IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Да очаква ли Golf 7 първата си сервизна акция?

Германското издание Auto Bild откри теч в климатичната система на модела

Да очаква ли Golf 7 първата си сервизна акция?
Известни с дългосрочните си тестове, германските журналисти от Auto Bild откриха дефект в последното поколение на популярния хечбек Volkswagen Golf, пише специализираното издание Autoevolution. Колегите са имали възможността да изминат десетки хиляди километри с модификацията 1.4 TSI с пет врати. В края на изпитанието инспекцията е показала наличие на влага под жабката на колата.
Да очаква ли Golf 7 първата си сервизна акция?
Според публикацията проблемът е причинен от дефектен маркуч, които трябва да отвежда кондензираната от климатика вода извън купето.
 
Журналистите споделят, че проблемът не е опасен и лесно може да бъде поправен, но припомнят, че евентуална сервизна акция би засегнала около 300 000 автомобила от моделите VW Golf, Audi A3 и Seat Leon.
 
Autoevolution пише още, че Volkswagen няма навика да изтегля от пазара големи партиди автомобили, а по-скоро действа на принципа "ще го сменим, когато се счупи".

Снимка: Volkswagen
Тагове: volkswagen golf
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кирил Благоев ( преди 2 години )
    Цена
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какво значи тук някаква си тръбичка, конденз по електрониката и 1 седмица в сервиза за продукт на ВАГ? Важното е клиента да плаща ремонта на иначе перфектният немски инжинеринг. Докато има балъци ще има и немски инжинеринг. В щатите балъците се свършиха и немския инжинеринг там е на изчезване.
  • #14
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кой крал бе Докчо?Краля на *** ВАГ ли?Наистина са крале,а феновете им са принцове на дебилщината и идиотията.
  • #13
    7 rate up comment 14 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Трошьота нямат модел без 3 сервизни акции, при краля се случва веднъж на пет модела и то за нешо напълно безобидно... това е разликата между краля и японски каруци :)
  • #12
    13 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    300 000 нашили се...това не е истина! Горките, сега със свито сърце ще четат всеки нов брой на АБ, да не би случайно да разкрият още някоя мизерийка У чудото на техниката.
  • #11
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Badi ( преди 10 години )
    Първа но последна ще има още!
  • #10
    15 rate up comment 8 rate down comment
    ( преди 10 години )
    Голфу си остава пълен ***
  • #9
    9 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    На шефа Пежото пък подгизва цялото заради конструктивен дефект. Нямате си представа, как се подсушава под мокета. Никак :P. На Голфа поне е само жабката. Иначе старите четворки са още по-зле. Пука им се маркуча за задните чистачки и а *** го оправяй. Имаш си кабриолет с твърд покрив. Дъжд не ти трябва. Нищо ново за Голф. Открай време все нещо капи. Още Пасатите навремето оставаха без антифриз. То да бе новина това, ама не е.
  • #8
    26 rate up comment 14 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Те кенефите на ВАГ по принцип си имат проблеми с конденза от много време.Аз замръзнало от вътре стъкло само на техен кош съм виждал.
  • #7
    30 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колкото повече го гледам тоя голф толкова повече ми мяза на фиат стило от преди 10 години