стъкла и джанти за 16000 лв.Това може да се продава поне за 10 000лв и всички "бакшиши" щяха да карат такива.
  • #25
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Оги ( преди 10 години )
    Людмил е прав,че е трябвало първо да се мисли за автомобили с преференциални цени за нашия пазар ли Ганчев да си намали печалбата за да разработи поне марката в България,Румъния,Македония и Сърбия.Имаше големи обещания за добри цени.В Китай цените са с по 3000 долара по евтини на моделите,отколкото тук,а заплатите на работниците са им по високи!Така че, да не се оправдават.
  • #24
    10 rate up comment 13 rate down comment
    1234 ( преди 10 години )
    Погледнете снимката по-горе .Работниците са взети направо от техникумите, все млади момчета .Производителя не е търсил кадърни, със стаж работници, защото те ще искат пари .Взели са младежите, да им работят без пари .Чакайте качество .
  • #23
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Людмил ( преди 10 години )
    Първо, мен ако питате, преди нашата държава да им разреши да си произвеждат автомобилите тук, трябваше да псотави като условие да има серия автомобили с преференциални цени за нашия пазар.
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Но дори и с радикални мерки се видя, че нищо не става. След 50 години се върнаха старите капиталисти, а новите си останаха и преразпределиха пазара. Дано поне дойдат китайците по-скоро, че да поразчистят малко индианците.
  • #21
    6 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    За достойнството...аз и сега се старая да живея така, въпреки всичко. Това обаче ни най-малко не помага. Не знам доколко поколенията ще променят нещата, защото по-следващото поколение ще е главно ***. А се сещаш, че по тоя начин ще вървим не напред, а направо ще се затрием. А паричките открай време вървят по наследство. За да се промени нещо, трябват радикални мерки - такива, каквито след 1944 година. Обаче никой не иска подобно нещо. Затова и ще си тъпчем там, където сме си :)
  • #20
    10 rate up comment 2 rate down comment
    IT ( преди 10 години )
    Уви така е Бъчвар !! :(...затова и казах че трябва да минат мноогоо години...и едва ли нашето и може би следващото и по-следващо поколение ще имат щастието да живеят в една наистина правова държава,в едно общество с морал и ценности и една действаща икономика....:( Може и да не можем да промени днес нещата но поне можем да опитаме ние самите да живеем със повече достойнство, а това е също една малко но и много важна крачка към едно по-добро бъдеще ! :))
  • #19
    21 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Е как да дойдат младите меринджъри, като те се пръкват само от бившите номенклатурчици? Ти като си млад, креативен, честен...защо не ти позволяват да направиш нещо? Само разучи родословните дърва на уж младите бизнесмени и ще видиш какво е правил тате и дядо на времето. Естествено никой няма да пусне кокала, а ти ще си тъпчеш някъде по средните стъпала.
  • #18
    12 rate up comment 3 rate down comment
    IT ( преди 10 години )
    Еиии години трябва да минат поколения да се сменят да изпукат всички тези червей,гнили комунистически номенклатуени кадри окрали и крадящи благата на нацията...за да дойдант нови, интелигентни, креативни и амбициозни млади бизнесмени който наистина да правят икономика и да създават вътрешен продукт...до тогава ще гнием като трупве в тази смърдяща *** леж и червени бабички държава !! :)))