IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов дизел за Opel Astra

Премиерата на Astra 1.6 CDTI със 110 к.с. е насрочена за Женева

Нов дизел за Opel Astra

Германската компания Opel въвежда нов дизелов двигател в гамата на Astra. Моторът 1.6 CDTI, който имахме възможност да изпитаме още като прототип, излиза в нова версия, с редуцирана мощност и редуциран разход на гориво.
Нов дизел за Opel Astra
Снимка: Opel

Двигателят 1.6 CDTI се появи през миналата година, като при моделите Astra, Zafira Tourer и Meriva генерира мощност от 136 к.с. и 320 Нм въртящ момент. Новата му версия, която ще дебютира в началото на март по време на автосалона в Женева, предлага по-ниска мощност, но и още по-нисък разход на гориво.

Новите стойности на двигателя са 110 к.с. и 300 Нм, които се предават към предните колела, посредством нова ръчна скоростна кутия с 6 степени. Благодарение на редуцираната мощност двигателят изразходва средно по само 3.7 литра гориво на 100 км и отделя емисии на CO2 от 97 г/км, падайки под 100 грамовата граница. При позната версия със 136 к.с. разходът на гориво е 3.9 литра на 100 км.

Моторът, който вече си извоюва сертификат A+ за енергийна ефективност, ще бъде наличен както за Astra хечбек, така и за Astra седан и Astra Sports Tourer. Ускорението 0-100 км/час при тези модели става за 12.0 секунди, а максималната им скорост достига 186 км/ч.

Тагове: opel astra 1.6 cdti
0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    батко ви ( преди 7 години )
    Тези, които пишат за Исузу на аба ще кажа, че откакто карам кола предпочитам и си търся коли точно с този 1.7 ДВГ. От две години карам Опел Мерива Б с 1.7 ЦДТИ пак на Исузу. Няма такъв ДВГ. Ще чуеш шум от обслужващия ремък и ел.хидравликата, ако се заслушаш. ДВГ не се чува. Добре, че мущуците на бензиностанциите са различни иначе бензин ще ми сипват. Здрав, еластичен ДВГ с 130 кончета. Много съм доволен и за разлика от другите дизелови ДВГ, тези на Исузу се развиват.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Двигателят ( преди 9 години )
    Двигателят се СГЛОБЯВА в завода на Фиат . Иначе е разработка на три фирми - ГМ, СААБ и Фиат . Достроен е отсег в Торино за сглобката на тия мотори. Затова им казват ГМ-Фиат . Парите са основно от ГМ
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    24600 ( преди 10 години )
    Абе,точно за 1.7тди дизела -че е здрав толкова,не бих казал,примери много,виж да кажеш ,че на мерцедес,на Ман и на Волво при камионите- са здрави двигателите да,това ,че Исузу имат голямо производство и надолу по Азия масово го карат ,не значи ,че е най-добрия дизел.А да си чувал за Перкинс-ама оригинала?Повечето дизелови агрегати на болници,бензиностанции и важни учреждения са с двигателна Перкинс и Волво,заради надежност и здравина,защото там откаже ли и става мияу в болницата.
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Чак пък най-здрави дизели,... хайде по-полека. На Опел 1.7 дизела е на Исузу и е известен не само, че е лаком и шумен и с това, че е учудващо ненадежден. Така, че не ми ги хвали Исузу.
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до: 24600 ( преди 10 години )
    Явно си много, много неинформиран за марката Isuzu - най-големият производител на дизелови двигатели в света. Просто си нямаш на идея колко много от превозните средства камиони, автобуси, тежки машини и автомобили са с техни двигатели. За техен проблемен двигател още не съм чувал. Преди години, когато вървеше на черно нафтата от ЖП-то или по паркингите на тировете, много хора изреваха. Изреваха не от двигателите, а от кофти гориво, което ги скапваше. Евтината нафта после им излизаше през носа...
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какво за двигателите на Исузу.Това са едни от най-здравите дизели бе момче.Я вземи малко проучи въпроса как стои!Имал съм Корса 1,5 на Исузу и 2 Астри 1,7.Това са невероятно корави,издръжливи и безпроблемни двигатели.Като се купуваше Опел се питаше какъв е мотора.Ако не е Исузу никой не купуваше,а само балъците.Имаше със същата кубатура немски.Те бяха *** и изобщо не държаха.Проблема на Исузу моторите беше,че искаха добра нафта.Спряха ги заради екологията,иначе са страхотни.И Хонда слагаха
  • #6
    7 rate up comment 6 rate down comment
    24600 ( преди 10 години )
    Dobre che ne sa s predishnite motori na Isuzu,che biaha edni prikluchenia,mani,mani:-)
  • #5
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много си е хубава даже астричката!!!
  • #4
    30 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е да де, човекът това имаше предвид- помни ги от преди 1929 г. :)
  • #3
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Опел е притежание на GM от 1929