IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е Opel Insignia Country Tourer

Проходимата версия на флагмана на марката ще бъде представена във Франкфурт

Това е Opel Insignia Country Tourer

След серия от спекулации и шпионски снимки, германската автомобилна компания Opel обяви официално, че премиерата на Insignia Country Tourer ще се състои в рамките на международното автомобилно изложение IAA във Франкфурт през месец септември. Информацията е придружена и от първите официални снимки на модела.
Това е Opel Insignia Country Tourer
Новата версия на флагмана на марката е описвана като комби със SUV характер, увеличен клиренс и отчетливи защитни елементи на каросерията. Моделът е базиран на модернизираната версия на Insignia, чиято премиера също ще се състои във Франкфурт.

За разлика от стандартната Insignia Sports Tourer, проходимата модификация Insignia Country Tourer се отличава със защитни панели на дъното в предната и задната част на каросерията, увеличени арки на калниците, двойни ауспухови тръби и защитната облицовка в долната част на купето. Клиренсът й е увеличен с 20 мм спрямо стандартната версия.

Дизайнът пък доминира с редица уникални за модела елементи, сред които различна решетка на радиатора, по-масивни брони със защитни елементи, специфични светлини, тонирани стъкла и др.

Промени има и по системата за двойно предаване, която според информацията е настроена да осигурява оптимално сцепление и стабилно поведение на пътя независимо от метеорологичните условия и стила на шофиране. Системата разполага със съединител, работещ на принципа Haldex, както и със самоблокиращ диференциал с електронен контрол eLSD.

Технологията 4х4 при Opel Insignia Country Tourer адаптира постоянно своята работа с актуалните условия на движение и състояние на пътя и съответно променя плавно и в реално време разпределението на въртящия момент от 0 до 100 процента между предния и задния мост, както и индивидуално между колелата на задния мост. Това става възможно благодарение на сензори, които непрекъснато подават към отделните управляващи модули на системата информация за ускорението, ъгъла на отклонение на волана, оборотите на колелата, позицията на педала на газта, оборотите на коляновия вал, ъгъла на завъртане на автомобила около вертикалната ос и въртящия момент на двигателя.

Благодарение на всичко това Opel Insignia Country Tourer може да се измъкне от критична ситуация дори ако само едно от задните колела разполага с достатъчна степен на сцепление, сочи информацията. При нормални пътни условия, с цел по-ниско потребление на гориво, системата 4х4 автоматично преминава към предно предаване.
Това е Opel Insignia Country Tourer
В началото ще бъдат налични три мощни двигателя за Insignia Country Tourer - един бензинов и два дизелови. Бензиновото предложение е 2.0-литровия SIDI турбо агрегат с директно впръскване на горивото, който развива 250 к.с. и 400 Нм.

На върха в гамата от дизелови агрегати е мощният, но икономичен 2.0 BiTurbo CDTI. Този двигател може да се похвали със система за каскадно принудително пълнене с два турбокомпресора, като генерира 195 к.с. и 400 Нм. Другото дизелово предложение е 2.0 CDTI със 163 к.с. и 350 Нм.

Версиите с двигатели 2.0 SIDI Turbo и 2.0 CDTI могат да бъдат поръчани по избор с шестстепенна механична или с шестстепенна автоматична трансмисия, докато двигателят 2.0 BiTurbo CDTI се предлага изключително с втората от двете.

Повече подробности относно цените и нивата на оборудване ще бъдат оповестени към датата на откриване на поръчките на новия модел – в момента на световната му премиера на 10 септември на автомобилното изложение IAA във Франкфурт.

Снимки: Opel

0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 4 rate down comment
    FastDriver ( преди 11 години )
    Поне има правилна концепция. адекватна моторизация и 4х4 задвижване. При повечето други конглокенти има само "декоративни оф роуд елементи". Ако и цената е добра ... Единствения минус е че товарното пространство е осезателно по малко от конглокентите, а това все пак е комби, макар и промотирано от Опел , като "Лайвстайл" !
  • #3
    8 rate up comment 3 rate down comment
    fan ( преди 11 години )
    в 2013 година Тая инсиния вътре сравнена с Пасата като изпълнение е като Майбах. Разбира се *** още чака ръжда а Порше изток в София е пълно с ръждясали Пасата и голфове в гаранция за по 60-80 хиляди лева. Баницата....баницатаааа..
  • #2
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Коста ( преди 11 години )
    Харесва ми. След десет години ще си купя.
  • #1
    29 rate up comment 1 rate down comment
    А1 ( преди 11 години )
    Туристе, купи си нов Опел, вместо 20 годишен и няма да я чуваш ръждата... аман от селски лафчета.