IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?

Журналисти успяха да тестват новата "напомпана" версия на Годзила

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?
Журналисти от две издания - британското AutoExpress и канадското The Garage Guy, първи имаха възможност да тестват „напомпания” Nissan GT-R Nismo, който дебютира на автосалона в Токио през ноември.

Въпреки че производителят още не е разкрил официално динамичните характеристики на автомобила, представителите на медиите, изпробвали спортната машина, твърдят, че Годзила ускорява от 0 до 60 мили в час (96 км/ч) за 2.4 секунди. Ако това е истина, то Nissan GT-R Nismo изравнява и дори подобрява резултатите на най-бързия сериен автомобил на планетата Bugatti Veyron Super Sport, който прави същото за 2.46 секунди.

Изпитанията са направени на японската писта Sodegaura Forest Raceway близо до Токио, като журналистите са завъртели по 4 обиколки със суперколата. Тя разчита на познатия 3.8-литров би-турбо V6 мотор, чиито възможности са увеличени до 600 к.с. и 650 Нм.

Моделът на японците разполага с нови пружини на окачването и амортисьори Bilstein DampTronic с регулируеми настройки на твърдостта, нови стабилизатори за напречна устойчивост и др.

Коефициентът на аеродинамично съпротивление пък е сведен до 0.27 благодарение на по-широката предна броня, променената задната броня и задното антикрило, което е от карбон. Гумите са Dunlop с размер 255/40 ZRF20 отпред и 285/35 ZRF20 отзад, а джантите - 20-цолови, 6-спицеви, марка Rays.

Снимка: The Garage Guy
 

0 от 500
  • #86
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Да бе японците разработват автомобила до съвършенство а швабите твърдят, че дизела е бъдещето и ще правят дизелови спортни автомобили
  • #85
    10 rate up comment 5 rate down comment
    IT ( преди 12 години )
    Аа иначе типично по японски самураите пак се отплеснаха и тук сагата с "Годзила" ми заприлича на тази с прословутият самурайски меч осъвършенстван с годините и стигнал до абсолютното съвършенство но все пак си останал меч, и като тръгнали да се сражават неприятно установили че хората използват пушки :)))))
  • #84
    8 rate up comment 3 rate down comment
    IT ( преди 12 години )
    Безспорно ГТР е един блестящ спортен автомобил с своето неповторимо излъчване и технически характеристики за класът си...ноо да се сравнява един сериен автомобил със супер автомобил като Верон!!!..буди смях в залата :)))Ясно е че тази напомпана версия не може да завърши гонка от 1 миля за ускорение дори на равно с стандартния Верано какво остава за супер спорт :))
  • #83
    10 rate up comment 9 rate down comment
    чичо дришо ( преди 12 години )
    асфалт има само в беглите нервни импулси на празната ти глава. "нещо оригинално" - хахаха, пълен ***-пластмасаджия. Ако погледнеш завода на Бугати в Молсхайм, ще осъзнаеш, че собствената ти панелна квартира е безподобен коптор... Осъзнайте го - Бугати НЯМА как да бъде настигнато от Нисан. Бугати е небето, а Нисан - земята.
  • #82
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    Ха-ха! Ама мноого си бил остоумен бе ВАГончо. Само дето "Бугатито" не е никакво Бугати, а сбирщайн от шкода/сеат/фолксваген пълен с афвалт и емблема на Бугати. Не, мерси, по-добре нещо оригинално като ГТР. На ментета се връзват само празните кратунки.
  • #81
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    Ха-ха-ха, много се смях на тая празна каска... значи ГТР-а бил кух и затова бил лек и друсал. А пък Бугатито понеже трябвало да вози меко, го напълнили с асвалт за да бъде тежко. Ха-ха-ха! Ентеуект!
  • #80
    4 rate up comment 4 rate down comment
    VAG ( преди 12 години )
    Тука са се навъдили много verry agressive gays бре :)
  • #79
    14 rate up comment 12 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    абе пичове на какво се кефите , че 0-100 което е на първа предавка колите са заедно ли...демек че са стартирали заедно....ха ха ха ..все едно да кажеш че орела и врабчето са излетяли заедно от дървото...и врабчето лети като орела...какво правиме след 100 км. Нисана остава там а Вейрона го губи в огледалата...това ми прилича на пианска вечеринка с коментари...ха ха ха ха
  • #78
    8 rate up comment 11 rate down comment
    ипп ( преди 12 години )
    От 0-96 2,4сек.и после го бутаме,че на Нюрбоклинк неможе да слезе под 7,8мигути на обиколка,а други таралясници го правят,много е велик
  • #77
    12 rate up comment 6 rate down comment
    nikito_blend ( преди 12 години )
    Гт-Р Нисмо наистина е технологично чудо. Да постигнеш по-добро ускорение с два пъти по малко мощност говори много. От друга страна Вейрона вече си е на годинки, но това не оправдава всичко.