IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Японска електричка измина 1300 км. с едно зареждане

Постижението кандидатства за Книгата за рекорди на Гинес

Японска електричка измина 1300 км. с едно зареждане

Напълно електрически Suzuki Every измина 1300 километра без нито едно спиране. Постижението е рекордно, като се очаква да бъде вписано в Книгата за рекорди на Гинес, съобщава Green Autoblog.
Японска електричка измина 1300 км. с едно зареждане
Екипажът на колата. Снимка: Green Autoblog

Японският компактен модел от категорията "kei" е изминал рекордното разстояние на затворено трасе с дължина 25 километра, изградено в Огата, префектура Акита. Електричката е поддържала скорост от около 30 км/час, като на борда й са били четирима души, включително Кенджиро Шинозука, първият японски пилот с титла от рали Дакар.

Самият автомобил не е стандартен, въпреки че Suzuki продава на пазара в Япония електрически Every. Официална информация за задвижващата система на возилото липсва, но няколко издания посочват, че то разчита на масивна литиево-йонна батерия, интегрирана в задната му част.
Японска електричка измина 1300 км. с едно зареждане
Suzuki Every. Снимка: Suzuki

Постижението на японците е изпратено до журито на Книгата за рекорди на Гинес. Настоящият рекорд, записан в книгата, е 1000 километра с едно зареждане.

Тагове: kei cars
0 от 500
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Японците били зле...много сте комплексирани бе момченца.ГТР за 80 хиляди долара последният път като проверих бие 911ка за 2 пъти повече пари? Кво правим?
  • #18
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Елекричките са с предизвестена смърт! Защото материалите за направата на батериите са много скъпи и енергоемки! А и добива на един от основните компоненти - литий се добива само в един или два рудника в света и е на изчерпване! А лития участва в направата на хиляди други неща, което изчерпва голяма част от и без това оскъдното му наличие в природата!
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    пора ( преди 10 години )
    На всеки е ясно че докато не свърши петрола този тип коли няма да бъдат развивани - иначе това е бъдещето...но не и този дизайн - това е по-зле на външен вид дори от тойота версо....
  • #16
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В момента ято японци е обкръжило дизеловият Голф, правят му дисекция и цъкат в недоумение как е проектиран и произведен токова добър, а по японските стандарти съвършен автомобил.
  • #15
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Голф дизел - най-добрата кола в ЯПОНИЯ. К'во се пените колко добри били японците. Те самите си признаха, че не са достатъчно добри.
  • #14
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ***, аре сети се защо са го карали с 30.Трудно ще ти е да го направиш знам.То главата се ползва не само за равновесие а и да мислиш.
  • #13
    3 rate up comment 5 rate down comment
    баси ( преди 10 години )
    като се сложи нещо на ЯПОНСКИ НИЩО НЕ ИЗЛИЗА
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ЧЕТИ ( преди 10 години )
    F6A
  • #11
    26 rate up comment 2 rate down comment
    ju ( преди 10 години )
    А познай що Ню йорк взеха нисан да и прави такситата а..Япония е най високотехнологичната държава в света...йената е прекалено скъпа и затова са и спаднали продажбите вътре ...Като не ти харесва темата за ЯПОНСКАТА ТЕХНИКА върви да четеш ШКОДА на милион км без да сменявано нищо
  • #10
    14 rate up comment 1 rate down comment
    ju ( преди 10 години )
    Alliance 2012 salesRenault 2,550,286Nissan 4,940,133Avtovaz 610,891Total 8,101,310