IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Фейслифтът на Polo го доближи до Golf

Volkswagen показа обновената версия на модела

Фейслифтът на Polo го доближи до Golf

Компанията Volkswagen разкри обновеното Polo, което поне на пръв поглед е претърпяло незначителен фейслифт. Обновлението обаче засяга както дизайна, така и двигатели, а промените приближават модела до по-големия и скъп Golf.
Фейслифтът на Polo го доближи до Golf
Обновеният Volkswagen Polo вече разполага с напълно обновени предна и задна части, изпълнени в стила на последния Golf. Това важи особено за предната част, при която се вижда хромирана решетка, съединяваща фаровете срещу мъгла. По желание на клиента високите нива на оборудване и версията GTI вече ще се предлагат със светодиодни фарове.

Евентуалният купувач ще може да избира и между 6 вида джанти от лека сплав, както и между осем нови цвята. В интериора промените също са повлияни от Golf - най-вече при оформянето на приборния панел и на централната конзола. Върху въздуховодите, дръжките на вратите и лоста за скорости са се появили хромирани елементи.

В оборудването на фейслифта на Volkswagen Polo са включени и редица нови системи за безопасност. Сред тях е и такава за пост-аварийно спиране, служеща за предотвратяване на повторен удар. Има още система за следена на умората у водача, автоматичен круз-контрол и система за автоматично спиране при ниска скорост.

За първи път моделът ще се предлага със спортно окачване, предлагащо два режима на работа. Що се отнася до двигателите, обновеното Polo ще предлага с избор от 3 бензинови и 2 дизелови. От гамата отпадат досегашните 1.2 и 1.6 TDI, които ще бъдат заменени от два 1.4-литрови TDI мотора. По-слабият ще е със 75 и 90 к.с., а по-мощният - със 105 к.с.

При бензиновите се поява 1.0-литров, 3-цилиндров агрегат от Volkswagen up!, който заменя досегашния атмосферен 1.2-литров мотор. Неговата мощност е 60 или 75 к.с. Следват 1.2 TSI с мощност 90 или 110 к.с., и 1.4-литров TSI със система за деактивация на част от цилиндрите при слабо натоварване. Мощността на последния е 150 к.с, като той ще се поставя на версията Blue GT. Ще има и модификация GTI със 190 к.с.

В зависимост от двигателите клиентът ще може да направи своя избор между 6-степенна механична скоростна кутия и 7-степенен автомат DSG с двойно сцепление.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #5
    7 rate up comment 4 rate down comment
    питащ ( преди 10 години )
    До любопитен Коланите ,особено на задната седалка ще бъдат абсолютно задължителни - на предните може и да не ги сложиш, но отзад... Заместител може да им бъдат каски, защото спортното окачване отзад предполагам ще бъде стабилизаторно и при преминаване през т.нар. полегнал полицай може да се оформи още един шибидах отзад.... :) Още повече, че колата има и турбина... :)
  • #4
    26 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не ме интересува нищо от тази фирма, дори да са на цените на Дачия.
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какви са двигателите TSI, EA211 или EA111?
  • #2
    6 rate up comment 8 rate down comment
    питащ ( преди 10 години )
    ... система за деактивация на част от цилиндрите при слабо натоварване.... Това нещо като VTEC-а на Хонда ли е ? Друг е въпросът, доколко ще се ползва реално ? Карам Хонда Сивик американско спортно купе VTEC и реално никога не ползвам т.нар. намалена мощност с цел икономия.... :) Колата с повече коне , спортен тип просто те провокира да я настъпваш и икономичното каране остава май само за начинаещите жени-шофьорки.... :) А тук става въпрос за 150 коня :) на много леко купе.
  • #1
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Любопитен ( преди 10 години )
    Добра новина за производителите на колани - предлагането на Поло със спортно окачване ще повиши търсенето на продуктите им.