IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

По пътя към конвейера мощността на Audi Sport Quattro намля двойно

Серийната версия на модела ще се предлага с 2.5-литров мотор с около 360 к.с.

По пътя към конвейера мощността на Audi Sport Quattro намля двойно

Новата суперкола на Audi трябва да бъде готова през 2015 г., като най-вероятно това ще бъде серийна версия на показания на изложението във Франкфурт Sport Quattro Concept. Продуктовият модел обаче ще бъде с два пъти по-малка мощност от изложения тази есен прототип, твърди Auto Motor und Sport.
По пътя към конвейера мощността на Audi Sport Quattro намля двойно
Под капака на концепта от Франкфурт бе разположен 4.0-литров V8 двигател и електромотор, генериращи обща мощност от около 700 к.с. Според новите информации обаче ръководството на Audi е взело решение да се откаже от хибридния агрегат и той ще бъде заменен от 5-цилиндров бензинов мотор с обем 2.5 литра.
По пътя към конвейера мощността на Audi Sport Quattro намля двойно
Същият двигател в момента се поставя на Audi TT в най-мощната му версия - RS. Неговата мощност е 340 к.с., но до 2015 г. ще бъде модернизиран и вече ще разполага с около 360 к.с. Както личи от името - Quattro, автомобилът ще бъде със задвижване на четирите колела.
По пътя към конвейра мощността на Audi Sport Quattro падна два пъти
Твърди се още, че от конструктивна гледна точка новата суперкола на Audi ще бъде "роднина" на модела А6. За конструкцията на машината ще бъдат използвани предимно алуминий и карбон, което ще позволи теглото на автомобила да бъде ограничено до 1300 кг.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #41
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И кво се репчиш,като си по чужбина и зимаш голема заплата,мамата ви ша *** буклуци.Нещо като си богаташче много от високо гледаш на нещата
  • #40
    10 rate up comment 5 rate down comment
    По темата ( преди 10 години )
    Според мен тази кола е грешка и няма да се радва на голяма популярност особенно в условия на криза, но може и да греша...
  • #39
    18 rate up comment 1 rate down comment
    razgradski pop ( преди 10 години )
    този сайт не е за хлапета които нямат понятие от авто индустрията..
  • #38
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 10 години )
    trb,много се гневиш,критиките към любимите ти марки не ги приемай като лични,а и сайтът не е за спортни модели, а за автомобилостроеното изобщо,изборът на кола е според желанията,нуждите и възможностите.
  • #37
    19 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    trb - само да вметна, че не съм в България и заплатата ми е 11 000 лева чисто а не 800. ГТ-Р струва 180 000 лева, в момента в който си платя последната вноска на къщата си го изкарвам от магазина. А тоя болид Gumpet Apolo при мен не се продава, сигурно само в България ги карате :)))
  • #36
    11 rate up comment 11 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    honda- insight, dvigatel na godinata i t.n.toyota/lexus - prius, pioneri v hybrid tech...mazda - vmesto kalpavo turbo, ima6to jivot ima-nqma 200 K km, vdigat kompresiqta i gotovo, skyactive e primera...vse interesni injenerni re6eniq...a ot VAG...lampi4ki otpred, otzad...HELLA samo za tqh rabotqt!!!
  • #35
    12 rate up comment 15 rate down comment
    trb ( преди 10 години )
    само да вметна че Gumpet Apolo е с двигател на Ауди...та сега анонимния под Абсолютише анонимише да прегледа времената на Gumpet-a на въпросната писта...разбирам момчета даботите в някой пробит шоурум за коли средно качество от Япония амаа стига сте се излагали бе мама му стара...за 800лв заплата тука дрънкотите тъпотии ..*** такива изобщо някога карали ли сте GT-r или поне возили ли сте се?? Познавате ли собственици на такъв автомобил....a в RS6 примерно? интернет комплексарчета сте вие:)
  • #34
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 10 години )
    Дизайнерът на тази моделна линия много и искал да вложи нещо ново и за да не се мъчи пък излишно, взаимствал е от първата 3D решетка на новия общофирмен дизайн на Лексус, а и фаровете са ми доста познати, само цвета ми е непознат:)
  • #33
    16 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "има една писта на която могат да се сравнят времената" - Пистата се казва НЮРБУРГРИНГ и там много добре се вижда къде е ГТ-Р и къде е халуди - абе то там халуди всъщност има ли го изобщо??? С тоя двигател пред предния мост на аудито си представям какво е чувството в завой с 200 - хахахахаха!!! недозавиване бейби :)
  • #32
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А3 - като намалиха двойно мощността в ква категория да е - това трябваше да е директен конКУРент на ГТ-Р ама нещо май се отказаха в последния момент.